Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghehe, daar ben ik een jaar of 6 geleden op m'n 15e begonnen, mocht toen 't krachthok nog niet binnen. Stonden toen apparaten daar helemaal rechtsachterin, dat was het enige waar ik bij mocht, heel flauw. Is het een beetje goed trainen daar?
Had altijd wat tegen de prijs, hele hoop zooi waar ik geen gebruik van maak, maar wel moest betalen, zoals squash en blabla.
Is best goed trainen daar. Train er nu ongeveer 7 jaar. Is erg uitgebreid de laatste jaren. Genoeg materiaal waar ik een tijdje mee vooruit kan. Alleen weinig leden die aan krachttraining doen. Mis ook instructeurs die over de juiste kennis beschikken. Zit er over te denken om binnenkort naar een meer hardcore sportschool over te stappen. Daar schijn je een goede begeleiding te krijgen in zowel voeding als tijdens de trainingen.
De prijs is normaal hoor. Je kiest zelf of je wilt betalen voor die overbodige zaken.
Dat is wel ideaal. Ben niettemin heel blij met m'n homegym, maar m'n broertje zoekt nog wel een leuke gym dus dacht, laat ik 't vragen. F4F is ruk en voor de rest ken ik eigenlijk alleen Wellness-crap hier. Misschien TotalFitCentre, maar dat ken ik verder niet.
Gaat lekker zo te lezen.
Dat is mooi want dan ga je er alleen maar meer plezier in krijgen.
Hoe gaat het trouwens met je eigen gewicht zak je al iets in %?

De manier waarop jij je vet meet is echt niet betrouwbaar (zo'n weegschaal toch?). Je kunt beter een keertje je vet laten meten door iemand met verstand en een huidplooitang
Ik durf te wedden dat je echt niet op 30% staat. En daarnaast zijn decimalen bij vetmetingen erg dubieus. In ziekenhuizen kunnen ze heel nauwkeurig meten met een MRI scan, en zelfs die geeft geen decimalen
Ik gok dat je rond de 20-22% staat, veel hoger echt niet.
Fijn weekend!
,
& ga je proberen te helpen motiveren

Goed bezig! En ik ontbijt ook met brinta+melk, en ben ook pro-Grolsch
Kwark is ideaal voor het slapen gaan, 500liter kwark voor de trage eiwitten snachts. Mooi aan het opbouwen verder, ga je volgen. Ben benieuwd hoe je split uitpakt.
![]()