Scrat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keep it up. Als je de eerste week overleefd en er terug tegenaan gaat na de refeed dan weet dat je het kunt volhouden![]()

Nog een weekje doorzetten, zeg gewoon op je werk dat je een beetje grieperig bent fzo, op die week zal het niet aankomen. En LMD raad zowiezo aan om slechts enkele weken (= 2-3) op dit dieet te blijven en dan om te schakelen naar een gewoon dieet. Succes!
Lijkt goed te gaan als ik de verschillen in gewicht zo zie!
Is je kracht nog een beetje op pijl?

Gewicht: 81kg (Verschil -4)
Verschil komt door vochtbalans ivbm carb refeed
Maaltijd 1:
Whey 50g
tomaat
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium
Maaltijd 2: (= Refeed)
200g kip
komkommer
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit
Maaltijd 3: (=Refeed)
3 ei-wit
135g tonijn
cherrytomaten
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
Maaltijd 4:
<n.n.b.>
Je hebt toch gisteren je refeed gedaan?
Weer refeedJe hebt toch gisteren je refeed gedaan?
Edit: zie het al, wss copy-paste gedaan van je vorige maaltijdenoverzicht en vergeten "refeed" te schrappen![]()
had ik niet opgelet.
wow je bent nu wel een stukkie lichter als ik ben hahahaah . (A)damn je gaat hard . ik denk dat ik dat nooit zou vol houden. ik ga denk ik gelijk knock out xD
thumbs up![]()
maar ik zie zelf nog niet zoveel verschil. Had nog een foto gemaakt maar die is nagenoeg hetzelfde 
maar ben nu een beetje aan het combineren met groentes etc. en dat maakt het wel wat draaglijker. (tonijn door de sla met een paar zilveruitjes bijv.)ben erg suf/misselijk als ik ga trainen. als ik zwaar ga krijg ik een soort strepen in mijn gezichtsveld![]()
Volume is van minder belang dan intensiteit hier. Dus als het niet meer gaat probeer te zorgen dat je iig dat eerste setje zwaar/low rep eruit hebt gehaald. Als het setje van 6-8 reps wat minder gaat is het minder erg..
Probeer dat eerste setje gewoon elke keer hetzelfde gewicht te blijven drukken, zoveel mogelijk.

Zo stukje wrap gaat het verschil niet maken, deficiet is zodanig groot dat je nog altijd erin zit (tenzij je een paar kilo wraps hebt binnengespeeld).
Ik voorspel... morgen een significante drop in gewicht, heb de indruk dat je nu wat met vocht zit de laatste dagen, na een dag of drie geeft het lichaam het meestal op om nog rond te zeulen.![]()
) en een klein beetje melk geeft toch een goede smaak. Ik ga dan ipv met de bus op de fiets naar school, compenseert dat beetje melk weer wel lijkt mij.Ik klokte tijdens mijn RFL regelmatig 500ml magere melk met whey weg als ik niet aan mijn eiwitten kwam en heb er volgens mij geen nadeel aan gehad. Ok, wat meer KH, maar so be it, liever dat dan te weinig EW en de extra calcium is ook welkom.