headcrusher
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
Hey ik heb een vraagje, waarom train je eigenlijk maar 1 spiergroep per training? Ja je pakt dan triceps ofzo erbij, maar dat zijn maar 2 oefeningen, en lijkt meer op een halve workout. Of is het zo eigenlijk beter? want ik train per keer 2-3 groepen, en voor elke groep 3-4 verschillende oefeningen.
Halve workout? wtf?
Het aantal oefeningen dat je doet is totaal afhankelijk van hoe lang je wilt trainen, hoeveel je rust je tussen je setjes neemt, hoeveel setjes je doet, hoeveel spiergroepen je pakt en hoeveel compounds/isolatie je doet. Dat kan zoveel variëren dat een complete workout kan bestaan uit 3 oefeningen, of ook uit 9 oefeningen.
Zijn verdeling van spiergroepen per training is niet zo raar hoor.
Laatst bewerkt:

had het nogal druk afgelopen dagen, vandaar de training een dagje later. vanaf morgen ga ik keihard mijn voedingsschema volgen zoals in de beginpost staat. Afgelopen 3 dagen iets minder gegeten zoals ik al eerder aangaf door mijn nieren enzo.
kuiten overgeslagen omdat ik morgen veel huiswerk had, kom ik thuis valt het vak morgen uit
had ze gewoon kunnen trainen. ach dat doe ik morgen dan nog wel ff
... ach ja, it happens.
denk dat ik anders ook die PR's wel gehad had.
vanaf vanochtend al zeurderige pijn in mijn onderrug. had het paar weken terug ook al maar vind het zwaar irritant worden.