Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet je al of je C of D klasse gaat doen?ik denk dat wij ongeveer in dezelfde gewichtsklasse zullen vallen volgend jaar, is wel leuk dat iemand ongeveer dezelfde stats heeft en zo samen naar een wedstrijd toe te werken.
kan me echt nog geen voorstelling maken van hoe iedereen er volgend jaar december uit gaat zienweet je al of je C of D klasse gaat doen?

Ik pak gelijk de a klasse denk ik, krijg vast wel een wildcard![]()

ik heb wel een idee hoe ik er wil staan maar of het realistisch is... ik denk het wel. zoals ik zei ik wil gewoon met minimaal 75k shredded komen. ik denk gewoon D hoor!
Als de nieuwe regels doorgevoerd worden zal komend jaar junioren tot 23 (t/m22) zijn.
Denk dat de juniore klasse dan groot zal zijn!

als je schredded 75 bent kan je toch gewoon C proberen. juist in de D verwacht ik dat het schredded/kneiterdroog komen over het algemeen meer een probleem zal zijn dan massa.

wanneer wil je meedoen aan de flex Tymen? Volgend jaar want de komende is over een week al toch..en waar wordt deze gehouden, want dan wil ik best wel even komen kijken![]()

Als de nieuwe regels doorgevoerd worden zal komend jaar junioren tot 23 (t/m22) zijn.
Denk dat de juniore klasse dan groot zal zijn!
Vind ik een slechte zaak, dan zit er tussen mij en een eventuele tegenstander 4-5 jaar trainings tijd![]()

Succes!
Wanneer word het gehouden?
Ik zou zeggen, nu alvast als een mofo bulken!

Ah oke, 1 jaar dus te gaan.
Al een idee hoe je dit grofweg wilt aanpakken?
Ah oke, 1 jaar dus te gaan.
Al een idee hoe je dit grofweg wilt aanpakken?
en dan terug k*tten tot 5%Daar is die flexcup voor, dan krijg je begeleiding van rene en nog iemand