AndroidHealthClinic

TRT

Bezoekers in dit topic

Welke injects worden eigenlijk verkocht via apotheek? Enkel sustanon of andere esters?

johnyjordaan en flieters : aan je dokter gewoon de langste ester vragen en dat wekelijks of tweewekelijks injecteren. Wekelijks prikken valt goed mee hoor, zo erg is dat niet. Gewoon goed plannen.
Test enanthaat is moeilijk te verkrijgen in België. Dr Hertoghe schreef dat voor (androtardyl) maar de apothekers moesten dan zelf formaliteiten invullen om dat vanuit Frankrijk te verkrijgen. Enkel de apotheker in zijn buurt had dat op voorraad omdat hij zijn patienten daar naartoe stuurde.
 
Klopt 1 amp is 250mg. Niet wat teveel van het goeie om dit weekelijks te zetten?
Je voelt je goed bij die 250mg sust per week en dat is het voornaamste. Sommigen kunnen niet tegen die schommelingen. En ik veronderstel dat je dokter na een paar maanden de situatie nog eens zal bekijken met een bloedanalyse op de 14 de dag na je spuit.
 
Je voelt je goed bij die 250mg sust per week en dat is het voornaamste. Sommigen kunnen niet tegen die schommelingen. En ik veronderstel dat je dokter na een paar maanden de situatie nog eens zal bekijken met een bloedanalyse op de 14 de dag na je spuit.
Helemaal gelijk. Wat een verschil. Ik klaag niet hoor.
 
Je voelt je goed bij die 250mg sust per week en dat is het voornaamste. Sommigen kunnen niet tegen die schommelingen. En ik veronderstel dat je dokter na een paar maanden de situatie nog eens zal bekijken met een bloedanalyse op de 14 de dag na je spuit.
250 sust per week als trt. Dan pas ik toch.
 
Ja maar probeer maar eens een vrouw on bed te krijgen met een pizza rug
Overdrijven is ook een vak. Acne is helemaal geen garantie. 250mg test in de week word je heus geen opgeblazen varken met acne van...
 
Overdrijven is ook een vak. Acne is helemaal geen garantie. 250mg test in de week word je heus geen opgeblazen varken met acne van...
Was ook geen serieuse reactie van mij:D
 
250 sust per week als trt. Dan pas ik toch.
Da's omdat je er geen ervaring mee hebt en je teveel afgaat op hetgeen er op fora geschreven wordt. Indien je 250mg om de twee weken zou krijgen en je voelt een groot verschil, dat is hetgeen wat telt. Ik heb van alles geprobeerd vroeger. Gels, test om de week, test om de twee weken en elke keer was dat een verschil wat kwaliteit betreft. Dat werkte allemaal even goed maar ik nam wel twee zakjes gel per dag ipv één.

Verkeerd gelezen ik had gelezen 250mg sust om de twee weken als TRT.
 
Da's omdat je er geen ervaring mee hebt en je teveel afgaat op hetgeen er op fora geschreven wordt. Indien je 250mg om de twee weken zou krijgen en je voelt een groot verschil, dat is hetgeen wat telt. Ik heb van alles geprobeerd vroeger. Gels, test om de week, test om de twee weken en elke keer was dat een verschil wat kwaliteit betreft. Dat werkte allemaal even goed maar ik nam wel twee zakjes gel per dag ipv één.

Verkeerd gelezen ik had gelezen 250mg sust om de twee weken als TRT.
Met 250 de week gaat ge volgens mij dik boven de bovengrens zitten. Lijkt me ook niet goed.
 
Ja, ik weet het. Ik had je bericht verkeerd gelezen.
Ik denk wel dat 250 om de 2 weken of 125 om de week beter gaat zijn dan die testocaps. Maar dan gaat mijn eigen aanmaak wel plat liggen wrs. Met die ene cap werkt mn eigen systeem nog. Maar ik voel me er niet beter op.
 
Ik denk wel dat 250 om de 2 weken of 125 om de week beter gaat zijn dan die testocaps. Maar dan gaat mijn eigen aanmaak wel plat liggen wrs. Met die ene cap werkt mn eigen systeem nog. Maar ik voel me er niet beter op.
Binnen paar weken laat ik jullie weten wat de 2 wekelijkse inspuitingen bij als resultaat hebben op de bloedanalyse. Ondertussen geniet ik gewoon van het goedvoelen gevoel. :D
 
Als je stabiele bloedwaarden wilt is in theorie zo vaak mogelijk injecteren met een zo lang mogelijke ester de beste optie.
Sustanon eens per 2 weken, en dan zitten er korte esters in? Dus je begint met hoge testosteron levels en dat vlakt dan vrij gauw af omdat het korte esters zijn...
Theoretisch gezien nemen de lange esthers het daarna over..
 
Theoretisch gezien nemen de lange esthers het daarna over..
Dan snap jij niet hoe esters werken..?

Een lange ester geeft eenzelfde dosis af gedurende langere tijd. Een korte ester voor een kortere tijd. Dus een hogere piek en lager dal.
 
Dan snap jij niet hoe esters werken..?

Een lange ester geeft eenzelfde dosis af gedurende langere tijd. Een korte ester voor een kortere tijd. Dus een hogere piek en lager dal.
We hebben het over sustanon toch? Je hebt zeker een piek de eerste 3 dagen maar daarna vangt de lange ester het toch deels op...of zie ik dat nu verkeerd. Helemaal mee eens dat Enanthaat een betere optie is though
 
Als ik me niet beter voel met 1 caps maar mn eigen systeem die dan wel nog werkt dan kan ik mss beter kiezen voor injects als ik me met een hogere dosis beter voel.

Dan zal mn eigen systeem wel gaan plat liggen veronderstel ik. Maar als dat nodig is om me beter te voelen dan moet dat maar. Maar toch moeilijke keuze precies.
 
Back
Naar boven