JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoe is het inmiddels met je @johnyjordaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het valt inderdaad op dat je mentaal niet helemaal gezond bent.Ben nu bezig met DHEA er bij te nemen. Merk nog niet veel.
Doc heeft me op 20 mg per dag gezet. Afwachten of dit ook niet naar omhoog moet.
Maar ben nu bezig om mijn slaappatroon op orde te krijgen.
3 a 4 uur slaap per nacht in stukken is niet gezond. Fysiek en mentaal.

Heb dit al zeker 27j.Het valt inderdaad op dat je mentaal niet helemaal gezond bent.
Ik ben ook geen goede slaper maar gelukkig nog niet zo erg, sterkte!![]()
Weet ik, was al naar voorgekomen in andere topics

Dus ja is niet mijn schuld dat ik mentaal niet helemaal juist ben
Dat slecht slapen, is eigenlijk de reden van hoe je je voelt. En zelfs al zijn je testosteronwaardes veel hoger binnenkort, is de kans groot dat je probleem niet is opgelost. Het is eigenlijk je slaapprobleem dat zou moeten opgelost worden maar ik weet ook dat dit moeilijker is dan men denkt en dat je daar ook waarschijnlijk al lang mee bezig bent.
Dat slecht slapen, is eigenlijk de reden van hoe je je voelt. En zelfs al zijn je testosteronwaardes veel hoger binnenkort, is de kans groot dat je probleem niet is opgelost. Het is eigenlijk je slaapprobleem dat zou moeten opgelost worden maar ik weet ook dat dit moeilijker is dan men denkt en dat je daar ook waarschijnlijk al lang mee bezig bent.

Aangezien dit het meest actieve topic is in de trt sectie stel ik hier ff een vraag; ik zit al een paar maanden op trt nu en zet 1x per 2 weken 0,5ml. Zelf voorgesteld om het subq te doen vanwege het gemak. Enige probleem is dat ik een zieke pip heb erna. Heb tot nu toe in het buikvet en 2 dagen geleden in het been subq geprobeerd. Bevalt beide niet en ga het toch maar intramusculair zetten nu. Ik ga ervan uit dat het komt door de olie(type) welke errugg dik is, bij UG nergens last van nl...zijn er meer mensen die dit zo ervaren??
Klopt, ik zit nog in de uitprobeer fase (eerste 3mnd) dokter stelde eigelijk 1x per 3 weken een halve ml voor125 mg per 2 weken. lijkt me nogal laag. Meestal is het 125 a 150 mg de week of 250 mg per 2 weken.
Klopt, ik zit nog in de uitprobeer fase (eerste 3mnd) dokter stelde eigelijk 1x per 3 weken een halve ml voor
Aangezien dit het meest actieve topic is in de trt sectie stel ik hier ff een vraag; ik zit al een paar maanden op trt nu en zet 1x per 2 weken 0,5ml. Zelf voorgesteld om het subq te doen vanwege het gemak. Enige probleem is dat ik een zieke pip heb erna. Heb tot nu toe in het buikvet en 2 dagen geleden in het been subq geprobeerd waar ik op het moment bijna niet op kan lopen. Bevalt beide dus niet en ga toch maar intramusculair zetten nu. Ik ga ervan uit dat het komt door de olie(type) welke errugg dik is, bij UG nergens last van nl...zijn er meer mensen die dit zo ervaren??
Thanks...heb er idd bijna geen last van met grade carrier oil. Probleem is dat ik die niet voorgeschreven krijgVeelal wordt ethyl oleate olie gebruikt dat veel pip veroorzaakt ,zoek een product met grade carrier oil .

Hoe gaat het hier ondertussen met onze favoriete kinky-mofo op het forum?
Voel je je al beter qua energie, libido, nachtrust?
Libido is veel beter. Nachtrust zal ik op orde moeten krijgen door mn bioritme weer op het juiste spoor te krijgen.
Zit nu op 2 caps testo en 20 mg DHEA/dag. Bloedafname en volgende afspraak is nog niet voor direct.
Energie tijdens de trainingen is ook beter. Tijdens de dag minder,maar dit is door mn slecht slaappatroon
Positief maatje! Goed signaal dat je libido beter is, en die vermoeidheid zal idd door het slechte slaappatroon komen. Hoeveel uren slaap je nu per nacht en hoe vaak ben je wakker?