- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks man. Zal de tips verwerken in mijn schema maar van die eieren snap ik niet zo. Dan krijg ik toch veel te veel vetten binnen?Voeding; meer vlees/vis in je schema, maak van die 4 eiwitten en 2 eieren die je op dag eet, 4 hele en 2 eiwitten. Training; nog een oefening voor achterkant schouders erbij, voor borst doe je 4 oefeningen en voor rug 3, terwijl je rug een veel grotere spiergroep is doe er dus nog 1 of 2 oefeningen bij bijv; Chin ups en evt nog een cable row. En triceps zou ik zo ipv die kickbacks een skullcrusher doen met barbell of dumbbell.
succes met je log, ik ga je volgen! je schema ziet er goed uit, maar ik zal er straks nog even uitgebreid op ingaan allemaal, moet er nu even vandoor!
anders kijk je even ook op mijn log, ben ook net sinds 2 weekjes begonnen met een frisse start, ook een hele ongezonde vakantie gehad![]()

Waarom zou je ze weggooien? Alleen maar extra eiwit en extra onverzadigd vet![]()
Het cholesterol in eieren is goed cholesterol dus kan geen kwaad. 2 oefeningen moet in principe genoeg zijn als je je borst en rug al hebt getraind..
Veel succes met je log! In het begin moet je gewoon jezelf dwingen om niets over te slaan van je schema en goed te eten maar na een tijd wordt het gewoon routine en doe je het vanzelf.
je doet 2 oefeningen voor bicep en 2 voor tricep, groeien je armen daar goed op?
ik doe er 3 voor bi en tri en ze lopen beetje achter.
Het cholesterol in eieren is goed cholesterol dus kan geen kwaad. 2 oefeningen moet in principe genoeg zijn als je je borst en rug al hebt getraind..

Ja inderdaad. wordt nog wel moeilijk voor me maar ik ga het volhouden. net zoals morgenavond ga ik alweer uiteten met mijn nieuwe werk. ga gewoon opletten wat ik eet en bestel wel wat gezonds.Veel succes met je log! In het begin moet je gewoon jezelf dwingen om niets over te slaan van je schema en goed te eten maar na een tijd wordt het gewoon routine en doe je het vanzelf.

in een plastik bakje moet dat wel lukken.
1 uur reizen voor niks 
nice workout!
maar doe je bewust alles 4 setjes?
je doet btw maar 4 oefeningen voor benen, maybe kan je er nog lunges bij doen om ze nog helemaal af te straffen.
ik ga vanaf morgen avond 2x in de week squatten, 6 setjes, dus 12 setjes per week.
Ja heb mijn schema aangehouden met 4 setjes. Maar misschien kan ik dan beter 6 setjes squatten doen en dan niet lunges? Ben nu al best lang bezig namelijk met al deze oefeningen en als ik ook nog lunges erbij ga doen duurt de training wel langer als 1 uur.Gisteravond had ik op mijn rooster gekeken voor vandaag. Zou dus hele middag les hebben. Kom ik op school en ik zie al niemand die ik ken. kijk ik nog eens via internet op mijn rooster en hebben ze het gewoon weer verzet. zit je daar op school voor niks1 uur reizen voor niks
ThanksJa heb mijn schema aangehouden met 4 setjes. Maar misschien kan ik dan beter 6 setjes squatten doen en dan niet lunges? Ben nu al best lang bezig namelijk met al deze oefeningen en als ik ook nog lunges erbij ga doen duurt de training wel langer als 1 uur.
Als ik zo thuis kom van school ga ik even alle hiervoor gegeven tips verwerken in mijn schema.

ja dat kan je ook doen, ik heb nu ook gewoon 6 setjes squat per keer, en dat 2 keer per week. dus 12 setjes squat per week.
want kwil grote beestachtige quads
kga het nu ook even in me schema in me log aanpassen!
nou ik wil momenteel nog geen spiergroepen prioriteit geven omdat alles momenteel achterloopt. Maar van die 6 setjes ga ik zeker doen!
zozonou ik wil momenteel nog geen spiergroepen prioriteit geven omdat alles momenteel achterloopt. Maar van die 6 setjes ga ik zeker doen!
Zal misschien vanmiddag nog wel pics posten van mijn huidige fysiek. ben momenteel een beetje skinny-fat![]()