Geen probleem om je voedingsschema wat los te laten in het weekend. Zeker in de eerste fase van de cut.
Als je zoals nu consequent je cardio blijft doen, ga je sowieso vet verliezen.
Als je op deze manier verder doet, ga je zeker je abs zien tegen dat de zomer begint. Je bent ruim op tijd begonnen. Dus kan je nog makkelijk wat aanpassingen doen, moest het nodig zijn.
3 jaar geleden heb ik daar eens pech mee gehad. Pas begin april beginnen cutten, met als bedoeling half juni volledig beachproof te zijn. Maar de eerste hittegolf kwam al begin mei. En uiteindelijk zijn dat, qua mooi weer, de beste 2-3 wken van de zomer geweest.
Dat is inderdaad balen ja als het 'zomer weer' erg vroeg komt. Dat gooit dan je hele planning in de war

.
Ik ben nu pas anderhalve week aan het cutten maar het vet vliegt er echt af. Ik weet niet hoe het komt maar schijnbaar doe ik iets goed deze keer.
Ik heb het idee dat de Lean Xtreme die ik neem ook wel goed helpt. Ik heb ook helemaal niet dat chago stress gevoel wat ik normaal wel heb als ik onder mijn behoefte eet.
Ik had vandaag een trouwerij met 3-gangen lunch. Die lunch was zelf al 1500 kcal denk ik in totaal. Maar heb wel de taart eerder op de dag afgeslagen en ik ga straks nog trainen. Verder beperk ik de kcal vandaag zoveel mogelijk zodat ik zeker niet boven de 2700 kcal uitkom. Dan valt de schade nog mee denk ik.
Kan volgens mij ook zeker geen kwaad. Je moet jezelf af en toe iets gunnen. En de zomer is idd nog ver genoeg.
Je moet jezelf zeker soms iets gunnen, maar ik hou echt heel erg van eten. Niet alleen van ongezond eten, maar ik geniet ook echt van bakken Brinta, fruit, Lean Gain shakes, eieren, alles eigenlijk haha

. En aangezien ik dit keer echt helemaal beachproof wil worden voor het eerst in mijn leven is het wel echt van belang dat ik mezelf even niet teveel gun. Dus ik beperk het heel erg. Behalve dus zoals vandaag als er iemand trouwt, maar dan probeer ik de rest van de dag alsnog te compenseren.
Mijn gewicht is nu 81,8 maar ik oog al een stukje droger dan een tijdje terug op 78 kg bijvoorbeeld, dus ik heb zeker wel wat winst behaald de afgelopen tijd.
Maar de weg is nog wel lang hoor jongens. Al het vet zit wel rond mijn taille en een beetje op mijn borst. Mijn armen, schouders en benen zijn gewoon al vrij droog. Ik schat mijn vet% nu op ongeveer 17-18%. Binnenkort eens een goede tang kopen. Ik heb er nu wel 1, maar die geeft niet aan hoeveel druk je zet. Ik ga er 1 kopen die dat wel aangeeft, voor een nauwkeurige meting.
Bedankt voor jullie tips en motivatie jongens, het helpt echt!
Straks trainen en die post ik dan uiteraard!