XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

K*t is dat, tegenvallende gymsessies. Kan ik echt depri van raken :p In before DB-Pullover-is-voor-je-lats-discussie btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.102
jammer van je schouder bro..

het is nog niet telaat. laten we hopen dat ik een fysio te pakken krijg waar ik wat mee kan :)

K*t is dat, tegenvallende gymsessies. Kan ik echt depri van raken :p In before DB-Pullover-is-voor-je-lats-discussie btw.

achja kon ook niet anders met weer een dag met geskipte maaltijden 8-)

die discussie is voor noobjes die hem niet goed uitvoeren :) als je maar een goede musclemind connectie hebt met je pecs kan het nooit fout gaan!

of een goede mind-muscle connectie met je lats :trollface:

• #3.104
of een goede mind-muscle connectie met je lats :trollface:

dan zit je ook op een iets andere uit voering. zou hem persoonlijk niet voor mijn lats doen. is vast wel ergers op het inet te vinden wat de activatie van je pats en pecs is.

anyway woensdag morgen heb ik een afspraak bij de fysio staan. eens kijken wat die voor mij kunnen betekenen.

Of je hebt een mind-muscle-mind-muscle connectie.
Het eerste gedeelte (opkomende beweging tot boven het hoofd) is voor de lats en het tweede gedeelte (van het hoofd tot onderkant borst) is voor de borst.

eten, eten, eten.

Gaat het verder goed?

• #3.107
Of je hebt een mind-muscle-mind-muscle connectie.
Het eerste gedeelte (opkomende beweging tot boven het hoofd) is voor de lats en het tweede gedeelte (van het hoofd tot onderkant borst) is voor de borst.

laten we de discussie maar niet doorzetten want die is toch eindeloos :D

eten, eten, eten.

Gaat het verder goed?

ja mentaal weer in een goede flow :D alleen dat eten gaat moeizaam maar wel steeds beter.

ik vrees een beetje voor een slap antwoord van de fysio en geen fix. want wss zeggen ze, ja dan moet je maar niet zo zwaar trainen... ill be like ARE YOU ****ING KIDDING ME?!

je zult t antwoord nooit weten als je niet ff langs gaat :)

Volgende training gewoon de vorige training 3x zo hard afstraffen :D

• #3.109
je zult t antwoord nooit weten als je niet ff langs gaat :)

Volgende training gewoon de vorige training 3x zo hard afstraffen :D

klopt... maar ben al vaker met klachten die af te leiden waren van het trainen naar een huisarts geweest, altijd afgewimpeld met die onzin.... dus ik laat me verrassen

yooo Tymen hoe gaat het ;)

Tymen is gestopt met trainen, beta phag:trollface:

• #3.113
Schouderblessure is altijd k*t... gewoon ff lekker rustig aan doen en op herhalingen gaan zitten ipv gewicht.

Sterkte:(

Terug
Naar boven