Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Nice schoenen heb ik ook

208b7fl.jpg

no offence tymen, maar je ziet er hier bokke anders uit dan in t echt :D dump nog s een andere foto met die stand, maar t kan ook aan mij liggen ???

ask JustBart, WaterPoloer, McMetronome, Poison, JaapJa, MarkRot. en voor iedereen die ik vergeet, het spijt me diep!

:mad: ik doe alsof ik dit niet heb gelezen kudtjong! het is je aangeraaie dat t je spijt!

Je zegt dus eigenlijk dat hij meer ecto is:trollface:

Asics rocken in de sportschool, ik heb ze ook! :D Die foto is ook bruut trouwens, keep up the good work! ;)

Jammer dat je een keer niet stevig bulked zeg, als ik jouw bodyfat had was ik allang gaan bulken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.027
no offence tymen, maar je ziet er hier bokke anders uit dan in t echt :D dump nog s een andere foto met die stand, maar t kan ook aan mij liggen ???

:mad: ik doe alsof ik dit niet heb gelezen kudtjong! het is je aangeraaie dat t je spijt!

jelly stam is jelly.

hier zijn mijn triceps en pecs behoorlijk pumped. factoren zoals hoek, licht, formaat van de foto spelen ook allemaal mee. en natuurlijk probeer je op de foto goed uit te komen, iets wat ik dagelijks niet doe.

ik had het over dbb leden niet over mensen waarmee ik dagelijks omga... anders had ik mijn vader, moeder, oma etc etc ook erbij moeten zetten

Je zegt dus eigenlijk dat hij meer ecto is:trollface:

ik ben sowieso ecto

Asics rocken in de sportschool, ik heb ze ook! :D Die foto is ook bruut trouwens, keep up the good work! ;)

tot nu toe de beste schoenen voor in de gym :)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 21:55 ----------

Jammer dat je een keer niet stevig bulked zeg, als ik jouw bodyfat had was ik allang gaan bulken!

veel moeite met eten, nog steeds....

• #3.028
speciaal voor stam, zeikwijf :D

35ja6f7.jpg

24zdbwo.jpg

2u9l9b4.jpg

• #3.029
nou ik kan jullie de heugelijke mededeling doen dat ik geslaagd ben voor mijn auto theorie :cool:
10 fout op de gevarenherkenningsvragen en maar 2 foutjes bij de rest van de 40 vragen.

nu dus op naar de praktijk moet ik wel eerst weer gaan lessen xD

edit: dennis is een fag :)

Laatst bewerkt:
nou ik kan jullie de heugelijke mededeling doen dat ik geslaagd ben voor mijn auto theorie :cool:
10 fout op de gevarenherkenningsvragen en maar 2 foutjes bij de rest van de 40 vragen.

nu dus op naar de theorie. moet ik wel eerst weer gaan lessen xD
Je gaat 2x theorie doen? Nice

• #3.031
f**got :)

ipv dat je me ff feliciteerd....

:roflol:

nu dus op naar de praktijk moet ik wel eerst weer gaan lessen xD

edit: dennis is een fag :)
Gefeliciteerd Tymen! :D

Ik fap toch wel op je foto's (nohomo)

proficiat ouwe fap inspirator!

joo man gefeliciteerd!

grats met je rijbewijs - gym foto vertekend goed :trollface:

Mooi dat die theorie binnen is, ik kan hem misschien voor een 2de keer opnieuw gaan doen dalijk:p. Ik moet over 3 weken in 1x slagen voor mijn praktijk anders is mijn theorie verlopen:(.

Leave Tymen alone!!! :sad: I MEAN IT!

• #3.040
dennis vroeg me om je te feliciteren namens dennis

wait whut..... :grinny:

:roflol:

Gefeliciteerd Tymen! :D

Ik fap toch wel op je foto's (nohomo)

thanx, jij fapt er maar fijn op los

proficiat ouwe fap inspirator!

dank bart, kan ik dadelijk naar je toe rijden ipv fietsen xD

thanx koekie

grats met je rijbewijs - gym foto vertekend goed :trollface:

:mad: volgens mij was eerder de dikke pomp in mn triceps de schuldige.

Mooi dat die theorie binnen is, ik kan hem misschien voor een 2de keer opnieuw gaan doen dalijk:p. Ik moet over 3 weken in 1x slagen voor mijn praktijk anders is mijn theorie verlopen:(.

hahaha beter maak je aan dan! succes alvast bro!

Je armen waren echt bokkegroot op die foto, daarom....ik heb gevoelens hoor dat je me een zeikwijf noemt :(

[Link niet meer beschikbaar]

face it, ik ben bokke groot :D

Terug
Naar boven