JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bedoelt 125 test E per week....nebido is hier alleen verkrijgbaar in 1000mg/4mlKan zeker ja. Verwacht ook zeker niet dat je volledig bent onderdrukt.
Persoonlijk zou ik gewoon opteren voor injectie 125mg test undecanoate (nebido) per week, maar ik kan me voorstellen dat de doc het hier voor het zeggen heeft.
je bedoelt 125 test E per week....nebido is hier alleen verkrijgbaar in 1000mg/4ml
Ik bedoelde idealiter 125mg test undecanoate ew. Of dat praktisch kan of niet is afhankelijk van hoe je behandeling eruitziet inderdaad.je bedoelt 125 test E per week....nebido is hier alleen verkrijgbaar in 1000mg/4ml
Pfoe LH is wel hoog man. Ik zou eerder denken dat je Leydig cellen niet zo best reageren op LH.
Ik heb bijvoorbeeld 18.6nmol/l test op 4.6IU/l LH.Dat weet ik niet. Over LH heb ik me niet zo ingelezen.
Dat wil zeggen dat met deze dosis jouw systeem helemaal niet plat ligt maar nog goed werkt.LH zit op 6.8 waarde zit tss de 1.7 en 8.6 dus lijkt me nog in orde.
De blauwe (23G) en de oranje (25G) naaldjes. Optrekken moet je met een dikke naald doen en dan een dunnere naald opzetten om te injecteren alhoewel met de blauwe ik mijn test ook nog redelijk vlot kon optrekken..@skydirk weet jij nog welke naalden je gebruikte voor subq? Krijg de sust niet opgetrokken in de bijgeleverde 30g naaldjes. De olie is ook erg dik
Gewoon optrekken met 08x40 oid en dan een slin pin backloaden.@skydirk weet jij nog welke naalden je gebruikte voor subq? Krijg de sust niet opgetrokken in de bijgeleverde 30g naaldjes. De olie is ook erg dik
Daarom dat hij een laag testosteron en een hoog LH heeft maar met die kleine toevoeging van test is zijn test wat hoger en werkt zijn hypofyse nog goed en zullen zijn ballen ook nog produceren. Moest hij teveel test toegediend krijgen, valt dat ook allemaal stil. Misschien slim van deze dokter om de juiste dosis te zoeken zonder zijn systeem stil te leggen.Pfoe LH is wel hoog man. Ik zou eerder denken dat je Leydig cellen niet zo best reageren op LH.
Eens. Ik weet niet of er naast hCG voor AAS-geïnduceerde primair hypogonadisme nog een behandeling beschikbaar is om primair hypogonadisme te verhelpen. TRT sowieso, maar hCG zal denk ik niets uithalen aangezien zijn LH al hoog is en waarschijnlijk altijd al zo hoog.Daarom dat hij een laag testosteron en een hoog LH heeft maar met die kleine toevoeging van test is zijn test wat hoger en werkt zijn hypofyse nog goed en zullen zijn ballen ook nog produceren. Moest hij teveel test toegediend krijgen, valt dat ook allemaal stil. Misschien slim van deze dokter om de juiste dosis te zoeken zonder zijn systeem stil te leggen.
Maar is het ook niet zo dat HCG je leydigcellen gevoeliger maakt en daarna misschien beter op LH zal reageren. 't Is maar een vraag die ik mij stel.Eens. Ik weet niet of er naast hCG voor AAS-geïnduceerde primair hypogonadisme nog een behandeling beschikbaar is om primair hypogonadisme te verhelpen. TRT sowieso, maar hCG zal denk ik niets uithalen aangezien zijn LH al hoog is en waarschijnlijk altijd al zo hoog.
Met stootdosissen is dat wel de gedachte erachter. Mijn kennis reikt echter alleen tot AAS-geïnduceerd primair hypogonadisme (waarbij de ballen voorheen naar behoren werkten). Deze Leydigcellen kun je dus weer naar oud niveau brengen door stootdosissen hCG.Maar is het ook niet zo dat HCG je leydigcellen gevoeliger maakt en daarna misschien beter op LH zal reageren. 't Is maar een vraag die ik mij stel.
Met stootdosissen is dat wel de gedachte erachter. Mijn kennis reikt echter alleen tot AAS-geïnduceerd primair hypogonadisme (waarbij de ballen voorheen naar behoren werkten). Deze Leydigcellen kun je dus weer naar oud niveau brengen door stootdosissen hCG.
Bij Leydigcellen die van nature minder gevoelig zijn voor LH weet ik niet of hCG ze nog gevoeliger kan maken.

Goed om te horen.Ik ondertussen 2 inspuitingen achter de rug met sustanon 250mg. Kruig deze nu om de 2 weken mijn doc. En wat een verschil.... Voel me helderder in het koppie, terug energie en zin om van alles te ondernemen en mijn 'beste vriend' is ook lekker actief Ik ben dus helemaal content!