- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen is de spierpijn al wat minder, je voelt zelf aan of het lekker voelt het deadliften. Zou geen extra rustdag nemen, als het deadliften niet gaat zou ik ipv de deadlift een isolatie oefeningen doen voor de onderrug. Sowieso gaan trainen dus![]()
ik kijk gewoon even hoe de spierpijn morgen is. Vooral mijn hamstrings voel ik heel goed en die gebruik je natuurlijk tijdens het deadliften.
Haha, no excuse 
Heb een goed idee: Dag 3 & Dag 4 wissel ik gewoon om. Dit heeft verder geen invloed op mijn schema want dan heb ik in ieder geval geen last meer van mijn benen als ik dag 4 ga deadliften.
![]()
![]()
ik merk dat je graag wilt deadliften, zo ben ik ook, alsk niet kan deadliften is me rug training niet compleet
Schouders doe ik rustig aan omdat ik snel last krijg. Ik ga het nu langzaam opbouwen. En volgens mij had ik achterkant schouder nog nooit getraint

sterke millitary press.
doe je hem ook echt zoals die hoort? staand met voeten tegenmekaar?
Mijn millitary press is echt al jaar lang het zelfde, ik groei maar niet in kracht ermee.
daarom doe ik nu veel shoulder dumbbell press 4 setjes en 6 reps extra zwaar, voor meer kracht.

na het 2e setje ging zelfs 5x met zelfhulp niet meer. Heb zegmaar met mijn benen geholpen. Hoe breed pakken jullie die trouwens?
vond het lekker om na de db curls nog 1 setje niet strict te doen. Voor mij gevoel maak je het dan nog even op zegmaar, en het voelde goed 
maar je bent op weg.nette training hoor! alleen je deadlift moet veel sterker worden en snelmaar je bent op weg.
de chin ups pak ik altijd wide grip, met small grip heb ik het gevoel dat ik meer bicep pak dan rug.
en wide grip is lekker voor de lats.
kijk anders even naar filmpjes op youtube van bent over rows.
Ik leun altijd iets minder dan parralel aan de vloer en dan roei ik naar me buik!
was niet helemaal de bedoeling.
Heb samen met een vriend getraint maar heel eerlijk gezegd vind ik alleen trainen stukken fijner.
Nice borst training! klasse.
Alleen de triceps zou ik anders doen.
dips er aan toevoegen sowieso voor massa.
skullcrushers zijn ook goed.
machine pulldown enzovoort zou ik niet doen, of als je het wilt doen, als 3e en laatste oefening op laag gewicht hoog reps om de triceps nog even af te branden.

Thanks man
Ja ben ook niet helemaal tevreden over mijn triceps, voelde niet echt veel van die oefeningen. Zal er nog eens naar gaan kijken en inderdaad dippen zal ik er ook aan toevoegen.![]()
Bij het 2e setje 50kg ging de techniek wat achteruit dus heb ik er even 5kg vanaf gedaan.
Alleen nu heb ik beetje last van mijn rechterknie.. Zeurderige pijn zegmaar. Komt denk ik door de leg extention/CurlTraining Vandaag
BENEN
Full Squat
10x40kg
8x50kg
7x50kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg
6 setjes op adviesBij het 2e setje 50kg ging de techniek wat achteruit dus heb ik er even 5kg vanaf gedaan.
Leg Press
10x80kg
10x110kg
8x110kg
9x95kg
Hoe diep laten jullie hem zakken?
Leg Curl
10x20kg
8x30kg
6x35kg
6x35kg
Leg Extention
10x25kg
10x30kg
8x35kg
8x35kg
VOORARMEN
Reversed BB Curl
10x12,5kg
10x17,5kg
8x20kg
8x20kg
BB Wrist Curl
12x20kg
8x30kg
10x20kg
Ging lekkerAlleen nu heb ik beetje last van mijn rechterknie.. Zeurderige pijn zegmaar. Komt denk ik door de leg extention/Curl
ik doe ook 6 sets squats, benen moet je echt op hoge volume pakken wil je dat ze groeien, maybe kan je zelfs nog lunges erbij toevoegen zodat je 5 been oefeningen hebt.
voor de rest netjes, probeer volgende keer gwn 5 kilo zwaarder te squaten en dan steeds zo hoger gaan.
ik squatte maand gelede nog 70 maximaal
ik doe nu 5x 100 in maandje tijd
de 100 hoop ik binnen 2 maanden ook wel te bereiken maar dan moet wel mijn deadlift sneller naar boven. Ja was een beetje overmoedig met 8x50, ging wel goed opzich maar wilde het niet ten kostte laten gaan van de techniek