- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

K*t is dat, tegenvallende gymsessies. Kan ik echt depri van rakenIn before DB-Pullover-is-voor-je-lats-discussie btw.
als je maar een goede musclemind connectie hebt met je pecs kan het nooit fout gaan!Of je hebt een mind-muscle-mind-muscle connectie.
Het eerste gedeelte (opkomende beweging tot boven het hoofd) is voor de lats en het tweede gedeelte (van het hoofd tot onderkant borst) is voor de borst.

alleen dat eten gaat moeizaam maar wel steeds beter.ik vrees een beetje voor een slap antwoord van de fysio en geen fix. want wss zeggen ze, ja dan moet je maar niet zo zwaar trainen... ill be like ARE YOU ****ING KIDDING ME?!

je zult t antwoord nooit weten als je niet ff langs gaat
Volgende training gewoon de vorige training 3x zo hard afstraffen![]()
klopt... maar ben al vaker met klachten die af te leiden waren van het trainen naar een huisarts geweest, altijd afgewimpeld met die onzin.... dus ik laat me verrassen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]dit is de eerste keer dat ik naar de fysio ga. dus hopelijk zijn fysio's wat anders dan huisartsen.
http://troll.me/images/sexy-ewok/prepare-your-angus.jpg[/QUOTE]
slechte ervaring met fysio's killy???
ben je naar Fysio Skinny geweest? :eyebrow:
slechte ervaring met fysio's killy
ben je naar Fysio Skinny geweest?![]()
Je zit net 2 maanden op die opleiding. Enige wat je weet is waar de eerste knie zit. Volgend blok krijg je te leren waar de 2de zit.