Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Calves zijn altijd een mooie spiergroep als ze niet reageren. Same here. Just working hard on them, meer kan je niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Ik bedoel meer dat je sokken en broek aan hebt. Dus je kan ook niet met de rest van je lichaam vergelijken..

dan moet ik nog ff een keertje zoeken :)

.....

net naar de fysio geweest. ze heeft kunnen stellen dat mijn een van mijn pezen in mijn anterior delt de problemen gaf. deze heeft ze tot vervelends toe gemasseerd. nu ik het ff dat ik licht de schouder mag belasten en niet boven de schouder zelf... dus een weekje legs, arms n abs hahhaah

Fysio's zijn eigenlijk gewoon sadisten, ze mogen je legaal pijn doen en krijgen er ook nog voor betaald :mad:

Je moet naar een sport fysio gaan tymen, normale fysio heeft 0 verstand van krachttraining.

• #3.145
Calves zijn altijd een mooie spiergroep als ze niet reageren. Same here. Just working hard on them, meer kan je niet doen.

sorry had je post niet gezien :o

ik zelf vind dat ze wel redelijk aan het bijtrekken zijn. gaat niet hard maar ze komen er wel. ik moet ze gewoon consequent zwaar blijven pakken.

Fysio's zijn eigenlijk gewoon sadisten, ze mogen je legaal pijn doen en krijgen er ook nog voor betaald :mad:

klopt :mad: nu begint mijn schouder weer zeer te doen. zal wel normaal zijn aangezien zij die hele pees verkloot heeft hahaha

Je moet naar een sport fysio gaan tymen, normale fysio heeft 0 verstand van krachttraining.

kan ik niet bij jou terecht :trollface:

• #3.151
net klaar met leg day :)

romanian dl
20*leeg
2*15*60

5*130
5*130
5*120
5*120

leg press
2*15*100

10*197
10*205
9*213 (nou die 9 was echt tot het gaatje man :o)

leg curl
10*70
10*75 (ow lawd, i ****ed up my shoulder again. ik had de zitting aan de zijkanten vast (doe ik vaker) en somehow schoot het weer in mijn geblesseerde schouder. was echt zwaar mad :mad:)
10*70

walking lunges
20 stappen + 40
24 +40
20 +40

nou dat ging wel lekker. :)

Nu weer veel last van je schoudOr ? :sad:

• #3.153
ja op de vorige pagina staat al mijn avontuur vanmorgen bij de fysio. maar ik denk dat de schouder toch nog herstellende is van de massage vanmorgen. maar nu voelt de schouder weer redelijk goed aan. alleen hopen dat het niet erger gaat worden

ja op de vorige pagina staat al mijn avontuur vanmorgen bij de fysio. maar ik denk dat de schouder toch nog herstellende is van de massage vanmorgen. maar nu voelt de schouder weer redelijk goed aan. alleen hopen dat het niet erger gaat worden

Van zo'n massage hersteld je schouder echt niet ineens hoor :p
Dan had ik nu al kunnen stoppen met mijn opleiding.

Laat me trouwens eens unbannen van je topic, kan alleen met tapatalk binnen dringen, via browser ben ik nog banned :(

• #3.155
Van zo'n massage hersteld je schouder echt niet ineens hoor :p
Dan had ik nu al kunnen stoppen met mijn opleiding.

Laat me trouwens eens unbannen van je topic, kan alleen met tapatalk binnen dringen, via browser ben ik nog banned :(

ja dat snap ik ook nog wel, maar dat ik nu zoooo gevoelig ben voor een blessure was wel ff een verrassing... had hem al extra ontzien door mn onderstel te pakken.
deze week wil ik sowieso niks doen met mijn schouders.

ik zal dat ff fixxen

Wil je wel even masseren hoor:eyebrow:

Tymen.. vraagje he:
Jij heb toch met UB/LB trainingen gewerkt al?
Nou zit ik met het volgende.

Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.

En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?

1. Heel het bovenlichaam elke UB training

2. Je kan het doen, zoiets deed ik ook.
LB1 dag = Squat, deficit deadlift, Leg curl, calfs, buik = focus op hamstrings
LB2 dag = Deadlift, FSQ, Leg Extension, buik, calfs = focus op quadriceps

Heet toevallig geen tymen, maar zo deed ik het iig.

• #3.160
Tymen.. vraagje he:
Jij heb toch met UB/LB trainingen gewerkt al?
Nou zit ik met het volgende.

Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.

En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?

ik had altijd een Upper/lower a en b

pakte elke training wel volledig upper of lower maar begon met een andere spiergroep en pakte andere oefeningen.

bijv:
Upper A: chins, rows, banken, flyen, curlen, extenden
upper B: DB press, machine press, lat pull, bor, db curl, overheads

snappie? :)

kuiten moet je met elke lower gewoon pakken. en deed bij A bijv squats en bij B deadlifts. en legde de nadruk gewoon op een andere spiergroep bij a of b.

1. Heel het bovenlichaam elke UB training

2. Je kan het doen, zoiets deed ik ook.
LB1 dag = Squat, deficit deadlift, Leg curl, calfs, buik = focus op hamstrings
LB2 dag = Deadlift, FSQ, Leg Extension, buik, calfs = focus op quadriceps

Heet toevallig geen tymen, maar zo deed ik het iig.

zo ongeveer dus. :D

zo net terug van weekendje weg, was erg gezellig nu weer der aan :)

Terug
Naar boven