MuscleMeat

Tuladis' RFL log

Keep it up. Als je de eerste week overleefd en er terug tegenaan gaat na de refeed dan weet dat je het kunt volhouden :)

• Topic Starter Topic Starter
Keep it up. Als je de eerste week overleefd en er terug tegenaan gaat na de refeed dan weet dat je het kunt volhouden :)

hmm ja die refeed was toch wel erg lekker :p

en dan wordt die droge kip toch een beetje saai.

en die sla.. :roflol:

maar ik hou het wel vol. Ohjah, kruiden mag je wel gebruiken he? Zal mijn kip wat smakelijker maken denk ik.

hmm moest vanochtend vroeg werken en viel toch tegen..

was hele tijd kotsmisselijk, en aangezien ik zwaar lichamelijk werk moet doen..

Moest 1x bijna overgeven en het was duizelig.

Hoop niet dat het in de weg komt te staan, ik wil wel gewoon optimaal kunnen werken.

Zit er over te denken om volgende week dit nog vol te houden en dan al traditioneel te cutten. Ik kijk nog even hoe het gaat.

Nog een weekje doorzetten, zeg gewoon op je werk dat je een beetje grieperig bent fzo, op die week zal het niet aankomen. En LMD raad zowiezo aan om slechts enkele weken (= 2-3) op dit dieet te blijven en dan om te schakelen naar een gewoon dieet. Succes!

Nog een weekje doorzetten, zeg gewoon op je werk dat je een beetje grieperig bent fzo, op die week zal het niet aankomen. En LMD raad zowiezo aan om slechts enkele weken (= 2-3) op dit dieet te blijven en dan om te schakelen naar een gewoon dieet. Succes!

Ja inderdaad. Sowieso volgende week nog en daarna kijk ik wel.

Kan ook een ander probleem zijn maar kreeg op den duur ook last van mijn 'ingewanden'. borst/maag raar gevoel.

verder voelde ik mij ziek. kan ook een normale koorts zijn ofzo

Gewicht: 81kg (Verschil -4)
Verschil komt door vochtbalans ivbm carb refeed

Maaltijd 1:
Whey 50g
tomaat
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
200g kip
komkommer
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
3 ei-wit
135g tonijn
Sla/zilveruitjes
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
50g whey
50ml melk
tomaten
1g omega3 cap
350mg calcium

Laatst bewerkt:
Lijkt goed te gaan als ik de verschillen in gewicht zo zie!

Is je kracht nog een beetje op pijl?

Verschil komt door vochtbalans ivbm carb refeed

Maaltijd 1:
Whey 50g
tomaat
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2: (= Refeed)
200g kip
komkommer
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3: (=Refeed)
3 ei-wit
135g tonijn
cherrytomaten
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
<n.n.b.>

Weer refeed ??? Je hebt toch gisteren je refeed gedaan?

Edit: zie het al, wss copy-paste gedaan van je vorige maaltijdenoverzicht en vergeten "refeed" te schrappen ;)

Laatst bewerkt:
wow je bent nu wel een stukkie lichter als ik ben hahahaah . (A) :P damn je gaat hard . ik denk dat ik dat nooit zou vol houden. ik ga denk ik gelijk knock out xD

thumbs up:D

Weer refeed ??? Je hebt toch gisteren je refeed gedaan?

Edit: zie het al, wss copy-paste gedaan van je vorige maaltijdenoverzicht en vergeten "refeed" te schrappen ;)

haha inderdaad! :p had ik niet opgelet.

thanks ;)

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

wow je bent nu wel een stukkie lichter als ik ben hahahaah . (A) :P damn je gaat hard . ik denk dat ik dat nooit zou vol houden. ik ga denk ik gelijk knock out xD

thumbs up:D

Inderdaad ;) maar ik zie zelf nog niet zoveel verschil. Had nog een foto gemaakt maar die is nagenoeg hetzelfde ???

ja het is ff doorbijten :p maar ben nu een beetje aan het combineren met groentes etc. en dat maakt het wel wat draaglijker. (tonijn door de sla met een paar zilveruitjes bijv.)

ben erg suf/misselijk als ik ga trainen. als ik zwaar ga krijg ik een soort strepen in mijn gezichtsveld :o

Volume is van minder belang dan intensiteit hier. Dus als het niet meer gaat probeer te zorgen dat je iig dat eerste setje zwaar/low rep eruit hebt gehaald. Als het setje van 6-8 reps wat minder gaat is het minder erg..
Probeer dat eerste setje gewoon elke keer hetzelfde gewicht te blijven drukken, zoveel mogelijk.

Volume is van minder belang dan intensiteit hier. Dus als het niet meer gaat probeer te zorgen dat je iig dat eerste setje zwaar/low rep eruit hebt gehaald. Als het setje van 6-8 reps wat minder gaat is het minder erg..
Probeer dat eerste setje gewoon elke keer hetzelfde gewicht te blijven drukken, zoveel mogelijk.

oke thanks, zal dit eens proberen. :)

Maaltijd 1:
Whey 50g
komkommer
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
135g tonijn
sla
zilverui
klein beetje mais
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
250g koolvis
Lo salt
Rucolasla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
100g kipfilet
250g koolvis
1g omega3 cap
350mg calcium

heb echter iets later in de avond een stuk kip-wrap gegeten.. Soort van cheaten dus maar was bij familie en kon het toch niet laten. Gelukkig was het niet zoveel.

Laatst bewerkt:
ook weer extra motivatie om volgende week wat strenger te zijn

Maaltijd 1:
Whey 50g
cherrytomaten
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
135g tonijn (31g eiwit)
3 ei-wit (10g eiwit)
sla
zilverui
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
350g kwark (31g eiwit)
30g Light Cheese
Rucolasla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
200g koolvis (32g eiwit)
30g Light Cheese
Lo salt
1g omega3 cap
350mg calcium

Morgenochtend post ik pics.

Jammer dat ik geen rug beginfoto's heb genomen, heb het idee dat daar echt wel wat weg is.. maar we zullen zien.

Zo stukje wrap gaat het verschil niet maken, deficiet is zodanig groot dat je nog altijd erin zit (tenzij je een paar kilo wraps hebt binnengespeeld).

Ik voorspel... morgen een significante drop in gewicht, heb de indruk dat je nu wat met vocht zit de laatste dagen, na een dag of drie geeft het lichaam het meestal op om nog rond te zeulen. :)

Zo stukje wrap gaat het verschil niet maken, deficiet is zodanig groot dat je nog altijd erin zit (tenzij je een paar kilo wraps hebt binnengespeeld).

Ik voorspel... morgen een significante drop in gewicht, heb de indruk dat je nu wat met vocht zit de laatste dagen, na een dag of drie geeft het lichaam het meestal op om nog rond te zeulen. :)

nee precies en de rest van de dag heb ik wel gewoon goed volgens schema gegeten.

Alleen doe ik nu (sinds vanochtend) 20ml melk bij mijn wheyshake. Alleen water is enorm vies (eerst ging dit nog wel maar na een tijdje :kots:) en een klein beetje melk geeft toch een goede smaak. Ik ga dan ipv met de bus op de fiets naar school, compenseert dat beetje melk weer wel lijkt mij.

Ik klokte tijdens mijn RFL regelmatig 500ml magere melk met whey weg als ik niet aan mijn eiwitten kwam en heb er volgens mij geen nadeel aan gehad. Ok, wat meer KH, maar so be it, liever dat dan te weinig EW en de extra calcium is ook welkom.

Ik klokte tijdens mijn RFL regelmatig 500ml magere melk met whey weg als ik niet aan mijn eiwitten kwam en heb er volgens mij geen nadeel aan gehad. Ok, wat meer KH, maar so be it, liever dat dan te weinig EW en de extra calcium is ook welkom.

Idd
RFL is niet bedoeld als keto, de lage carbs hebben te maken met de lage kcal n het hoge percentage eiwit wat je daarvoor in zal moeten nemen.
Er is simpelweg nauwelijks ruimte voor carbs wanneer 80% eiwit word gegeten met bijkomstig beetje vet.
Je kan ook een shake maken met 250 ml melk natuurlijk ipv 500 ;)

Terug
Naar boven