XXL Nutrition

TRT

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat ze opstelt.

Ja ik ook. Want ik heb tijdens het eerste gesprek nog niets opgevangen van welke richting ze uit wil.

Ik weet dus ook nog niet of het een goeie is. 10/12/18 is mn volgende afspraak. Tegen dan ging ze een dieet uitwerken.

Hey Johny, hoe gaat het voorlopig met je qua vermoeidheid?

Vermoedelijk zijn je testosteronwaarden in orde, is je slaapkwaliteit dat ondertussen ook al?

Hey Johny, hoe gaat het voorlopig met je qua vermoeidheid?

Vermoedelijk zijn je testosteronwaarden in orde, is je slaapkwaliteit dat ondertussen ook al?

Ik val niet meer onder de norm. doc wil de waardes nog een beetje hoger zien. Zit nu op 240. doc wil ze rond de 300.
Opgegeven waardes zijn tss de 200 en de 600. Doc wil me dus int midden zien.

Slaap is niet verbeterd. Wel meer zin om dingen te ondernemen. en meer energie tijdens de training.

Slaapprobleem heb ik al van mn 16 toen mn testwaardes nog ok waren. Ik weet wat ik moet doen om mn slaap te verbeteren.Helaas door mn werk gaat dit niet.

Ga overigens een oplossing moeten zoeken voor de werkgerelateerde stress. Want zo kan het niet verder.
Maar elke poging die ik onderneem om een betere plaats te bemachtigen wordt gewoonweg geblokkeerd. En dit al 8jaar lang.Mensen die hun werk naar behoren doen willen ze niet kwijt en degene die ze kwijt willen die krijgen het blijkbaar wel voor mekaar. En er zijn nog andere dingen die spelen. Verscholen intimidaties en bangmakerij e.d. Niet alleen bij mij.
Maar dit is blijkbaar de nieuwe tactiek die wordt toegepast door bepaalde mensen.
Een tactiek die natuurlijk op de lange termijn tegen hun zal werken.Maar ondertussen zit je er wel mee.

En mn suikerprobleem daarover doen ze(sommige personen toch) alsof ik het wel zou kunnen faken.Ja ik ik ga echt paar 100 euro uitgeven aan dieetiste en glucofage medicatie kopen en liggen prikken met zo een toestel terwijl er niets aan de hand is.

Ik werk 21j en ben in die 21j 14 dagen ziek thuis geweest verspreid over 4 periodes. Maar als ik ziek val is het verdacht.Omdat het bv net voor mn verlof gebeurd.

Ze weten de mensen echt wel te motiveren bij ons :)

Laatst bewerkt:
Snap niet dat je dan überhaupt nog bij hetzelfde bedrijf een andere functie zou willen bekleden :dunno:

Gecompliceerder dan kiezen voor je eigen gezondheid? Tenzij je in een gesloten inrichting zit, zie ik niet in wat je weerhoud.
19j ancienniteit kwijt,beginnen aan een veel lager loon,diploma dat nu niks meer waard is,veel langer werken tot mn pensioen,Heb vele functie bekleed(met de nadruk op MOETEN) en was on the job training dus zonder getuigschrift oid.Officieel kan ik dus niks :D en dat maakt een andere baan vinden moeilijker. en zo zijn er nog een resem andere zaken.

19j ancienniteit kwijt,beginnen aan een veel lager loon,diploma dat nu niks meer waard is,veel langer werken tot mn pensioen,Heb vele functie bekleed en was on the job training dus zonder getuigschrift oid. en zo zijn er nog een resem andere zaken.

Als er kansen op de markt zijn dan is dat nu wel, er is een mega tekort op nagenoeg alle vlakken. Niet overal kijken ze over je 19 jaar werkervaring heen en vallen ze over het feit dat je geen papiertjes hebt om je competenties te onderschrijven. Ik denk dat je het veel te gemakkelijk wegwuift, je mogelijke kansen op de arbeidsmarkt.

Als er kansen op de markt zijn dan is dat nu wel, er is een mega tekort op nagenoeg alle vlakken. Niet overal kijken ze over je 19 jaar werkervaring heen en vallen ze over het feit dat je geen papiertjes hebt om je competenties te onderschrijven. Ik denk dat je het veel te gemakkelijk wegwuift, je mogelijke kansen op de arbeidsmarkt.
Er is wel een enorme leegloop aan de gang(voornamelijk -30 jarigen) En nieuwen komen met mondjesmaat binnen.En zijn vaak ook heel snel weer terug weg. En je kan ze geen ongelijk geven.

Het ligt dus deze keer niet aan vieze ouwe johny . :D

Okay, nou jij liever dan ik man. Maar in combinatie met je test problemen en je algehele gesteldheid zou ik mezelf toch echt afvragen of dit het je allemaal waard is.

Okay, nou jij liever dan ik man. Maar in combinatie met je test problemen en je algehele gesteldheid zou ik mezelf toch echt afvragen of dit het je allemaal waard is.
Als ik terug 15 was en wist wat ik nu weet had ik een andere richting uitgegaan :)

maar ben bepaalde opties aan het bekijken. Eventueel 4/5 e werken en dan 1 dag de week een flexi job doen ergens anders.
Dat zou toch al een groot stuk van de problemen oplossen.

Behalve natuurlijk die verscholen bedreigingen en intimidaties bij ziekte e.d.

Als ik terug 15 was en wist wat ik nu weet had ik een andere richting uitgegaan :)

maar ben bepaalde opties aan het bekijken. Eventueel 4/5 e werken en dan 1 dag de week een flexi job doen ergens anders.
Dat zou toch al een groot stuk van de problemen oplossen.

Behalve natuurlijk die verscholen bedreigingen en intimidaties bij ziekte e.d.

Ja maar je bent niet terug 15, je bent een jaar 35-40 gok ik. (41 zie ik)

Alleszins klinkt het niet als een gezonde situatie waar je in zit, succes in elk geval!

Ja maar je bent niet terug 15, je bent een jaar 35-40 gok ik. (41 zie ik)

Alleszins klinkt het niet als een gezonde situatie waar je in zit, succes in elk geval!

THX!!! :)

Bijna 42j. :) En geloof me ik ben echt niet de enigste die in deze situatie zit waar ik werk.

Toevallig was ik deze week voor mijn studie bij een redelijk groot bedrijf op bezoek (Probo). Dit is best een grote speler in het vak wat ze doen. Daar vertelden ze zelfs dat ze niet naar diploma's kijken, oftewel ze nemen ook mensen zonder diploma aan. Dit bedrijf heeft over de 300 werknemers en is nog steeds heel sterk aan het groeien.

Nu de 31 laat ik bloed nemen ivm TRT en glucose.

Ga vragen voor de gemiddelde waardes van de laatste 3 maanden van mn glucoe te meten.

Ga ook een doorverwijzing vragen naar een endocrinoloog 1 voor mn suiker en 2 om eens te horen wat ze daar denken over de TRT die ik volg.

Dit dus, trouwens kan je altijd navragen bij bedrijven waar je interesse in hebt. Alleen opletten dat ze je huidige werkgever niet gaan contacteren..

Na alle posts uit dit draadje gelezen te hebben kom ik tot een besluit dat er maar weinig docs zijn die echt adequaat behandelen in NL en BE. Dus eigenlijk na al die tijd nog niet op een fatsoenlijke middenwaarde van je testosteron ? In Amerika spuiten ze gewoon 100-150 of 200 mg wekelijks in. Al dan niet samen met HCG en ari. Waarom starten ze hier niet gewoon met wekelijks 100 mg test cyp of E en dan evt opbouwen?

Na alle posts uit dit draadje gelezen te hebben kom ik tot een besluit dat er maar weinig docs zijn die echt adequaat behandelen in NL en BE. Dus eigenlijk na al die tijd nog niet op een fatsoenlijke middenwaarde van je testosteron ? In Amerika spuiten ze gewoon 100-150 of 200 mg wekelijks in. Al dan niet samen met HCG en ari. Waarom starten ze hier niet gewoon met wekelijks 100 mg test cyp of E en dan evt opbouwen?

Is het probleem hier ook niet dat Johny niet wil injecteren omwille van zijn werk... Lees: Bang van naalden? :P

In Amerika spuiten ze gewoon 100-150 of 200 mg wekelijks in. Al dan niet samen met HCG en ari. Waarom starten ze hier niet gewoon met wekelijks 100 mg test cyp of E en dan evt opbouwen?
200mg wekelijks? Amerika is dan ook het land van de debielen. Wat je daar voorstelt, wordt ook door een HRT dokter hier ook gedaan en na bloedtesten wordt er een evaluatie gemaakt en aangepast. Dat doet Johny zijn dokter ook maar dan met pilletjes. De dosis zal enkel verhoogd moeten worden tot men de juiste dosis gevonden heeft voor hem.

Terug
Naar boven