XXL Nutrition

TRT

• Topic Starter Topic Starter

Ben nu bezig met DHEA er bij te nemen. Merk nog niet veel.

Doc heeft me op 20 mg per dag gezet. Afwachten of dit ook niet naar omhoog moet.

Maar ben nu bezig om mijn slaappatroon op orde te krijgen.

3 a 4 uur slaap per nacht in stukken is niet gezond. Fysiek en mentaal.

Ben nu bezig met DHEA er bij te nemen. Merk nog niet veel.

Doc heeft me op 20 mg per dag gezet. Afwachten of dit ook niet naar omhoog moet.

Maar ben nu bezig om mijn slaappatroon op orde te krijgen.

3 a 4 uur slaap per nacht in stukken is niet gezond. Fysiek en mentaal.
Het valt inderdaad op dat je mentaal niet helemaal gezond bent.
Ik ben ook geen goede slaper maar gelukkig nog niet zo erg, sterkte! :aai:

Dat slecht slapen, is eigenlijk de reden van hoe je je voelt. En zelfs al zijn je testosteronwaardes veel hoger binnenkort, is de kans groot dat je probleem niet is opgelost. Het is eigenlijk je slaapprobleem dat zou moeten opgelost worden maar ik weet ook dat dit moeilijker is dan men denkt en dat je daar ook waarschijnlijk al lang mee bezig bent.

Dat slecht slapen, is eigenlijk de reden van hoe je je voelt. En zelfs al zijn je testosteronwaardes veel hoger binnenkort, is de kans groot dat je probleem niet is opgelost. Het is eigenlijk je slaapprobleem dat zou moeten opgelost worden maar ik weet ook dat dit moeilijker is dan men denkt en dat je daar ook waarschijnlijk al lang mee bezig bent.

Het slaapprobleem zal voor het grootste deel verantwoordelijk zijn.

Maar ik heb nog nooit libido problemen ervaren. En deze heb ik nu het laatste jaar wel. En daar kan ik niet mee leven :)

Na veel jaren van proberen en zoeken heb ik gevonden wat werkt om goed te slapen. En dit is ook het enigste dat werkt voor mij.
Helaas door het werk of vroegere vriendinnen herviel ik steeds.

Ik ben tegenwoordig nog steeds vermoeid. Dat is eigenlijk een gevoel die ik al +- 2-3 jaar heb. Toen ik destijds nog ON was dacht ik dat het misschien kwam door de middelen (vb: tren) of door te hoog oestrogeen. Dan ging ik OFF en dacht ik dat het door te laag testosteron kwam.

Ondertussen zijn mijn testosteronwaarden hersteld, maar toch voel ik me nog heel vaak vermoeid. Wanneer ik dan alles in beschouwing neem, dan moet ook ik vaststellen dat ik al jaren slecht slaap. Vaak elk uur of elke 2-3 uur wakker.

Je hebt dus helemaal gelijk dat normale testosteronwaardes geen zekerheid geven dat de vermoeidheid verdwijnt.

• Like
Waarderingen: Inb4
Aangezien dit het meest actieve topic is in de trt sectie stel ik hier ff een vraag; ik zit al een paar maanden op trt nu en zet 1x per 2 weken 0,5ml. Zelf voorgesteld om het subq te doen vanwege het gemak. Enige probleem is dat ik een zieke pip heb erna. Heb tot nu toe in het buikvet en 2 dagen geleden in het been subq geprobeerd waar ik op het moment bijna niet op kan lopen. Bevalt beide dus niet en ga toch maar intramusculair zetten nu. Ik ga ervan uit dat het komt door de olie(type) welke errugg dik is, bij UG nergens last van nl...zijn er meer mensen die dit zo ervaren??

Laatst bewerkt:
Aangezien dit het meest actieve topic is in de trt sectie stel ik hier ff een vraag; ik zit al een paar maanden op trt nu en zet 1x per 2 weken 0,5ml. Zelf voorgesteld om het subq te doen vanwege het gemak. Enige probleem is dat ik een zieke pip heb erna. Heb tot nu toe in het buikvet en 2 dagen geleden in het been subq geprobeerd. Bevalt beide niet en ga het toch maar intramusculair zetten nu. Ik ga ervan uit dat het komt door de olie(type) welke errugg dik is, bij UG nergens last van nl...zijn er meer mensen die dit zo ervaren??

125 mg per 2 weken. lijkt me nogal laag. Meestal is het 125 a 150 mg de week of 250 mg per 2 weken.

Aangezien dit het meest actieve topic is in de trt sectie stel ik hier ff een vraag; ik zit al een paar maanden op trt nu en zet 1x per 2 weken 0,5ml. Zelf voorgesteld om het subq te doen vanwege het gemak. Enige probleem is dat ik een zieke pip heb erna. Heb tot nu toe in het buikvet en 2 dagen geleden in het been subq geprobeerd waar ik op het moment bijna niet op kan lopen. Bevalt beide dus niet en ga toch maar intramusculair zetten nu. Ik ga ervan uit dat het komt door de olie(type) welke errugg dik is, bij UG nergens last van nl...zijn er meer mensen die dit zo ervaren??

Veelal wordt ethyl oleate olie gebruikt dat veel pip veroorzaakt ,zoek een product met grade carrier oil .

Hoe gaat het hier ondertussen met onze favoriete kinky-mofo op het forum? :cool:

Voel je je al beter qua energie, libido, nachtrust?

Hoe gaat het hier ondertussen met onze favoriete kinky-mofo op het forum? :cool:

Voel je je al beter qua energie, libido, nachtrust?

Libido is veel beter. Nachtrust zal ik op orde moeten krijgen door mn bioritme weer op het juiste spoor te krijgen.

Zit nu op 2 caps testo en 20 mg DHEA/dag. Bloedafname en volgende afspraak is nog niet voor direct.

Energie tijdens de trainingen is ook beter. Tijdens de dag minder,maar dit is door mn slecht slaappatroon

Libido is veel beter. Nachtrust zal ik op orde moeten krijgen door mn bioritme weer op het juiste spoor te krijgen.

Zit nu op 2 caps testo en 20 mg DHEA/dag. Bloedafname en volgende afspraak is nog niet voor direct.

Energie tijdens de trainingen is ook beter. Tijdens de dag minder,maar dit is door mn slecht slaappatroon

Positief maatje! Goed signaal dat je libido beter is, en die vermoeidheid zal idd door het slechte slaappatroon komen. Hoeveel uren slaap je nu per nacht en hoe vaak ben je wakker?

Positief maatje! Goed signaal dat je libido beter is, en die vermoeidheid zal idd door het slechte slaappatroon komen. Hoeveel uren slaap je nu per nacht en hoe vaak ben je wakker?

om mn slaap op orde te krijgen ben ik begonnen met om 00u te gaan slapen en op te staan om 5 smorgens. Dan sliep ik wel aan 1 stuk door.(slaapdeprivatie opbouwen)

Als je een geode week hebt mag je kwartiertje vroeger je bed in. Paar slechte weken gehad.

Mag nu mn bed in om 2230 en opstaan om 5. ook week ends en verlof. Lig na 15 minuten meestal in slaap. Wordt meestel wel nog eens wakker tijdens de nacht maar val meestal terug snel in slaap. Echt slapen een 5u30 nu. Zou beter zijn mocht ik kunnen doorslapen dat zou me nog wat meer slaap geven.

Volgende week hopelijk terug 15 minuten vroeger gaan slapen.

Voor mn slaapcursus lag ik wel langer in bed maar sliep maar effectief 5 uur. in stukken. Soms maar 3 uur. En heel af en toe sliep ik gewoon niet. Ik lag zeker 1 uur wakker voor ik in slaap viel en lag zeker 1 uur voor de wekker afging ook wakker.

Als ik 2 dagen afwijk van mn routine is het om zeep. En kan je helemaal opnieuw beginnen.

Terug
Naar boven