Fitness Seller

Tuladis' Nieuwe/Frisse Start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb momenteel enorme spierpijn in mijn benen en ben van plan morgen te deadliften. Kan ik beter nog een rustdag nemen..? :p ben wel benieuwd wat andere mensen daar van vinden

Morgen is de spierpijn al wat minder, je voelt zelf aan of het lekker voelt het deadliften. Zou geen extra rustdag nemen, als het deadliften niet gaat zou ik ipv de deadlift een isolatie oefeningen doen voor de onderrug. Sowieso gaan trainen dus ;)

Morgen is de spierpijn al wat minder, je voelt zelf aan of het lekker voelt het deadliften. Zou geen extra rustdag nemen, als het deadliften niet gaat zou ik ipv de deadlift een isolatie oefeningen doen voor de onderrug. Sowieso gaan trainen dus ;)

ja inderdaad :) ik kijk gewoon even hoe de spierpijn morgen is. Vooral mijn hamstrings voel ik heel goed en die gebruik je natuurlijk tijdens het deadliften.

Ik ga dus zowieso trainen :) Haha, no excuse ;)

Heb een goed idee: Dag 3 & Dag 4 wissel ik gewoon om. Dit heeft verder geen invloed op mijn schema want dan heb ik in ieder geval geen last meer van mijn benen als ik dag 4 ga deadliften.

:) :)

Heb een goed idee: Dag 3 & Dag 4 wissel ik gewoon om. Dit heeft verder geen invloed op mijn schema want dan heb ik in ieder geval geen last meer van mijn benen als ik dag 4 ga deadliften.

:) :)

dat kan ook inderdaad:D ik merk dat je graag wilt deadliften, zo ben ik ook, alsk niet kan deadliften is me rug training niet compleet:P

Training Vandaag

Vanochtend getraint maar moest meteen naar school dus nu pas de trainingen ;) Schouders doe ik rustig aan omdat ik snel last krijg. Ik ga het nu langzaam opbouwen. En volgens mij had ik achterkant schouder nog nooit getraint :o

SCHOUDERS

Barbell Militairy Press
12x17,5kg
10x25kg
8x30kg
6x30kg

Barbell Upright Rows
12x12,5kg
10x15kg
10x15kg
8x15kg

Bent Over Lateral Raise Seated
10x4kg
8x4kg
12x2kg :o
10x3kg :o

Dumbbell Side Raise
10x4kg
10x5kg
8x6kg
8x6kg

KUITEN

Calf Press
12x80kg
10x110kg
12x110kg
12x110kg

Calf Raises DB + Bodyweight
12x10kg
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Was wel irritant omdat ik zoveel spierpijn had in mijn quads om dan het gewicht voor de Calf Press (op de leg press zegmaar) naar boven te duwen :D

sterke millitary press.
doe je hem ook echt zoals die hoort? staand met voeten tegenmekaar?
Mijn millitary press is echt al jaar lang het zelfde, ik groei maar niet in kracht ermee.
daarom doe ik nu veel shoulder dumbbell press 4 setjes en 6 reps extra zwaar, voor meer kracht.

sterke millitary press.
doe je hem ook echt zoals die hoort? staand met voeten tegenmekaar?
Mijn millitary press is echt al jaar lang het zelfde, ik groei maar niet in kracht ermee.
daarom doe ik nu veel shoulder dumbbell press 4 setjes en 6 reps extra zwaar, voor meer kracht.

mijn voeten niet precies tegen elkaar, zit wel een ruimte tussen zegmaar. maar zal dat volgende keer dan maar eens proberen, kijken of dat goed gaat ;)

ah ok ja daar moet je wel op vooruit gaan dan he :)

Training Vandaag

Vanochtend maar weer eens wezen trainen :)

RUG

Deadlift
12x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Lat Pulldown
10x25kg
10x30kg
10x35kg
9x40kg

Barbell Bent over Rows
12x27,5kg
8x37,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
Moet hier nog maar eens goed op de techniek gaan letten.Wist niet eens zeker of ik het goed deed :o

Chin Ups
1xbw
6x-bw
5x-bw
Tjah :o na het 2e setje ging zelfs 5x met zelfhulp niet meer. Heb zegmaar met mijn benen geholpen. Hoe breed pakken jullie die trouwens?

TRAPS

Dumbbell Shrugs
12x14kg
12x16kg
10x18kg
12x20kg

BICEPS

EZ-Bar Curl
12x17,5kg
10x22,5kg
8x25kg
8x25kg

Dumbbell Curl
10x8kg
8x10kg
8x10kg
8x12kg Niet strict

Zo :o vond het lekker om na de db curls nog 1 setje niet strict te doen. Voor mij gevoel maak je het dan nog even op zegmaar, en het voelde goed :)

nette training hoor! alleen je deadlift moet veel sterker worden en snel:D maar je bent op weg.
de chin ups pak ik altijd wide grip, met small grip heb ik het gevoel dat ik meer bicep pak dan rug.
en wide grip is lekker voor de lats.

kijk anders even naar filmpjes op youtube van bent over rows.
Ik leun altijd iets minder dan parralel aan de vloer en dan roei ik naar me buik!

nette training hoor! alleen je deadlift moet veel sterker worden en snel:D maar je bent op weg.
de chin ups pak ik altijd wide grip, met small grip heb ik het gevoel dat ik meer bicep pak dan rug.
en wide grip is lekker voor de lats.

kijk anders even naar filmpjes op youtube van bent over rows.
Ik leun altijd iets minder dan parralel aan de vloer en dan roei ik naar me buik!

Thanks man. Ja aan die deadlift ga ik werken!

Ja voelde inderdaad met small grip mijn biceps :p was niet helemaal de bedoeling.
Zal ik doen! :)

Training Vandaag

Yey vanochtend weer getraint :) Heb samen met een vriend getraint maar heel eerlijk gezegd vind ik alleen trainen stukken fijner.

BORST

Bench Press
10x30kg
8x45kg
8x45kg
6x45kg

DB Incline Press
10x14kg
8x16kg
6x18kg
6x18kg

DB Flyes
10x8kg
10x10kg
8x12kg
8x12kg

DB Pullover
10x14kg
8x16kg
8x16kg

TRICEPS

Machine Pulldown
10x10kg
10x15kg
6x20kg
6x20kg

Skullcrusher
10x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
6x17,5kg

Heb hier 1 setje overgeslagen omdat ik nogal weinig tijd had. met een vriend trainen duurt ook wat langer he.

Morgen squatten :)

Nice borst training! klasse.
Alleen de triceps zou ik anders doen.
dips er aan toevoegen sowieso voor massa.
skullcrushers zijn ook goed.
machine pulldown enzovoort zou ik niet doen, of als je het wilt doen, als 3e en laatste oefening op laag gewicht hoog reps om de triceps nog even af te branden.

Nice borst training! klasse.
Alleen de triceps zou ik anders doen.
dips er aan toevoegen sowieso voor massa.
skullcrushers zijn ook goed.
machine pulldown enzovoort zou ik niet doen, of als je het wilt doen, als 3e en laatste oefening op laag gewicht hoog reps om de triceps nog even af te branden.

Thanks man :)
Ja ben ook niet helemaal tevreden over mijn triceps, voelde niet echt veel van die oefeningen. Zal er nog eens naar gaan kijken en inderdaad dippen zal ik er ook aan toevoegen. :)

Thanks man :)
Ja ben ook niet helemaal tevreden over mijn triceps, voelde niet echt veel van die oefeningen. Zal er nog eens naar gaan kijken en inderdaad dippen zal ik er ook aan toevoegen. :)

dips, close grip bench press, skullcrushers
dat zijn echt de beste tricep oefeningen voor massa.
vooral dips vind ik een erg fijne

Training Vandaag

BENEN

Full Squat
10x40kg
8x50kg
7x50kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg
6 setjes op advies ;) Bij het 2e setje 50kg ging de techniek wat achteruit dus heb ik er even 5kg vanaf gedaan.

Leg Press
10x80kg
10x110kg
8x110kg
9x95kg
Hoe diep laten jullie hem zakken?

Leg Curl
10x20kg
8x30kg
6x35kg
6x35kg

Leg Extention
10x25kg
10x30kg
8x35kg
8x35kg

VOORARMEN

Reversed BB Curl
10x12,5kg
10x17,5kg
8x20kg
8x20kg

BB Wrist Curl
12x20kg
8x30kg
10x20kg

Ging lekker :) Alleen nu heb ik beetje last van mijn rechterknie.. Zeurderige pijn zegmaar. Komt denk ik door de leg extention/Curl

Training Vandaag

BENEN

Full Squat
10x40kg
8x50kg
7x50kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg
6 setjes op advies ;) Bij het 2e setje 50kg ging de techniek wat achteruit dus heb ik er even 5kg vanaf gedaan.

Leg Press
10x80kg
10x110kg
8x110kg
9x95kg
Hoe diep laten jullie hem zakken?

Leg Curl
10x20kg
8x30kg
6x35kg
6x35kg

Leg Extention
10x25kg
10x30kg
8x35kg
8x35kg

VOORARMEN

Reversed BB Curl
10x12,5kg
10x17,5kg
8x20kg
8x20kg

BB Wrist Curl
12x20kg
8x30kg
10x20kg

Ging lekker :) Alleen nu heb ik beetje last van mijn rechterknie.. Zeurderige pijn zegmaar. Komt denk ik door de leg extention/Curl

ik doe ook 6 sets squats, benen moet je echt op hoge volume pakken wil je dat ze groeien, maybe kan je zelfs nog lunges erbij toevoegen zodat je 5 been oefeningen hebt.
voor de rest netjes, probeer volgende keer gwn 5 kilo zwaarder te squaten en dan steeds zo hoger gaan.
ik squatte maand gelede nog 70 maximaal
ik doe nu 5x 100 in maandje tijd

ik doe ook 6 sets squats, benen moet je echt op hoge volume pakken wil je dat ze groeien, maybe kan je zelfs nog lunges erbij toevoegen zodat je 5 been oefeningen hebt.
voor de rest netjes, probeer volgende keer gwn 5 kilo zwaarder te squaten en dan steeds zo hoger gaan.
ik squatte maand gelede nog 70 maximaal
ik doe nu 5x 100 in maandje tijd

goed bezig dan ;) de 100 hoop ik binnen 2 maanden ook wel te bereiken maar dan moet wel mijn deadlift sneller naar boven. Ja was een beetje overmoedig met 8x50, ging wel goed opzich maar wilde het niet ten kostte laten gaan van de techniek

Ging me gisteravond zomaar ff wegen en weeg opeens 76kg met kleren aan. Toen ik deze log opende was dat 72,5kg

ga ik te snel? Of veel vocht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven