AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

gefeliciteerd:D

Gefeli!

geficiteerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.046

thanx allemaal :)

Kan niet wachten broski :D

Samen douchen dan?:eyebrow:

een probleem, ik neem wel een zeepje voor je mee :doggy:

training:

chins
15*bw

8*+20
6*+20
5*+20
5*+20
12*bw xD

seated cable row
15*30

3*10*70

smith shrugs
20*60

15*100
15*120
15*130

v-grip pulls
15*45

8*100 (zware bevalling)
8*90
8*90

bicep curl standing alternate
10*14
10*14

seated
10*12

concentrated
2*6*12

standaard kuiten shit met 100k

71.2
ik ga gewoon weer saai en eentonig bulken. het enige wat werkt bij mij. gewoon 2 keer per dag brinta en wat meer brood. en chocomelk erin houden.

Nice train brah, gewoon blijven vreten jwz.;)

Hehe om de beurt bukken dan?:D

Ik heb echt een hekel aan je chins. wwhhhaaaoootttt tthhheee ....
Te sterk:D:D

chins blijven hard!

Harde training!

Gefeliciteeeerd!

nette training man, we lijken qua postuur wel beetje op elkaar.
Kheb ook moeite om verder dan 70kg te komen

• #3.053
Nice train brah, gewoon blijven vreten jwz.;)

Hehe om de beurt bukken dan?:D

viezerik!

Ik heb echt een hekel aan je chins. wwhhhaaaoootttt tthhheee ....
Te sterk:D:D

nette training man, we lijken qua postuur wel beetje op elkaar.
Kheb ook moeite om verder dan 70kg te komen

thanx brothers and sister :D

helaas pindakaas, niet aangekomen vandaag wel steady op hetzelfde gewicht. overdag niet optimaal gegeten. al heb ik nu wel wat concrete plannen om echt meer te gaan eten. ik zit het merendeel van de dag boven voor de pc. dus ga ik daar maar mijn voedsel depot maken :D houdbare melk, oats, whey, casseine, chocomelk, meuslirepen :D

anyway training! heb nu nog een andere enthousiaste gast onder mijn vleugels genomen. leuk om te zien dat er steeds meer mensen hun info komen halen bij mij en zich vrijwillig laten begeleiden door mij. ikzelf vind het ook buitengewoon leuk om te doen. los van de problemen met houding/techniek hahaha

romanian deadlift/stifflegged
20*leeg
15*40

5*5*120
dat ging wel lekker en voelde goed, zeker na zon lange tijd geen deads hebben gedaan. hamstring waren al wel helemaal ****ed

legpress
15*100

10*197
10*197
8*205
6*213

leg ext
10*80 (voelde niet helemaal lekker in mijn rechter quads... even gemasseerd en gestrekt en gin weer goed, gelukkig)
10*80
10*80

legcurl even over geslagen anders zou mijn maatje het niet overleven op de lunges hahaha

walking lunges (hij ging helemaal stuk. zakte netjes door maar kwam na een paar reps (weighted) niet meer omhoog. schitterend!

20*10 (links-rechts stappen)
20*15
20*15

eenmaal klaar, in de kleedkamer, hij zat zn hoofd tussen zn benen te blazen. ik zo, zorg dat je dadelijk goed eet! zegt hij:dat eten word niks, nog ff en ik kots alles uit. dan heb je een goede training gedraaid :D

Nette been training man!

Lekker getraind, die lunges vind ik ook echt killing altijd. Vooral met dat volume wat je dan ook nog is pakt:p. Wel leuk om zo'n beginnend iemand opweg te helpen als hij er tenminste voor wil gaan. Lijkt me leuk om iemand dan te zien groeien en sterker te zien worden onder jou begeleiding.

• #3.058

thanx dennis :)

Lekker getraind, die lunges vind ik ook echt killing altijd. Vooral met dat volume wat je dan ook nog is pakt:p. Wel leuk om zo'n beginnend iemand opweg te helpen als hij er tenminste voor wil gaan. Lijkt me leuk om iemand dan te zien groeien en sterker te zien worden onder jou begeleiding.

dat kun je wel stellen, mijn hele benen zijn ****ed. die lunges had ik extra op het eind gedaan. ff helemaal leeg trekken. ik heb al sinds de zomervakantie al iemand anders ook onder mijn vleugels genomen. die wou ook wat vet kwijt. maar ook leuk om idd te zien hoe zo iemand kan groeien en evt zelfs een nuttige trainingspartner voor je kan worden

Hihihi ik sta er wel bij, u mad makker?

Maar gefeli tymen, dan kun je mooi strax naar Wageningen karren ;)

stam is een beetje jelly op mij, en nu ook een beetje mad, hihi.

than mark, haha ja is beter dan met OV of fiets hahah

• #3.060
Terug
Naar boven