Fitness Seller

Kai's log

Vanwaar de keuze om geen wedstrijd te doen en te stoppen bij je coach?

• Topic Starter Topic Starter
Vanwaar de keuze om geen wedstrijd te doen en te stoppen bij je coach?

Omdat ik vind dat ik veel tekort zal komen als ik echt wedstrijddroog zou staan weeg ik zo weining.
Iedere maand als ik op meting moest was ik om en bij de €150 kwijt aan supps die ik zelf niet wilde had echt gevoel dat het enkel om het geld ging enz.
Als je geen 100% goede band hebt met je coach zal het toch niet lukken het was al na 1 maand dat ik foute zag in schema's enz,
dat je dacht bij jezelf amai betaal ik daarvoor zoveel geld bij u!

jij nu bezig met je prep voor enercup?

150 eu aan supps? Say what?! En dat per maand? Holy fok dat is niet mis indd.

Dan zou ik indd een andere coach opzoeken.

Wat voor fouten in schema's bedoel je dan?

Jup ben nu in prep voor de ener. Ben nu precies 3 weeks out

150 eu aan supps? Say what?! En dat per maand? Holy fok dat is niet mis indd.

Dan zou ik indd een andere coach opzoeken.

Wat voor fouten in schema's bedoel je dan?

Jup ben nu in prep voor de ener. Ben nu precies 3 weeks out

Ja idd dat vond ik ook precies!
Voor iets van 60€ online vroeg hij 95€ gewoon weg de helft er bij ofwaaa!!!
Nu enkel supps van XXL waar ik zeer tevreden over ben al paar jaar, pak goedkoper.:cool:

ik kreeg een mega shitload aan eiwitten binnen ook al vroeg ik wat voor de minderen want me leverwaardes stonden dan ook niet goed,
wss lag dat wel aan de creatine,
en training zag ik zelf dan bv geen buikspieren in zat en moest ik dan achteraf vragen enz.
Vroeg ook wel eens voor deadlift ofz omdat deze niet zo goed onder knie heb een goede coach kan je toch hiermee helpen voor die €600/jaar

In mijn ogen zijn dat gewoon lakse dingen dat je ziet dat hij niet 100% in mij geloofde en enkel wou geld verdienen,
en niet 100% alles eruithaalde.

Amai RESPECT, ik zag al foto's in je log echt beestig lekker!
Succes hopelijk op het podium:clap:

Ja idd dat vond ik ook precies!
Voor iets van 60€ online vroeg hij 95€ gewoon weg de helft er bij ofwaaa!!!
Nu enkel supps van XXL waar ik zeer tevreden over ben al paar jaar, pak goedkoper.:cool:

ik kreeg een mega shitload aan eiwitten binnen ook al vroeg ik wat voor de minderen want me leverwaardes stonden dan ook niet goed,
wss lag dat wel aan de creatine,
en training zag ik zelf dan bv geen buikspieren in zat en moest ik dan achteraf vragen enz.
Vroeg ook wel eens voor deadlift ofz omdat deze niet zo goed onder knie heb een goede coach kan je toch hiermee helpen voor die €600/jaar

In mijn ogen zijn dat gewoon lakse dingen dat je ziet dat hij niet 100% in mij geloofde en enkel wou geld verdienen,
en niet 100% alles eruithaalde.

Amai RESPECT, ik zag al foto's in je log echt beestig lekker!
Succes hopelijk op het podium:clap:
Iets van online 60 en dan 95 vragen is wel heel ziek indd. Maar ligt ook aan zijn eigen inkoop. Mijn coach heeft ook zijn eigen whey maar is veel duurder dan bijv XXL etc. I kzelf haal gewoon bij myprotein omdat het simpelweg rete goedkoop is en goede kwaliteit.

Weet je dat zeker van je lever dat het door creatine en whey komt lijkt mij namelijk niet. Heb je dit laten onderoeken door een arts? Zit zelf rond de 300 gram eiwit op bw 75 + natty. Belachelijk veel maarja alles wat we doen werkt meer dan prima dus mag niet klagen.

Buikspieren hoeven inprincipe niet he dat weet je. Je pakt ze ook voldoende met compounds ( squats, BOR etc) Heb zelf 1 keer Deadlift in mijn schema gehad haha.

Als je gevoel dat zegt is het indd verstandig geweest om te stoppen. In prep moet je 100% je coach durven vertrouwen omdat je zelf niet echt meer in staat bent om kritisch te zijn ( althans weinig mensen denk ik)

Dankje voor het compliment. Ben benieuwd hoe hard ik het podium op kom gewandeld. Podium ga ik hoe dan ook redden. Voel mij nog steeds steady, sterk en gemotiveerd als de ziekte. Alleen wat vaker onzeker mbt cheatmeal dat fokt gewoon met mijn hoofd + voel mij klein en dun

Iets van online 60 en dan 95 vragen is wel heel ziek indd. Maar ligt ook aan zijn eigen inkoop. Mijn coach heeft ook zijn eigen whey maar is veel duurder dan bijv XXL etc. I kzelf haal gewoon bij myprotein omdat het simpelweg rete goedkoop is en goede kwaliteit.

Weet je dat zeker van je lever dat het door creatine en whey komt lijkt mij namelijk niet. Heb je dit laten onderoeken door een arts? Zit zelf rond de 300 gram eiwit op bw 75 + natty. Belachelijk veel maarja alles wat we doen werkt meer dan prima dus mag niet klagen.

Buikspieren hoeven inprincipe niet he dat weet je. Je pakt ze ook voldoende met compounds ( squats, BOR etc) Heb zelf 1 keer Deadlift in mijn schema gehad haha.

Als je gevoel dat zegt is het indd verstandig geweest om te stoppen. In prep moet je 100% je coach durven vertrouwen omdat je zelf niet echt meer in staat bent om kritisch te zijn ( althans weinig mensen denk ik)

Dankje voor het compliment. Ben benieuwd hoe hard ik het podium op kom gewandeld. Podium ga ik hoe dan ook redden. Voel mij nog steeds steady, sterk en gemotiveerd als de ziekte. Alleen wat vaker onzeker mbt cheatmeal dat fokt gewoon met mijn hoofd + voel mij klein en dun

Je ziet hartstikke goed uit en al zkr niet te klein! echt niet man!
Weet ik niet dokter zei eiwitten ik geloofde dat niet en heb da crea en bcaa en glutamine gestopt en eiwitten zelfde gebleven
volgende bloedafname was het al heel veel beter.

Heb al m'n bulkschema gemaakt voor deze winter en zit ook terug lekker rond de 300 eiwit:D

Give me some meat:eatmeat:

Je ziet hartstikke goed uit en al zkr niet te klein! echt niet man!
Weet ik niet dokter zei eiwitten ik geloofde dat niet en heb da crea en bcaa en glutamine gestopt en eiwitten zelfde gebleven
volgende bloedafname was het al heel veel beter.

Heb al m'n bulkschema gemaakt voor deze winter en zit ook terug lekker rond de 300 eiwit:D

Give me some meat:eatmeat:

niet wat overdreven 300gr eiwit? ik kom niet ver boven de 200 uit op paar kilo lichter.

Wie was je coach?

First class gym in gent.

Die gast noem ik wel geen coach.

Gisteren na het waxen nog eens foto's gemaakt!

Kleine progressie is beter of geen progressie.

Vanmorgen 71kg aan getikt na 5 dagen Low Carbs nu 2 High Carbs zal wel naar de 73kg terug gaan.

IMG_0032.JPG

IMG_0033.JPG

IMG_0038.JPG

Shredded man!

Terug
Naar boven