Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
pics
en je bent zelf mad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik moest #6 even laten zien wie nou werkelijk recht had op de 6de plek
ik eindige iets van 0,05 achter hem op de contest, de jambek
---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 22:11 ----------
meer gelult dan getrained. oh en die ene chick gemire'd
ja hij is mad... helaas tymen, de chicks mireden mij harder, hun voorkeursstemmen hebben mij net de extra punten opgeleverd 
ja eigenlijk is benendag niet de ideale dag om te combineren met lullen he. Moeten we volgende keer toch slimmer aanpakken. Borst ofzo 

Hihihihihija hij is mad... helaas tymen, de chicks mireden mij harder, hun voorkeursstemmen hebben mij net de extra punten opgeleverd
ja eigenlijk is benendag niet de ideale dag om te combineren met lullen he. Moeten we volgende keer toch slimmer aanpakken. Borst ofzo
ps. bij mijn gym hier zijn er veel meer chicks om te miren![]()
helemaal niet!

Pak je, echt echt Wide grip bench of dat niet? Ik denk dat daaraan mijn schouder pijntje ligt, paar dagen rust en het is bij mij overigens weg.
Nette bench iig!

, maar sindsdien een zwakke schakel. ik denk dat binnenkort een bezoekje doen aan de fysio geen slecht idee is.haha ik ga je voorbij op de bench zegt ie dan, flink wat lekkere sets gedraait op die bank man. Die push downs zijn ook bruut, dat is bijna de max van het apparaat zeker.
85 is idd fullstack 
Stop maar benchen kerel! Lekker over op dumbbells gaan! Ik heb dankzij benchen ook beide schouders verdoet.
Mooie training
thanx voor je tip though 
let goed op je lichaamje hebt er maar 1.
mooi hoor 85 kilo![]()

Van alcohol verlies je juist vocht Stuiterbal75, tijd om de sticky's weer eens door te nemen![]()

gewoon zorgen dat je op de plekken waar je veel bent gewoon veel eten hebt. en het liefst iets wat je zo kunt eten. dus houdbare melk en oats bij je pc(?) droppen, etc etc