- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel meer dat je sokken en broek aan hebt. Dus je kan ook niet met de rest van je lichaam vergelijken..

Calves zijn altijd een mooie spiergroep als ze niet reageren. Same here. Just working hard on them, meer kan je niet doen.

Fysio's zijn eigenlijk gewoon sadisten, ze mogen je legaal pijn doen en krijgen er ook nog voor betaald![]()
nu begint mijn schouder weer zeer te doen. zal wel normaal zijn aangezien zij die hele pees verkloot heeft hahahaJe moet naar een sport fysio gaan tymen, normale fysio heeft 0 verstand van krachttraining.

Count me in...

)
)
ja op de vorige pagina staat al mijn avontuur vanmorgen bij de fysio. maar ik denk dat de schouder toch nog herstellende is van de massage vanmorgen. maar nu voelt de schouder weer redelijk goed aan. alleen hopen dat het niet erger gaat worden

Van zo'n massage hersteld je schouder echt niet ineens hoor
Dan had ik nu al kunnen stoppen met mijn opleiding.
Laat me trouwens eens unbannen van je topic, kan alleen met tapatalk binnen dringen, via browser ben ik nog banned![]()

Tymen.. vraagje he:
Jij heb toch met UB/LB trainingen gewerkt al?
Nou zit ik met het volgende.
Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.
En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?

1. Heel het bovenlichaam elke UB training
2. Je kan het doen, zoiets deed ik ook.
LB1 dag = Squat, deficit deadlift, Leg curl, calfs, buik = focus op hamstrings
LB2 dag = Deadlift, FSQ, Leg Extension, buik, calfs = focus op quadriceps
Heet toevallig geen tymen, maar zo deed ik het iig.