Tukker73
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 26%
Oh jij hebt ook een log!?! (zet hem ff in je signature)
Volgens mij ga je je doelen snel genoeg halen, ik zal ook regelmatig even komen buurten in je log!
Tot zo ver zien je trainingen er keurig uit, en die spierpijn hoort erbij.. word steeds minder![]()
Link staat erin!
Ben ook erg gemotiveerd. Voel me na slechts 2 weken sporten al een stuk fitter, meer eetlust en slaap beter. Enne die spierpijn is nu al weer verdwenen...
Ahah hengelo niet zover van nijverdal. Naja ook maar even volgen dan en het is na mijn mening geen 30% eerder 25-24 ofzo
Succes
Nee, afstand valt mee inderdaad.
Dat percentage is met zo'n stuurtje gemeten, dus niet erg betrouwbaar. Gebruik het alleen als vertrekpunt om het te laten dalen. Die 30% kan wel eens kloppen hoor, heb een flinke buik. Zie je niet goed op de foto...
Ook ik pak even een abbo.
Tukkers moeten elkaar toch een beetje helpen.![]()
Heel goed! Kunnen we een frontje vormen als het nodig is, als de westerlingen of belgen praatjes beginnen te krijgen

Heb me de flesjes Grolsch goed laten smaken gisteravond. Vanmorgen wel weer aan de kwark met brinta ( om de schade te beperken zeg maar
)

. Naja ook maar even volgen dan en het is na mijn mening geen 30% eerder 25-24 ofzo