MuscleMeat

Tuladis' Nieuwe/Frisse Start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
haha ben benieuwd naar je fysiek, ik zie de fotos vanzelf wel veschijnen, mijn benen en schouders lopen achter. misschien heb je dat wel gezien op me foto's.
dus die pak ik extra goed aan.

maar moet je zeker doen ja 6 setjes, ik lees overal dat je voor de benen HIGH volume moet doen, dus gewoon veel setjes en vaker in de week!
kijk maar even of het werkt voor je!
ik vind je schouders netjes :) bij die BDB pose mooie piek op de voorkant

bedankt voor de tips

Laatst bewerkt:
ik vind je schouders netjes :) bij die BDB pose mooie piek op de voorkant

bedankt voor de tips

Dankje, ja de voorkant loopt ook niet achter, maar het is vooral de zeikant van de schouder die achterloopt.
ik train de zeikant nu ook veel harder, met 4 setjes 1x in de week en ook upright rows!
als het op die manier niet lukt dan doe ik het 2x in de week!

en btw: als k na jouw schouder dag kijk dan zie ik dat je 2 voor de zijkant doet en geen 1 voor de achterkant!
als ik jouw was zou ik wel een bent over lateral raise doen!

Laatst bewerkt:
'Goed cholesterol'?! Niet meer dan drie hele eieren per dag eten, de rest alleen het ei-ewit pakken.

Ok wie moet ik nu geloven? ???

Dankje, ja de voorkant loopt ook niet achter, maar het is vooral de zeikant van de schouder die achterloopt.
ik train de zeikant nu ook veel harder, met 4 setjes 1x in de week en ook upright rows!
als het op die manier niet lukt dan doe ik het 2x in de week!

en btw: als k na jouw schouder dag kijk dan zie ik dat je 2 voor de zijkant doet en geen 1 voor de achterkant!
als ik jouw was zou ik wel een bent over lateral raise doen!

Ja inderdaad naar schouders moet ik nog even kijken. Ga nu heel het schema even aanpassen gebaseerd op de tips.

Foto's maak ik morgenochtend want dan ben ik toch vrij :)

Ik gaf er 4 als advies, dat hele extra ei gaat je echt ongelofelijk ziek maken ja..

Heb nu chin ups toegevoegd aan rugtraining. Alleen heb ik deze oefeningen wel eens geprobeert en toen lukte het niet. :o is het verstandig om hem er toch in te zetten als ik hem amper uit kan voeren?

Verder vond ik 1 oefening extra bij rug genoeg. Dit omdat bij borst enkele 'kleine' oefeningen zitten die ik zo heb uitgevoerd. (Pullover/flyes)

Heb nu chin ups toegevoegd aan rugtraining. Alleen heb ik deze oefeningen wel eens geprobeert en toen lukte het niet. :o is het verstandig om hem er toch in te zetten als ik hem amper uit kan voeren?

Verder vond ik 1 oefening extra bij rug genoeg. Dit omdat bij borst enkele 'kleine' oefeningen zitten die ik zo heb uitgevoerd. (Pullover/flyes)

als je geen chin-ups kunt uitvoeren kun je het beste gewoon proberen 1 setje ookal lukt het maar 2 of 3 keer.
dan ga je gewoon direct over op lat pulldown de rest van de setjes!
op deze manier word je sterker en zal de chin-ups makkelijker gaan.
ik kan ook maar 1 setje 10x chinnen de andere 2/3 setjes is het maar 5 of 4 keer!

als je geen chin-ups kunt uitvoeren kun je het beste gewoon proberen 1 setje ookal lukt het maar 2 of 3 keer.
dan ga je gewoon direct over op lat pulldown de rest van de setjes!
op deze manier word je sterker en zal de chin-ups makkelijker gaan.
ik kan ook maar 1 setje 10x chinnen de andere 2/3 setjes is het maar 5 of 4 keer!

ah ok gewoon langzaam opbouwen dus. :thumbs: ga ik doen!

ah ok gewoon langzaam opbouwen dus. :thumbs: ga ik doen!

ja idd, ookal lukt het maar 2x gewoon doen en probeer die 3e keer er gwn uit te persen, eventueel vraag je even iemand die de laatste rep even tikkeltje helpt, op deze manier wortd je er sterker in

Ben net even naar de supermarkt afgaande op lief tonijntje's comment over te weinig vlees/vis. Wilde runderrookvlees proberen maar is nogal duren.. en ben maar een student..

Heb ik nu echt niet genoeg? 800 gram kwark + blik tonijn + 100 gram kalkoenfilet + whey + eieren lijkt me wel genoeg toch?

Ben net even naar de supermarkt afgaande op lief tonijntje's comment over te weinig vlees/vis. Wilde runderrookvlees proberen maar is nogal duren.. en ben maar een student..

Heb ik nu echt niet genoeg? 800 gram kwark + blik tonijn + 100 gram kalkoenfilet + whey + eieren lijkt me wel genoeg toch?

zeker wel! kwa eiwitten wel!

Had het ook tegen die Roth, niet tegen jou.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Kijk is op inverted row @ youtube misschien heb je daar wat aan om sterker te worden met optrekken of zet een bankje onder je benen en doe alleen de negatieve beweging. Qua eiwit is het wel goed, maar het is ook belangrijk om genoeg vis/vlees in je dieet te hebben. Opzich is dit wel genoeg, maar mij lijkt het optimaler om als post workout bijv. kip/mager rundergehakt/koolvis/pangasiusfilet te eten is ook helemaal niet zo duur en erg lekker.

Ok wie moet ik nu geloven? ???

Ja inderdaad naar schouders moet ik nog even kijken. Ga nu heel het schema even aanpassen gebaseerd op de tips.

Foto's maak ik morgenochtend want dan ben ik toch vrij :)

Eieren bevatten zowel HDL- en LDL-cholesterol, een deel hiervan verminderen de kans op hart en vaatziektes maar andere deel niet. Dus of je van 'gezond' cholesterol kan spreken..
Verschillende mensen van het forum eten rond de 5 hele eieren per dag en hebben hun cholesterol laten testen wat goed uitpakte. Maar dat is imo persoonsgebonden. Daarom zou ik gewoon 2/3 eieren met eigeel pakken en de rest alleen het ei-eiwit.

Daarom zeg ik ook, ik gaf 4 hele eieren aan en jij 3, ga dan niet lopen zeiken over een eitje want dat zal geen reet uitmaken.

Daarom zeg ik ook, ik gaf 4 hele eieren aan en jij 3, ga dan niet lopen zeiken over een eitje want dat zal geen reet uitmaken.

Als je het over een dagelijkse basis hebt zal het uiteindelijk wel uit gaan maken. Maar nogmaals, tegendeel is door meerdere members bewezen dat het niet schadelijk voor je cholesterol gehalte zou zijn maar dit is mijn mening.

Had het ook tegen die Roth, niet tegen jou.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Kijk is op inverted row @ youtube misschien heb je daar wat aan om sterker te worden met optrekken of zet een bankje onder je benen en doe alleen de negatieve beweging. Qua eiwit is het wel goed, maar het is ook belangrijk om genoeg vis/vlees in je dieet te hebben. Opzich is dit wel genoeg, maar mij lijkt het optimaler om als post workout bijv. kip/mager rundergehakt/koolvis/pangasiusfilet te eten is ook helemaal niet zo duur en erg lekker.

Ok maar zijn plakjes kipfilet of kalkoenfilet wel goed? Is dat veel anders ten opzichte van ander vlees? Want dat is natuurlijk een stuk goedkoper.

Eieren bevatten zowel HDL- en LDL-cholesterol, een deel hiervan verminderen de kans op hart en vaatziektes maar andere deel niet. Dus of je van 'gezond' cholesterol kan spreken..
Verschillende mensen van het forum eten rond de 5 hele eieren per dag en hebben hun cholesterol laten testen wat goed uitpakte. Maar dat is imo persoonsgebonden. Daarom zou ik gewoon 2/3 eieren met eigeel pakken en de rest alleen het ei-eiwit.

Ok bedankt voor de toelichting.

Rustig ;)

Zo, werd vanochtend wakker en kon amper opstaan :) spierpijn in mijn benen, niet normaal!

Haha had het niet tegen jou he tuladis. Voor naar school is het wel handig op brood, maar als je thuis gewoon kan bakken, zou ik gewoon kipfilet/mager rundergehakt/vis bakken. Is ook een stuk goedkoper dan kipfilet plakjes, uit mijn hoofd is 250 gram kipfilet plakjes ong 2,90 en 1 kilo kip is meestal 6 euro en in de aanbieding 4 euro reken maar uit ;)

Haha had het niet tegen jou he tuladis. Voor naar school is het wel handig op brood, maar als je thuis gewoon kan bakken, zou ik gewoon kipfilet/mager rundergehakt/vis bakken. Is ook een stuk goedkoper dan kipfilet plakjes, uit mijn hoofd is 250 gram kipfilet plakjes ong 2,90 en 1 kilo kip is meestal 6 euro en in de aanbieding 4 euro reken maar uit ;)

Ok dan ga ik dat maar eens proberen.

Oh ik eet nu van die penne, volkoren. Best lekker spul, en goed houdbaar in de koelkast. Alleen hoe moet ik afmeten? Voordat ik het kook of erna? Want erna is het veel zwaarder :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven