AndroidHealthClinic

TRT

Bezoekers in dit topic

We hebben het over sustanon toch? Je hebt zeker een piek de eerste 3 dagen maar daarna vangt de lange ester het toch deels op...of zie ik dat nu verkeerd. Helemaal mee eens dat Enanthaat een betere optie is though
Een lange ester is ook direct actief..? Het is niet zo dat het langer duurt voordat die wat afgeeft.
 
Als ik me niet beter voel met 1 caps maar mn eigen systeem die dan wel nog werkt dan kan ik mss beter kiezen voor injects als ik me met een hogere dosis beter voel.

Dan zal mn eigen systeem wel gaan plat liggen veronderstel ik. Maar als dat nodig is om me beter te voelen dan moet dat maar. Maar toch moeilijke keuze precies.
Lijkt mij een goed plan.
Als dit bij mij het effect is van de inspuitingen kan ik het jou zeker aanraden.
 
Net terug van de doc.

Hij vond mn vrije test te laag. Moet nu 2 ipv 1 capsule per dag nemen.

Heb ook een voorschrift gekregen voor DHEA.

Mn schildklier was een beetje te traag. Moet daarvoor jodium gaan nemen.

En verder nog iets natuurlijks om mn cholesterol te verlagen.
 
Maar er zit inmiddels wel een stijgende lijn in Johny ?

Sorry ik heb niet alles aandachtig gelezen.
Mijn test was van 200 gestegen naar 430.

Mn vrije test is ook gestegen maar staat nog te laag.

Zit op 8.6 en de waardes zijn 7 - 16.5.

Doc wil het rond de 10 a 11 krijgen.
 
En ben je ook energieker / slaap je beter ?
 
Ben aan het nadenken om aan de TRT te gaan.

Laatste 6 jaar:moe,lusteloos,lethargie,slecht slapen,weinig zin om dingen te ondernemen.

De laboresultaten geven aan dat mn testosteron en vrije testosteron te laag is.

Ik zie niet in waarom je beter zou slapen van test. Eerder iets slechter volgens mijn ervaring.

Ik vroeg het nav bovenstaande openingspost (mogelijk dat ik het verkeerd interpreteer)
 
Ik vroeg het nav bovenstaande openingspost (mogelijk dat ik het verkeerd interpreteer)
Was gewoon een opsomming van alle klachten.

Slecht slapen kan een negatieve invloed hebben op mn eigen test productie.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoe gaat het hier inmiddels? Dosis opgehoogd toch?
 
Hoe gaat het hier inmiddels? Dosis opgehoogd toch?

Dosis verhoogd van 1 caps naar 2. Mn vrije test was nog te laag.

Dhea ook voorgeschreven gekregen.

Moet verder nog jodium voor de schildklier nemen en iets om mn chol te laten zakken. Maar geen medicatie. chol moet een punt of 20 zakken.
Hoge chol is aangeboren. Let op mn voeding,veel sport en geen overgewicht.
 
DHEA was 80 euro voor 180 caps van 20 mg. Bereid door de apotheker.

Op xxl verkopen ze DHEA 50 mg 60 caps voor 14.95

Scheelt hem wel een pak in prijs.

Bij de apotheek ben je wel zeker. Maar twijfel toch :) heb wat reviews zitten zoeken maar daar schiet ik niet echt mee op.
 
Zal bij XXL gewoon prima zijn hoor. Voedsel- en warenautoriteit zit daar bovenop.

Uitgaande ervan dat het hetzelfde is wat betreft DHEA.
 
Zal bij XXL gewoon prima zijn hoor. Voedsel- en warenautoriteit zit daar bovenop.

Uitgaande ervan dat het hetzelfde is wat betreft DHEA.

Mss daar dan ook eens wat DHEA van Natrol bestellen.

Is stukken goedkoper. 180 x 20 mg is 3600 mg aan 80 euro bij de apotheek.

60 x 50 mg is 3000 mg aan 14.95 euro
 
€80 is wel heel veel geld inderdaad...
 
€80 is wel heel veel geld inderdaad...

Ik doe er wel 6 maand mee.

met 18 euro geveer bij xxl kom je even ver. 1 potje is 14.95 als het tabletten zijn. dan kan ik ze in 2 snijden en neem ik 25 mg.

Doc had 20mg voorgeschreven maar 25mg zal wel geen probleem zijn.
 
Blijkbaar zijn er in de usa een paar loopholes waardoor zulke supps niet gecontroleerd worden. Ze zijn niet verplicht om deze aan de FDA voor te leggen en dus ook geen controle.

Verder DHEA gemaakt uit wilde yams zijn waardeloos. Uw lichaam kan deze niet synthetiseren.

Er zijn 17 verschillende dhea producten getest door een lab. 3 ervan bevatte veel minder dhea dan er op het label stond. 1 daarvan bevatte nog geen 5e.

Welke het zijn zeggen ze niet.
 
Zou gewoon even informeren bij XXL en de apotheek of het exact hetzelfde betreft.
 
Hoi kerels,

Gisteren 4e prik gehad. Binnen 2 weken nog 1tje en daarna gaan we opnieuw bloed prikken. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Suggesties wat ik het best allemaal laat prikken?

Grtz B
 
Back
Naar boven