- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Mooie bench!
Succes met je doelen. Ik volg je.
Jammer dat je lijkt stil te hebben gestaan 1,5 jaar. Maar zover ga je goed. Nu nog volhouden & doorzetten.
Eet je wel flink? Op sommige oefeningen kan echt wel wat meer gewicht denk ik.
Dankje!

Ja ben er achter gekomen dat ik toch wel ecto ben dus met weinig eten bereik ik niets. Ben echt volop gemotiveerd en ga echt doorzetten
Ook beter dat ik nu een trainingspartner heb, dat motiveert me ook.Ik eet nu wel behoorlijk ja. Heb me tot nu toe nog elke dag aan mijn schema gehouden. Het schema is eigenlijk het minimale wat ik eet, meestal doe ik nog een schep havermout/boterham extra erbij. Zit nu op 2900 kcal en ik geloof dat dit wel goed gaat. 3 weken terug zat ik op 72kg ongeveer en paar dagen terug gewogen en toen was het 75,5kg
dus ik eet wel genoeg.Klopt sommige oefeningen kunnen zwaarder. Maar ik voel mijn spieren nu wel erg goed. Zal bijvoorbeeld flyes wel eens wat zwaarder gaan doen volgende keer.
Voor mensen die interesse hebben in een voedingsschema excel sheet: Heb er zelf 1 samengesteld die ik enorm handig vind.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/handig-excel-sheet-voeding-255924/

. Volgende training is zaterdagochtend! Werd vanochtend wakker en moest naar school. had geen kwark/kalkoenfilet/tonijn meer
. toch nog snel even naar de supermarkt gegaan
kijk maar even naar mijn rugtrainingen namelijk