XXL Nutrition

TRT

Iemand een idee wat dit hoog prolactine wil zeggen en wat eraan te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Prolactine is een hormoon dat aangemaakt wordt in de voorkwab van de hypofyse, de adenohypofyse. blijkt bij de mens vooral een stimulerende werking op het borstklierweefsel te hebben (melkproductie). De afgifte van prolactine staat onder controle van de hypothalamus door de remmende werking van dopamine.

Prolactine is een hormoon dat aangemaakt wordt in de voorkwab van de hypofyse, de adenohypofyse. blijkt bij de mens vooral een stimulerende werking op het borstklierweefsel te hebben (melkproductie). De afgifte van prolactine staat onder controle van de hypothalamus door de remmende werking van dopamine.
En als dit hoog is heb je de neiging tot vorming van borstklierweefsel?

Prolactine verlagen, doe je door dopamine te verhogen. Mucuna pruriens is een natuurlijk product dat je dopamine verhoogt en dan heb je nog bepaalde medicijnen. Daar kan je wel het één en ander over opzoeken op internet.

@johnyjordaan sorry dat ik je topic kaap maar weet iemand toevallig hoeveel het lichaam opneemt als je 125mg sust subq zet?

Laatst bewerkt:
Jij hebt het over 250mg dan neem ik aan? Dat staat gelijk aan 150mg IM..? Heb je een link van waar je dat gelezen hebt misschien

Neen 125 mg SQ neem je evenveel van op dan van 150 mg IM. ergens gelezen en ergens filmpje over gezien van één of andere dokter. Maar SQ is wel enkel geschikt om kleine hoeveelheden qua ML in te spuiten. Voor TRT dus niet om te kuren.

Indien je 125mg testosteron subcutaan per week wil zetten, doe je dat niet in één keer maar bijvoorbeeld in drie keer. Elke keer 40mg subcutaan om de twee dagen.

Indien je 125mg testosteron subcutaan per week wil zetten, doe je dat niet in één keer maar bijvoorbeeld in drie keer. Elke keer 40mg subcutaan om de twee dagen.

Volgens de artikels die ik gelezen heb en wat ik gezien heb in filmpjes kon 125 mg sc in 1 x gezet worden voor TRT doeleinden. is maar 0.5 ml.

Heb hierzelf geen studie over gedaan,kan dus enkel maar zeggen wat er daar gezegd werd.

Volgens de artikels die ik gelezen heb en wat ik gezien heb in filmpjes kon 125 mg sc in 1 x gezet worden voor TRT doeleinden. is maar 0.5 ml.

Heb hierzelf geen studie over gedaan,kan dus enkel maar zeggen wat er daar gezegd werd.
Dit heb ik ook gevonden. Ene dr. Crisler legt dat uit. Hij verdeelde dat ook over meerdere keren en verklaart dat je bij SUBQ juist meer eruit haalt dan IM

Ik heb dat zelf ook een paar keer gedaan. 0,5ml in je buikvet kreeg ik toch bulten van. 0,5 in je buik is meer dan je denkt. Het kan gemakkelijk maar ik weet dat er ook Amerikaanse TRT dokters zijn die hun patienten deze hoeveelheden over drie keer per week laten verdelen.

Ik heb dat zelf ook een paar keer gedaan. 0,5ml in je buikvet kreeg ik toch bulten van. 0,5 in je buik is meer dan je denkt. Het kan gemakkelijk maar ik weet dat er ook Amerikaanse TRT dokters zijn die hun patienten deze hoeveelheden over drie keer per week laten verdelen.
Wat een gedoe als je dit de rest van je leven moet doen....toch maar eens nebido overwegen. Bedankt voor je reactie

Wat een gedoe als je dit de rest van je leven moet doen....toch maar eens nebido overwegen. Bedankt voor je reactie

Nebido zou dikke rommel zijn. Veel te hoge piek en een veel te diep dal met nebido volgens wat ik lees. En dan zit je weken met een veel te laag testosterone niveau alvorens je de volgende injectie zet. lijkt me al helemaal niet prettig.

Geef mij dan maar liever wekelijkse of 2 wekelijkse injecties dan die nebido brol.

Ik heb ondertussen die video's van Dr Chrisler bekeken en ik moet toegeven dat ik vroeger de spuit niet loodrecht in de buik stak maar dat ik dat anders deed. Misschien daarom dat ik daarvan harde bulten kreeg.

Ik heb ondertussen die video's van Dr Chrisler bekeken en ik moet toegeven dat ik vroeger de spuit niet loodrecht in de buik stak maar dat ik dat anders deed. Misschien daarom dat ik daarvan harde bulten kreeg.
Ik las even....mss dat ik daarvan een harde kreeg :D:D:D

Terug
Naar boven