XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Ik die sowieso meedoen aan flex 2012, Team turkish delight :roflol:

ik denk dat wij ongeveer in dezelfde gewichtsklasse zullen vallen volgend jaar, is wel leuk dat iemand ongeveer dezelfde stats heeft en zo samen naar een wedstrijd toe te werken.

kan me echt nog geen voorstelling maken van hoe iedereen er volgend jaar december uit gaat zien :P weet je al of je C of D klasse gaat doen?

Ik pak gelijk de a klasse denk ik, krijg vast wel een wildcard :p

heb jij toch geen wildcard voor nodig killy :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
ik denk dat wij ongeveer in dezelfde gewichtsklasse zullen vallen volgend jaar, is wel leuk dat iemand ongeveer dezelfde stats heeft en zo samen naar een wedstrijd toe te werken.

kan me echt nog geen voorstelling maken van hoe iedereen er volgend jaar december uit gaat zien :P weet je al of je C of D klasse gaat doen?

die kans zit er wel dik in. maar moet toch wel met met minimaal 75k te voorschijn komen als ik nog enige kans wil maken. als je nu ongeveer dezelfde stats hebt dan kun je mooi de progressies naast elkaar leggen :D

ik heb wel een idee hoe ik er wil staan maar of het realistisch is... ik denk het wel. zoals ik zei ik wil gewoon met minimaal 75k shredded komen. ik denk gewoon D hoor!

Ik pak gelijk de a klasse denk ik, krijg vast wel een wildcard :p

ik denk dat stichting NSGK wel iets kan roggelen met de organisatie... :P

j/k bro

heb jij toch geen wildcard voor nodig killy :P

zoals ik al zei, NSGK all the way LOL

ik heb wel een idee hoe ik er wil staan maar of het realistisch is... ik denk het wel. zoals ik zei ik wil gewoon met minimaal 75k shredded komen. ik denk gewoon D hoor!

als je schredded 75 bent kan je toch gewoon C proberen. juist in de D verwacht ik dat het schredded/kneiterdroog komen over het algemeen meer een probleem zal zijn dan massa.

wanneer wil je meedoen aan de flex Tymen? Volgend jaar want de komende is over een week al toch..en waar wordt deze gehouden, want dan wil ik best wel even komen kijken:thumbs:

Als de nieuwe regels doorgevoerd worden zal komend jaar junioren tot 23 (t/m22) zijn.
Denk dat de juniore klasse dan groot zal zijn!

Als de nieuwe regels doorgevoerd worden zal komend jaar junioren tot 23 (t/m22) zijn.

Vind ik een slechte zaak, dan zit er tussen mij en een eventuele tegenstander 4-5 jaar trainings tijd :mad:

• #3.310
als je schredded 75 bent kan je toch gewoon C proberen. juist in de D verwacht ik dat het schredded/kneiterdroog komen over het algemeen meer een probleem zal zijn dan massa.

hoe bedoel je dat het een probleem is? ik weet niet, gelijk zo hoog grijpen :P

wanneer wil je meedoen aan de flex Tymen? Volgend jaar want de komende is over een week al toch..en waar wordt deze gehouden, want dan wil ik best wel even komen kijken:thumbs:

flexcup 2012 bro (K)
en op flexcup2011.nl staan tijden en locatie voor aankomende, maar die is al wel uitverkocht volgens mij :trollface:

moet je kiezen tussen die klasses of mag je meerdere klasses mee doen?
bijv -80 en junioren

Vind ik een slechte zaak, dan zit er tussen mij en een eventuele tegenstander 4-5 jaar trainings tijd :mad:

moet je maar wat harder trainen :P

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 18:26 ----------

vandaag mijn bevestigingsmail binnen gekregen van muscletotaal dus im in :D

Succes!

Wanneer word het gehouden?

Ik zou zeggen, nu alvast als een mofo bulken!

Ah oke, 1 jaar dus te gaan.

Al een idee hoe je dit grofweg wilt aanpakken?

• #3.315
Wordt er hier nog getraind of alleen maar geluld?:mad:

:kiss:

• #3.317
nou toevallig dat ik vandaag getrained heb :)

chin ups
10*bw

5*bw+15
5*bw+20
5*bw+20
5*bw+20
5*bw+20

t-bars
15*20

10*50
10*60
10*60

smith shrugs
10*60

3*15*100

v-grip pulls
10*100 (b00m)
6*100
10*90

kuiten
20*60
20*110
20*130
20*150
20*150

db curl
10*14 (staand)
10*14 (staand)
8*14 (zittend)

EZ curl
10*30
10*30

En wat voor training!:D
Nice chins en vet volume op die calves brah, nice.

nette training Tymen!

en over de klasse: bij walters open NK bijvoorbeeld mochten deelnemers wel gewoon met 2 klasse mee doen, maar dan waren er wel meer verschillende klasse. nu heb je het ''probleem'' dat je maar 4 klasse hebt namelijk junioren, onder 80, boven 80 en senioren. Dus dan bestaat de kans dat als je de ene klasse wint, je ook veel kans hebt om de andere te winnen, en dat zal misschien niet helemaal eerlijk zijn. En niet leuk natuurlijk, aangezien het allemaal beginners zijn. dus zal ik nog even navragen ;)

Datum voor flexcup 2012 is dacht ik 9 december.
De leeftijd bij de junioren begrijp ik ook niet helemaal.
Ik ben dan 23 dus ik val net buiten de junioren, had gehoopt dat ik met wat jongens zoals jij kon want daar is mijn fysiek mee te vergelijken.
Maar we zullen zien!

Terug
Naar boven