MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Schouderblessure is altijd k*t... gewoon ff lekker rustig aan doen en op herhalingen gaan zitten ipv gewicht.

beter masseert hij die shit ff los :D en gewoon door knallen :D

't komt allemaal wel goed schatje.

:roflol: Je zit net 2 maanden op die opleiding. Enige wat je weet is waar de eerste knie zit. Volgend blok krijg je te leren waar de 2de zit.

LOLLED irl

Wordt hier ook nog getraind of is dit een spamlog?:trollface:

hij kan nooit trainen.... proberen wat af te spreken maar hij is altijd druk....

Hee vandaag geen train? Pft.

zwak hoor..

• #3.130
Wordt hier ook nog getraind of is dit een spamlog?:trollface:

Je trekt me de woorden uit de bek.:D

hij kan nooit trainen.... proberen wat af te spreken maar hij is altijd druk....

Hee vandaag geen train? Pft.

één dagje! EEENNN dag ben ik ff niet online en mn hele log ontspoord XD

gisteren kon ik niet trainen omdat ik zo nodig ook bij de schoon familie lootjes moest trekken, heuuhj... keihard balen dus. maarja doe je verder niks aan. vanavond denk ik training van gisteren inhalen of gewoon benen pakken.

Zo ben je ook weer boven water zwerfkat?:p

succes brah:)

• #3.134

heeft niet geholpen :sad:

was ook wel te verwachten. gisteren bij een maat blijven pitten. nog wat paffertjes gerookt, biertje gedronken en maar 6 uur slaap :rolleyes:

chin ups
15*bw
10*bw

8*+15
5*+20
6*+15
5*+10
5*+10
10*bw

seated cable row
10*60
10*65
10*70
8*70

v-grip pulls
8*90
10*80
10*80

smith shrugs
15*60
2*15*100

smith calf press
3*20*120

calf press (legpress)
2*15*150

heb nog een fotootje van me calves :) up ik dadelijk

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 21:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

161xez7.jpg

• #3.135
als ik zo kan zien zijn ze toch wel redelijk aan het bijtrekken toch?!

• #3.137
Nou in eerste instantie heb ik geen idee, daarnaast is het wat moeilijk vergelijken op deze foto..

ik heb nog zon foto ergens in mn log staan maar kan hem niet vinden :( had mn logje al een beetje afgezocht maar geen resultaat.

kwa vorm en diepte vind ik ze toch wel wat bij getrokken maar nog lang niet naar behoren.

• #3.138
oh werd trouwens ook weer gevraagd wat ik gebruikte xD gaat lekker dus :)
daarnaast weer iemand die info bij mij kwam halen LOL, kan beter voor mezelf gaan beginnen hahaha

nou morgen fysio, het zal me eens benieuwen. ill keep ya posted

ik heb nog zon foto ergens in mn log staan maar kan hem niet vinden :( had mn logje al een beetje afgezocht maar geen resultaat.

kwa vorm en diepte vind ik ze toch wel wat bij getrokken maar nog lang niet naar behoren.

Ik bedoel meer dat je sokken en broek aan hebt. Dus je kan ook niet met de rest van je lichaam vergelijken..

Naakt foto's!!!!!

Terug
Naar boven