Fitness Seller

Twee weken maximaal vet verbranden

Bezoekers in dit topic

Dus je had even goed al een week aan een deftige cut kunnen bezig zijn om op een goede manier een stabieler resultaat neer te zetten.
 
Jah.. of misschien kunnen we even focussen op de vragen die er gesteld zijn en niet wat ik wel en niet kan doen...
Ik ga niet even een introductie geven over mijn privé situatie en omstandigheden waarom ik niet vorige week of komende week niet ga starten.

Ik leg een vraag voor en tot zoverre iedereen die bijdragen heeft kunnen leveren dank.. vragen zoals hierboven hebben denk ik geen toegevoegde waarde.
 
Beginnen met minder eten kan je per direct doen, als jij geen inzage wilt geven in je prive situiatie, prima, maar ik denk dat je dan nu niet veel aanvullende adviezen meer zult krijgen
 
Denk dat je vooral moet overwegen wat het je waard is? Ga je voor maximaal gewichts verlies dan zal je daarbij ook spieren verliezen. En hoe ga je laag zitten? Dmv heel weinig eten of veel cardio en iets meer eten. Pech van cardio is dat je heel veel moet bewegen wil je eet-schade compenseren. Denk voor jezelf een weekschema uit dat je kan volhouden. Merk je op dat je vooral avonds trek hebt probeer dan IF te hanteren. Maak het jezelf makkelijk is belangrijk.
Wat mij hielp in de tijd dat ik, toen heette het voor mij nog afvallen, gewicht verloor was me focussen op het 'hierna'. De bekende jojo voor zijn. Hoe wil ik mijn dagen vullen met gezond-er eten zonder dat ik elke dag crepeer van de honger. Kijk eens naar 24 kitchen en je ziet het ene na het andere gezonde gerecht voorbij komen. Stel aan de hand van die dingen een schema op en mss ben je de eerste tijd wat autistisch met dit schema..so what..je bouwt vertrouwen in je nieuwe eetpatroon op. Is die zak chips het waard om je een dag ruk te voelen, dat soort dingen
 
Kerel.. ik heb super veel input gehad hier waar ik wat aan kan hebben. Je vraagtekens zetten bij wanneer ik ga starten heeft geen toegevoegde waarde.

Zoals eerder aangegeven. Ik ben net klaar met het lezen van "the rapid fat loss handboek" van Lyle MacDonald. Daar staat voldoende inhoud in. Momenteel terwijl ik dit tik ben ik de spullen aan het kopen (EC T5, magnesium e.d). Volgende week eet ik gewoon, en als ik alles binnenkrijg start ik de week erna. Dat komt uiteindelijk neer op 3/4 weken van Lyle MacDonald. Plan is na die 3/4 weken voldoende motivatie (kilootjes eraf) door te pakken met mijn reguliere training van 3/4 keer per week sporten (cardio + spiergroepen).

Ik zal hier eea posen als het gaat om mijn vooruitgang mocht daar behoefte naar zijn.
 
... Ik loop wel tegen aan dat ik nergens efedrine of T5/T6 kan vinden. Aantal website bieden het aan, maar zijn zo shady. Als iemand weet waar het te halen is, een linkje wordt gewaardeerd.
 
Laat al die pillen toch gewoon voor wat het ze zijn, heb je nergens voor nodig.
 
En wat heb je afgelopen week dan wel gedaan?

Ik denk dat TS bezig is geweest met zichzelf voorbereiden op RFL. Met alle gevolgen van dien, er is van genoeg kanten gewaarschuwd, maar wie niet luisteren wil...
 
Jah.. of misschien kunnen we even focussen op de vragen die er gesteld zijn en niet wat ik wel en niet kan doen...
Ik ga niet even een introductie geven over mijn privé situatie en omstandigheden waarom ik niet vorige week of komende week niet ga starten.

Ik leg een vraag voor en tot zoverre iedereen die bijdragen heeft kunnen leveren dank.. vragen zoals hierboven hebben denk ik geen toegevoegde waarde.

Wat heeft minder gaan eten te maken met je privé situatie?Dat kun je altijd.

Al onmiddellijk ephedrine e.d. gaan liggen nemen,goed bezig.

Ben benieuwd hoe lang je het gaat volhouden je dieeten.
 
er is wel een middeltje wat goed werkt om 2 weken maximaal vetverlies te hebben.. ben alleen bang als TS het gebruikt het rip TS is :roflol:
 
Kerel.. ik heb super veel input gehad hier waar ik wat aan kan hebben. Je vraagtekens zetten bij wanneer ik ga starten heeft geen toegevoegde waarde.

Zoals eerder aangegeven. Ik ben net klaar met het lezen van "the rapid fat loss handboek" van Lyle MacDonald. Daar staat voldoende inhoud in. Momenteel terwijl ik dit tik ben ik de spullen aan het kopen (EC T5, magnesium e.d). Volgende week eet ik gewoon, en als ik alles binnenkrijg start ik de week erna. Dat komt uiteindelijk neer op 3/4 weken van Lyle MacDonald. Plan is na die 3/4 weken voldoende motivatie (kilootjes eraf) door te pakken met mijn reguliere training van 3/4 keer per week sporten (cardio + spiergroepen).

Ik zal hier eea posen als het gaat om mijn vooruitgang mocht daar behoefte naar zijn.
Ik ben wel benieuwd hoe je het gaat uithouden. Twee sterke nieuwe gewoontes aanleren in een korte tijd, is een pittig biertje. Success iig :)
 
Ja die 3% metabolisme verhoging die de ephedrine je gaat geven zal al het verschil in de wereld maken. En dat is 3% áls je hoog doseert.

Niet dat ik nu zo'n heilig boontje ben, maar t5/t6 gaat je niks extra's bieden, daar zijn betere maar schadelijkere middelen voor.
 
Volgens mij is er iemands relatie op de klippen gelopen.

Fack je wijf laat ze maar eens zien wat je waard bent. Niks meer eten en mij bellen, we knallen er eeeelke pil in die maar helpt t5, 6, 7, 8910245839200197 allesssss
 
Volgens mij is er iemands relatie op de klippen gelopen.

Fack je wijf laat ze maar eens zien wat je waard bent. Niks meer eten en mij bellen, we knallen er eeeelke pil in die maar helpt t5, 6, 7, 8910245839200197 allesssss

Wahahahaahah is goed Bro!!
 
Zoveel mogelijk vet kwijt in 2 weken?

Dnp + t3 + clen + 500 kcal onder onderhoud + je normale krachttraining schema
 
Back
Naar boven