MuscleMeat

TUNUX: conceive > achieve > believe

Een feestje kan ook leuk zijn zonder drank he! ;)
Ik snap het wel... ben ook wel eens te ver gegaan om dingen te vergeten. Het is inderdaad vragen om problemen. Dus top gedaan zo!

Zet hem op morgen! Lekker knallen!

Succes vandaag :thumbs:
Ga je volgen!

succes dikke :D

• Topic Starter Topic Starter
Een feestje kan ook leuk zijn zonder drank he! ;)
Ik snap het wel... ben ook wel eens te ver gegaan om dingen te vergeten. Het is inderdaad vragen om problemen. Dus top gedaan zo!

Zet hem op morgen! Lekker knallen!

Ja klopt! hoeft niet altijd een gekkenhuis te zijn haha! :)

Succes vandaag :thumbs:
Ga je volgen!
Tnx man komt goed! :D

niet zo pesten jij :mad:

tnx! :)

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Net getraind!

Toen ik thuis kwam van werk was ik echt kapot. daarom even 2 boterhammen met pindakaas/hagelslag gesmeerd. op een of andere manier krijg ik daar altijd een bult energie van :D

Squats

Warm-up
5x40
5x80

Workset
5x100
5x100
5x100
5x105 PR
5x105

Barbell Row

warm-up
5x40
5x60

Work set
5x65
5x65
5x70
5x70
5x75

Benchpress

Warm-up
5x40
5x60

Work set
5x80
5x80
5x80
5x80
5x90 (met spotter)

Al met al een heerlijke training en toch weer een PR te pakken :D

Als ik zo door blijf gaan met m'n squats dan gaat dat wel goed komen denk ik.

Kom op een mooi moment binnen! Een squat PR te pakken, hoppa!:D

Goed bezig bro!
Hou dit vast :D

Goed bezig bro!
Hou dit vast :D
Tnx bro gaan we doen!

ik kan me eindelijk weer concentreren op mijn trainingen, inplaats van steeds weg te dwalen in gedachten en narigheid. En als dat je lukt ben je letterlijk zoveel sterker.
wat je geest met je lichaam kan doen is echt absurd.
Mijn squat is nog lang niet daar waar ik hem wil hebben, maar dat komt nog wel. :)

Mind muscle he! ;)
Je kan zoveel meer als je focus echt 100% is!
mooie training en nice PR! Die squats gaan zeker goed!

Mind muscle he! ;)
Je kan zoveel meer als je focus echt 100% is!
mooie training en nice PR! Die squats gaan zeker goed!
Tnx!

ja het scheelt gigantisch.

Wel denk ik dat ik een hoop te danken heb aan St. janskruid. Maar ach als het werkt dan werkt het toch!? :D

Inderdaad! Zo ben ik gestart met ZMA en gestopt met slaapmedicatie om te zien hoe dat gaat. Als het helpt he! ;)

Zojuist getraind

Training ging vrij aardig. ik voelde me mentaal en fysiek eigenlijk best sterk. jammer dat het niet helemaal uit de verf kwam.

Squats

Warm-up
5x20
5x20
5x40
5x60

Work-set
5x80
5x100
5x105
5x110 PR
5x110

OH-press (viel zwaar tegen :( )

Warm-up
5x20
5x20
5x40

Work-set
5x40
5x50
5x50
4x50 :( Laatst lukte echt niet meer
3x50 :( 3de was laatste wat ik in me had

Normaal doe ik de OH press altijd vanuit het rack. maar deze was nu bezet. dus ik moest elke keer de barbell+gewicht vanaf de grond naar schouderpositie knallen en kon dan pas mn work-set doen. dit ging dus helaas ten koste van mijn OH-press :(

Deadlift

Warm-up
5x60
5x60
5x110

Work-set
5x150
2x155 Damnn viel tegen! (vooral aangezien me 1RM op 175 ligt).

Nu maar even lekker eten. energie aanvullen. en vrijdag weer max gaan.

Nice PR op squat! :thumb:
en dat je OHP niet helemaal uit de verf kwam kan ik me wel voorstellen. Het kost allemaal net wat extra om toch die barbell omhoog te krijgen.

Niet elke training hoeft en kan max te zijn. Het gaat erom dat je het maximale geeft wat je nu hebt! daarmee stimuleer je die spieren! ;)

eet ze!

Daar heb je zeker gelijk in. Ik denk dat ik mezelf te veel druk opleg. (en dat is onder andere een reden dat ik mentaal in de war ben). Ik moet meer leren genieten en minder moeten van mezelf.

bedankt in ieder geval! :)

Vervang "moeten" eens door " graag willen"!
Dat heeft mij ook heel erg geholpen.. toen het maar niet lukte om aan te komen.. ;)

Inderdaad kerel! Niet teveel moeten, maar gewoon graag willen en trots en blij zijn met PR's die je wel pakt!

Uiteraard kun je niet altijd 6 gooien en moet je gewoon proberen met een goed gevoel de gym uit te lopen..

Vanavond weer knallen!

Ik zit er over te twijfelen om ook assistance oefeningen te gaan pakken. maar volgens het stronglifts regime mag dit echt niet...
Toch heb ik het gevoel dat sommige lichaamsdelen achterblijven zoals kuiten, armen voornamelijk (biceps), schouders (voornamelijk zij en achterkant).

Zou het nut hebben om deze apart erbij te pakken? gaat dit dan niet ten koste van mijn vooruitgang in kracht op mijn compounds?

Vanavond op het programma:

Squats
Benchpress
BB Row

Ik kan je helaas niet adviseren op dit gebied. :o
Ik hoop dat iemand anders hier dat nog kan doen.

Train ze in ieder geval vanavond! Lekker knallen! :)

Ik kan me niet voorstellen dat een beetje assistance kwaad kan voor kracht op de compounds. Als je maar niet overdrijft met assistance en je training start met de compounds

Vanavond weer knallen!

Ik zit er over te twijfelen om ook assistance oefeningen te gaan pakken. maar volgens het stronglifts regime mag dit echt niet...
Toch heb ik het gevoel dat sommige lichaamsdelen achterblijven zoals kuiten, armen voornamelijk (biceps), schouders (voornamelijk zij en achterkant).

Zou het nut hebben om deze apart erbij te pakken? gaat dit dan niet ten koste van mijn vooruitgang in kracht op mijn compounds?

Vanavond op het programma:

Squats
Benchpress
BB Row

Stronglifts is een kracht schema.
Jij denkt in termen van een bodybuilder.
Ze streven beide andere doelen na ;)

Tuurlijk pak je met een krachtschema ook massa
Maar jij noemt zeer specifieke dingen wat je "achter" vind lopen.
Doe daar dan eventueel ook de oefeningen voor en stem je schema daar op af.

Stronglifts is dan dus niet hetgeen wat bij je past als definitief schema, omdat je andere behoeftes hebt daarnaast

Terug
Naar boven