AndroidHealthClinic

TRT

Pfoe LH is wel hoog man. Ik zou eerder denken dat je Leydig cellen niet zo best reageren op LH.

Kan zeker ja. Verwacht ook zeker niet dat je volledig bent onderdrukt.

Persoonlijk zou ik gewoon opteren voor injectie 125mg test undecanoate (nebido) per week, maar ik kan me voorstellen dat de doc het hier voor het zeggen heeft.
je bedoelt 125 test E per week....nebido is hier alleen verkrijgbaar in 1000mg/4ml

• Topic Starter Topic Starter
je bedoelt 125 test E per week....nebido is hier alleen verkrijgbaar in 1000mg/4ml

Ja dacht ook dat nedido 1000 mg was en dat werd dan in 1 ingespoten. En dan 3 of 6 maand later nog eens. Dat was toch de uitleg die ik gevonden had.

Nu ja je kan ook minder inspuiten per keer natuurlijk. Maar dan lijkt me wekelijke 125 test e makkelijker.

Ik bedoelde idealiter 125mg test undecanoate ew. Of dat praktisch kan of niet is afhankelijk van hoe je behandeling eruitziet inderdaad.
Vanuit bloedwaardes geredeneerd is 125mg test undecanoate de beste keuze.

net geprik en gemeten suiker op 95.

@skydirk weet jij nog welke naalden je gebruikte voor subq? Krijg de sust niet opgetrokken in de bijgeleverde 30g naaldjes. De olie is ook erg dik

@skydirk weet jij nog welke naalden je gebruikte voor subq? Krijg de sust niet opgetrokken in de bijgeleverde 30g naaldjes. De olie is ook erg dik
De blauwe (23G) en de oranje (25G) naaldjes. Optrekken moet je met een dikke naald doen en dan een dunnere naald opzetten om te injecteren alhoewel met de blauwe ik mijn test ook nog redelijk vlot kon optrekken..

Pfoe LH is wel hoog man. Ik zou eerder denken dat je Leydig cellen niet zo best reageren op LH.
Daarom dat hij een laag testosteron en een hoog LH heeft maar met die kleine toevoeging van test is zijn test wat hoger en werkt zijn hypofyse nog goed en zullen zijn ballen ook nog produceren. Moest hij teveel test toegediend krijgen, valt dat ook allemaal stil. Misschien slim van deze dokter om de juiste dosis te zoeken zonder zijn systeem stil te leggen.

Daarom dat hij een laag testosteron en een hoog LH heeft maar met die kleine toevoeging van test is zijn test wat hoger en werkt zijn hypofyse nog goed en zullen zijn ballen ook nog produceren. Moest hij teveel test toegediend krijgen, valt dat ook allemaal stil. Misschien slim van deze dokter om de juiste dosis te zoeken zonder zijn systeem stil te leggen.
Eens. Ik weet niet of er naast hCG voor AAS-geïnduceerde primair hypogonadisme nog een behandeling beschikbaar is om primair hypogonadisme te verhelpen. TRT sowieso, maar hCG zal denk ik niets uithalen aangezien zijn LH al hoog is en waarschijnlijk altijd al zo hoog.

Ik zal de 19e zien wat de doc gaat zeggen. Deze dosis aanhouden of verhogen. Moet wel zeggen dat ik op deze dosis nog geen vermindering van mn klachten merk.

Leuk dat mn Eigen system niet plat ligt,maar als ik niks merk en ik me voel zoals voor de behandeling dan kan ik er evengoed mee stoppen.

Met iets merken bedoel ik dan niet het ON gevoel maar gewoon vermindering van mn klachten. Moe,lusteloos,energieloos...

Eens. Ik weet niet of er naast hCG voor AAS-geïnduceerde primair hypogonadisme nog een behandeling beschikbaar is om primair hypogonadisme te verhelpen. TRT sowieso, maar hCG zal denk ik niets uithalen aangezien zijn LH al hoog is en waarschijnlijk altijd al zo hoog.
Maar is het ook niet zo dat HCG je leydigcellen gevoeliger maakt en daarna misschien beter op LH zal reageren. 't Is maar een vraag die ik mij stel.

Maar is het ook niet zo dat HCG je leydigcellen gevoeliger maakt en daarna misschien beter op LH zal reageren. 't Is maar een vraag die ik mij stel.
Met stootdosissen is dat wel de gedachte erachter. Mijn kennis reikt echter alleen tot AAS-geïnduceerd primair hypogonadisme (waarbij de ballen voorheen naar behoren werkten). Deze Leydigcellen kun je dus weer naar oud niveau brengen door stootdosissen hCG.
Bij Leydigcellen die van nature minder gevoelig zijn voor LH weet ik niet of hCG ze nog gevoeliger kan maken.

Met stootdosissen is dat wel de gedachte erachter. Mijn kennis reikt echter alleen tot AAS-geïnduceerd primair hypogonadisme (waarbij de ballen voorheen naar behoren werkten). Deze Leydigcellen kun je dus weer naar oud niveau brengen door stootdosissen hCG.
Bij Leydigcellen die van nature minder gevoelig zijn voor LH weet ik niet of hCG ze nog gevoeliger kan maken.

Mijn ballen zijn wel nog gevoelig. :D

Ik ondertussen 2 inspuitingen achter de rug met Sustanon 250mg. Kruig deze nu om de 2 weken mijn doc. En wat een verschil.... Voel me helderder in het koppie, terug energie en zin om van alles te ondernemen en mijn 'beste vriend' is ook lekker actief. Ik ben dus helemaal content!

Ik ondertussen 2 inspuitingen achter de rug met sustanon 250mg. Kruig deze nu om de 2 weken mijn doc. En wat een verschil.... Voel me helderder in het koppie, terug energie en zin om van alles te ondernemen en mijn 'beste vriend' is ook lekker actief Ik ben dus helemaal content!
Goed om te horen.

Ik zou liever om de week 125 krijgen. Maar als uw bloedwaarden e.d. goed terugkomen en je voelt je goed dan zal het ook wel goed zijn.

Terug
Naar boven