hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
loop er nu dagelijk op. vind asics wat gepaster dan mn grijs(groen, gele) airmaxjes haha
dump nog s een andere foto met die stand, maar t kan ook aan mij liggen 
ask JustBart, WaterPoloer, McMetronome, Poison, JaapJa, MarkRot. en voor iedereen die ik vergeet, het spijt me diep!
ik doe alsof ik dit niet heb gelezen kudtjong! het is je aangeraaie dat t je spijt!no offence tymen, maar je ziet er hier bokke anders uit dan in t echtdump nog s een andere foto met die stand, maar t kan ook aan mij liggen
ik doe alsof ik dit niet heb gelezen kudtjong! het is je aangeraaie dat t je spijt!
Asics rocken in de sportschool, ik heb ze ook!Die foto is ook bruut trouwens, keep up the good work!
![]()

Jammer dat je een keer niet stevig bulked zeg, als ik jouw bodyfat had was ik allang gaan bulken!

Je gaat 2x theorie doen? Nicenou ik kan jullie de heugelijke mededeling doen dat ik geslaagd ben voor mijn auto theorie
10 fout op de gevarenherkenningsvragen en maar 2 foutjes bij de rest van de 40 vragen.
nu dus op naar de theorie. moet ik wel eerst weer gaan lessen xD

Gefeliciteerd Tymen!nou ik kan jullie de heugelijke mededeling doen dat ik geslaagd ben voor mijn auto theorie
10 fout op de gevarenherkenningsvragen en maar 2 foutjes bij de rest van de 40 vragen.
nu dus op naar de praktijk moet ik wel eerst weer gaan lessen xD
edit: dennis is een fag![]()

dennis vroeg me om je te feliciteren namens dennis
wait whut.....![]()

Gefeliciteerd Tymen!![]()
Ik fap toch wel op je foto's (nohomo)
volgens mij was eerder de dikke pomp in mn triceps de schuldige.Mooi dat die theorie binnen is, ik kan hem misschien voor een 2de keer opnieuw gaan doen dalijk. Ik moet over 3 weken in 1x slagen voor mijn praktijk anders is mijn theorie verlopen
.
Je armen waren echt bokkegroot op die foto, daarom....ik heb gevoelens hoor dat je me een zeikwijf noemt
[Link niet meer beschikbaar]