MuscleMeat

Tuladis' Nieuwe/Frisse Start

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ging me gisteravond zomaar ff wegen en weeg opeens 76kg met kleren aan. Toen ik deze log opende was dat 72,5kg

ga ik te snel? Of veel vocht?

hmm je moet eigenlijk in de ochtend wegen na het plassen.
maar het is inderdaad vocht van al het voedsel wat je binnenwerkt.
maar vast en zeker ook wel spiermassa en beetje vetopslag.
hoort erbij. gewoon lekker doorbulken ;)

sinds ik crea mono gebruik ongeveer 2 weken nu, weeg k ook opeens 84,9 en daarvoor was het 81 ofso

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hmm je moet eigenlijk in de ochtend wegen na het plassen.
maar het is inderdaad vocht van al het voedsel wat je binnenwerkt.
maar vast en zeker ook wel spiermassa en beetje vetopslag.
hoort erbij. gewoon lekker doorbulken ;)

sinds ik crea mono gebruik ongeveer 2 weken nu, weeg k ook opeens 84,9 en daarvoor was het 81 ofso

maak ik de gains..

haha

Ok dus in de ochtend wegen. Zal ik voortaan doen dan :)

heb trouwens nog een pot creatine van xxl staan hier. Is dat lang houdbaar? Kan ik er maar beter mee wachten zeker? Staat er nu zo'n 4 maanden.

maak ik de gains..

haha

Ok dus in de ochtend wegen. Zal ik voortaan doen dan :)

heb trouwens nog een pot creatine van xxl staan hier. Is dat lang houdbaar? Kan ik er maar beter mee wachten zeker? Staat er nu zo'n 4 maanden.

..van me leven.. hahah lol

uhm mijn pot was nog van vorige jaar januari, is tot 2012 geldig dus ik maak hem nu gewoon op. staat als het goed is een datum op tot wanneer die geldig is. en anders moet je maar even ruiken, creatine krijgt een bittere geur als het over datum is.

beste manier idd om progressie bij te houden is om gewoon in de ochtend te wegen na het plassen.
en dan natuurlijk niet elke ochtend maar 1x in de 2 weken ofso.
anders wordt je er ook niet goed van:P

Probeer anders eerst even goed op te warmen voor je gaat squaten. Goed rekken/strekken, stukje fietsen + wat leg extensions op laag gewicht evt. Over de legpress, ligt eraan op welke spiergroep je wilt focussen..

Ging me gisteravond zomaar ff wegen en weeg opeens 76kg met kleren aan. Toen ik deze log opende was dat 72,5kg

ga ik te snel? Of veel vocht?

idd sochtens op lege maag en naakt wegen
bij mij is was het vorige week ook 85.5 sochtends na wc gebruik
savonds met kleren aan en 7 maaltijden achter de rug woog ik 90kg

daarom kan je niks met dat gewicht..op de gym lijkt ook iedereen zwaarder te wegen maar die wegen ook compleet aangekleed met volle portomnee met losgeld,2 mobielltjes , hoop kettingen enz:D

..van me leven.. hahah lol

uhm mijn pot was nog van vorige jaar januari, is tot 2012 geldig dus ik maak hem nu gewoon op. staat als het goed is een datum op tot wanneer die geldig is. en anders moet je maar even ruiken, creatine krijgt een bittere geur als het over datum is.

beste manier idd om progressie bij te houden is om gewoon in de ochtend te wegen na het plassen.
en dan natuurlijk niet elke ochtend maar 1x in de 2 weken ofso.
anders wordt je er ook niet goed van:P

Nee dan gaat het wel erg langzaam :p haha

Probeer anders eerst even goed op te warmen voor je gaat squaten. Goed rekken/strekken, stukje fietsen + wat leg extensions op laag gewicht evt. Over de legpress, ligt eraan op welke spiergroep je wilt focussen..

ik doe nu altijd 4 minuten fietsen hoge intensiviteit voordat ik ga squatten. Maar ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip :)

idd sochtens op lege maag en naakt wegen
bij mij is was het vorige week ook 85.5 sochtends na wc gebruik
savonds met kleren aan en 7 maaltijden achter de rug woog ik 90kg

daarom kan je niks met dat gewicht..op de gym lijkt ook iedereen zwaarder te wegen maar die wegen ook compleet aangekleed met volle portomnee met losgeld,2 mobielltjes , hoop kettingen enz:D

ja ok haha ;) zal eens een schema maken in de beginpost waar ik mijn gewicht in bij zal houden.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Jammer dat het niet mogelijk is om tabellen te gebruiken :o

Training 17-9-2010

Training van gisteren dus ;)

SCHOUDERS

Barbell Militairy Press
10x17,5kg
10x22,5kg
10x27,5kg
10x30kg

Upright Rows
10x12,5kg
8x17,5kg
8x20kg
8x20kg

Bent over Lateral Raise
10x2kg
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Dumbbell Side Raise
10x4kg
10x5kg
10x5kg
10x5kg

Calf Raises
10xBW
10xBW+10kg
10xBW+10kg
10xBW+10kg

Crunches
4x25

Training 18-9-2010

RUG

Chin Ups
1xBW
8x-BW
8x-BW
8x-BWAfzetten met mijn voeten, negatieve rep eigenlijk

Deadlift
8x60kg
6x75kg
5x75kg

DB BOR's
8x18kg
8x16kg
8x16kg
8x16kg

Anders soort training als normaal. Trainde samen met iemand die meer powerlifter is zegmaar. Hij heeft me toch wel aan het denken gezet want mij lijkt het ook beter om compounds gewoon megazwaar te pakken en dan kleine spiergroepen die je meetraint gewoon over te slaan. Zal hier nog eens over nazoeken maar misschien ga ik dat wel aanpassen in mijn schema.

Hij heeft mijn deadlift techniek gechecked en voorgedaan en dat ging goed. Vandaag een pr t.o.v vorige keer :)

Alles voelde goed en na dat chinnen voelde ik mijn biceps ook heel goed dus heb ik die niet meer getraint ;)

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Kort trainingkje :p

Training 20-9-2010

BORST

Bench Press
10x32,5kg
8x42,5kg
6x47,5kg
4x47,5kg

Dumbbell Incline Benchpress
10x14kg
10x18kg
8x20kg
8x20kg

Dumbbell Flyes
10x8kg
10x10kg
8x12kg
9x12kg

TRICEPS

Bench Dips
8xBW
8xBW
6xBW
6xBW

Skullcrushers
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg
Eindelijk goede techniek :)

Ging lekker. PR op die benchpress.
Had alleen vanaf zaterdag een zeurderige pijn in mijn linkerschouder. tot vanmiddag had ik er last van maar tijdens mijn training niks van gemerkt. Ben ik weer thuis en heb ik een zeurderige pijn in mijn rechterschouder ??? en van links merk ik niet meer.

vanochtend lekker gesquat :D

vanavond post ik de training

nette training:D
doe wel voorzichtig met die schouder, schouder blessure is echt k*t.
ben benieuwd naar de traing van vanochtend

nette training:D
doe wel voorzichtig met die schouder, schouder blessure is echt k*t.
ben benieuwd naar de traing van vanochtend
ja ik ga zeker voorzichtig doen maar gelukkig onder de training zelf nergens last van :)

de training van vanochtend is niet zo lang, moest snel naar school :p en train nu ook samen met iemand anders. hopelijk gaat dat nog beter.

Deed vanmorgen 8x55kg squat, maar ik wil eerst mijn deadlift naar boven werken omdat ik beetje last krijg van mijn onderrug. tijdens het squatten gebruik ik die een beetje te veel volgens mij.

ja ik ga zeker voorzichtig doen maar gelukkig onder de training zelf nergens last van :)

de training van vanochtend is niet zo lang, moest snel naar school :p en train nu ook samen met iemand anders. hopelijk gaat dat nog beter.

Deed vanmorgen 8x55kg squat, maar ik wil eerst mijn deadlift naar boven werken omdat ik beetje last krijg van mijn onderrug. tijdens het squatten gebruik ik die een beetje te veel volgens mij.

klopt. gewoon lekker zwaar deadliften en squatten want met squat train je ook je core net als deadlift.

Training 21-9-2010

BENEN

Full Squat
10x40kg
10x45kg
8x50kg
6x55kg
8x45kg
10x40kg

Leg Press
10x60kg
10x90kg
8x105kg
8x105kg
Gewicht iets minder, maar nu is mijn techniek perfect :)

VOORARMEN

Reversed Barbell Curl
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg
10x17,5kg

Barbell Wrist Curl
10x17,5kg
8x22,5kg
10x22,5kg

Korte training dus ;) ivm school en ik moest de techniek uitleggen aan mijn nieuwe trainingspartner. :)

volgende keer ga je 60 kilo squaten en die week daarop 65 en die week daarop 70 :D
haha!

Training 23-9-2010

SCHOUDERS

Barbell Militairy Press
10x17,5kg
10x22,5kg
9x27,5kg
8x27,5kg

Upright Rows
10x17,5kg
10x22,5kg
10x22,5kg
8x22,5kg

Bent over Lat.Raises
10x2kg
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Side Raise
8x6kg
8x6kg
8x5kg
10x5kg

KUITEN

Calf Press
10x60kg
10x100kg
10x140kg
10x140kg

Calf Raises
4x10xBW

BUIK

Crunches
4x20xBW

Voelde goed :D

Heel raar na het squatten had ik de andere dag geen spierpijn. Vorige week had ik minder gesquat en kon amper lopen :o hoe zou dat komen?

Training 24-9-2010

RUG

Chinnen
2xBW + 6x-BW
8x-BW
8x-BW

Deadlift
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x65kg
Mocht hier instructeur spelen :o vandaar niet hoger gewicht. Traine met 2 vrienden en die hadden nog nooit gedeadlift..

DB Rows
10x12kg
10x16kg
10x16kg
10x18kg

BICEPS

EZ Bicep Curl
10x17,5kg
10x22,5kg
9x22,5kg

Lekkaah ;)

Laatst bewerkt:
Training 27-9-2010

BORST

Bench Press
10x30kg
10x40kg
8x47,5kg
4x52,5kg PR!
6x45kg

DB Incline Benchpress
8x16kg
5x18kg
8x16kg
6x16kg
Was kapot van BP ;)

DB Flyes
10x8kg
10x10kg
10x12kg

TRICEPS

Dips
2xBW + 6x-BW
8x-BW
6x-BW
6x-BW

Skullcrushers
10x12,5kg
10x15kg
7x17,5kg
6x17,5kg

Zo vond het erg lekker gaan. Geen enkele last van mijn schouder meer :D Alleen nu had mijn trainingspartner opeens last van zijn schouder :(

Heb weer een nieuw 'soort' muziek gevonden, lijkt me wel goede trainingsmuziek :D

http://www.youtube.com/watch?v=mGYeyeSZqtM
Ga meteen ff dat album downloaden ;)

Kon ik het maar draaien in mijn gym maar nee hoor, bijna alleen maar k*tmuziek. Soms zelfs nederlandstalig :rolleyes::o

Mooie bench!

Succes met je doelen. Ik volg je.

Jammer dat je lijkt stil te hebben gestaan 1,5 jaar. Maar zover ga je goed. Nu nog volhouden & doorzetten.

Eet je wel flink? Op sommige oefeningen kan echt wel wat meer gewicht denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven