XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

ik moest #6 even laten zien wie nou werkelijk recht had op de 6de plek :mad:

ik eindige iets van 0,05 achter hem op de contest, de jambek

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 22:11 ----------

meer gelult dan getrained. oh en die ene chick gemire'd

Hihihihihi :) ja hij is mad... helaas tymen, de chicks mireden mij harder, hun voorkeursstemmen hebben mij net de extra punten opgeleverd ;)

:roflol: ja eigenlijk is benendag niet de ideale dag om te combineren met lullen he. Moeten we volgende keer toch slimmer aanpakken. Borst ofzo :p
ps. bij mijn gym hier zijn er veel meer chicks om te miren ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.063

madjuuuuhhhh :hedbang:

Hihihihihi :) ja hij is mad... helaas tymen, de chicks mireden mij harder, hun voorkeursstemmen hebben mij net de extra punten opgeleverd ;)

:roflol: ja eigenlijk is benendag niet de ideale dag om te combineren met lullen he. Moeten we volgende keer toch slimmer aanpakken. Borst ofzo :p
ps. bij mijn gym hier zijn er veel meer chicks om te miren ;)

:mad: helemaal niet!

nee niet echt he hahaha, mag je in tanktop trainen daar? dan kom ik wel in mn GASP stringer tank hahaha dem chix b mirin'. pakken we wel borst armen LOL

Faal :P

Chin ups gingen weer lekker zag ik:D!:thumbs:

• #3.067
Chin ups gingen weer lekker zag ik:D!:thumbs:

jwz :D

vandaag schouders en calfs :)

shoulde DB press
15*9

8*24
6*26
6*26
6*26
6*24

side raises
3*10*10

FUARK kreeg weer last van mn linker schouder, maar eens naar de fysio gaan dan maar.

calf press (leg press)
25*50
15*100
15*150

cable side raises
10*15
6*25
2*25

calf press (smith) SS standing calf raise
20*110 - 50x
20*130 - 50x
20*140 - 50x

71.8 gewoon lekker blijven eten dus :)

• #3.068
zeauuuuu vandaag ging weer goed :)

bank
15*40
15*40

6*80
5*85
5*85
5*85 (1 spot)
5*80 (ging er lekker, alleen wel jammer dat ik steeds vaker pijn in mijn linker schouder ervaar. ik vertrouw er helemaal niks van!)

oma flies
10*10
10*10
8*12

incline cable fly
6*30
6*25
10*20

machine press
15*50
8*70
9*70

bar push down
10*40

5*85
10*70
10*70

overhead ext -ss- kickbacks
10*9 - 10*9
9*9 - 10*9
8*9 - 10*9

die triceps waren helemaal opgeblazen. kon echt geen druppel meer bij hahaha lekker :)

71.9 steady, but growing

Pak je, echt echt Wide grip bench of dat niet? Ik denk dat daaraan mijn schouder pijntje ligt, paar dagen rust en het is bij mij overigens weg.

Nette bench iig!

haha ik ga je voorbij op de bench zegt ie dan, flink wat lekkere sets gedraait op die bank man. Die push downs zijn ook bruut, dat is bijna de max van het apparaat zeker:p.

Stop maar benchen kerel! Lekker over op dumbbells gaan! Ik heb dankzij benchen ook beide schouders verdoet.

Mooie training

let goed op je lichaam:D je hebt er maar 1.

mooi hoor 85 kilo:D

Sterke training

• #3.074
Pak je, echt echt Wide grip bench of dat niet? Ik denk dat daaraan mijn schouder pijntje ligt, paar dagen rust en het is bij mij overigens weg.

Nette bench iig!

ik pak altijd gewoon boven mijn ellebogen :)

ik heb ooit al een keer goed last gehad van die schouder, had het toen ook wel echt verdoet :D, maar sindsdien een zwakke schakel. ik denk dat binnenkort een bezoekje doen aan de fysio geen slecht idee is.

haha ik ga je voorbij op de bench zegt ie dan, flink wat lekkere sets gedraait op die bank man. Die push downs zijn ook bruut, dat is bijna de max van het apparaat zeker:p.

ik vond je behoorlijk goed gaan hoor :) 85 is idd fullstack :P

Stop maar benchen kerel! Lekker over op dumbbells gaan! Ik heb dankzij benchen ook beide schouders verdoet.

Mooie training

hmmm heb het gevoel dat het op db's nog slechter gaat dan op de bank. eens goed op letten :) thanx voor je tip though :)

Sterk jonge

• #3.076
  • #3.077
vandaag een behoorlijke shitty work out erop zitten. vrijdag na school in de shop beland met wat vrienden. daarna ff gegeten en opgefrist en gelijk door naar mijn schoonzus der party... onbeperkt tapbier drinken.... zaterdag beetje ****ed up, veel te weinig gegeten. zaterdagavond wezen stappen in arnhem, half 6 thuis. zondag slecht gegeten en slecht geslapen. dus shitty work out maar wel aan gekomen?! wait whut. mezelf 2 dagen uithongeren en aankomen, wel **** my life...

helaas jongen, vocht,vocht, vocht:(

Van alcohol verlies je juist vocht Stuiterbal75, tijd om de sticky's weer eens door te nemen:trollface:

• #3.080
helaas jongen, vocht,vocht, vocht:(

Van alcohol verlies je juist vocht Stuiterbal75, tijd om de sticky's weer eens door te nemen:trollface:

hahahah. anyway blijft raar

benendag :D

romanian dl
2*15*60

6*130
6*130
6*130
6*130
6*130

leg press
2*15*100

10*197
8*205
6*205
5*205

leg ext
10*80
10*85
8*85

lunges
20 stappen (+30)
20 +40
30 +40 damnnnnn

leg curl
2*10*70

dat ging erg lekker dus :D

oh en RONNIEJJ als je nog lurkt... ik heb een mooie fix om wat meer te eten, althans om het wat makkelijker te maken :D gewoon zorgen dat je op de plekken waar je veel bent gewoon veel eten hebt. en het liefst iets wat je zo kunt eten. dus houdbare melk en oats bij je pc(?) droppen, etc etc

Terug
Naar boven