XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
Datum voor flexcup 2012 is dacht ik 9 december.
De leeftijd bij de junioren begrijp ik ook niet helemaal.
Ik ben dan 23 dus ik val net buiten de junioren, had gehoopt dat ik met wat jongens zoals jij kon want daar is mijn fysiek mee te vergelijken.
Maar we zullen zien!

hhmmm dat zie ik over een jaar wel :D

wat is gebruikelijk voor junioren dan?

hoe bedoel je dat het een probleem is? ik weet niet, gelijk zo hoog grijpen :P

misschien heb je met dat hoog grijpen wel gelijk hoor. ben bang dat ik ook sommige atleten op de C ga zien waar ik anders naar ging kijken bij wedstrijden en die al meerdere wedstrijden gedraaid hebben en wellicht 1,2,3 zijn geworden maarja will see. die moeten maar gewoon op tijd doorschuiven naar hoger niveau:)(ondanks dat dat geen verplichting is)

• #3.323
misschien heb je met dat hoog grijpen wel gelijk hoor. ben bang dat ik ook sommige atleten op de C ga zien waar ik anders naar ging kijken bij wedstrijden en die al meerdere wedstrijden gedraaid hebben en wellicht 1,2,3 zijn geworden maarja will see. die moeten maar gewoon op tijd doorschuiven naar hoger niveau:)(ondanks dat dat geen verplichting is)

ja het k*tte is, ik weeg nu 73 kilo op 8-9%, nu kan ik wel 3/4 jaar bulken en dan terug k*tten maar dan heb ik dikke kans dat ik over de 70 kom. en dan moet ik dus ook sowieso C gaan doen. als ik D ga doen kan ik alleen -80 doen en/of junioren... betekend dat ik wss te licht ben :( maarja ik denk dat ik en mijn coach(es) er wel uit komen :D

Waar maak je je druk om, je bent nog ineens begonnen :p

• #3.325
jeetje tymen, zet gewoon een spuit in je reet man, dan heb je dat gewicht met 10 weken dik bereikt...

Moeilijke gedoe hier

haha

• #3.327
jeetje tymen, zet gewoon een spuit in je reet man, dan heb je dat gewicht met 10 weken dik bereikt...

Moeilijke gedoe hier

haha

hahaha wtf, ik weet sowieso niet hoe mijn coaches daar over denken en of er controle is, want dan ga ik zwaar nat.

Yo bro. Ik heb ook een bevestiging ontvangen van me inschrijving.

:D

Ik mag bartje geen karma geven voor zn opmerking :fuux:

Niet zeiken gewoon die 80kg met 5% halen kudt!
of in ieder geval in de buurt :)

Nette training, waar ben je nu precies mee bezig? Droger worden of snel nog wat massa erbij plakken?

• #3.333
Ik mag bartje geen karma geven voor zn opmerking :fuux:

Niet zeiken gewoon die 80kg met 5% halen kudt!
of in ieder geval in de buurt :)

je mag alleen bazen karma geven, dus geef maar even aan mij :)

:trollface:

uiteraard, en het liefste natty. lol

Nette training, waar ben je nu precies mee bezig? Droger worden of snel nog wat massa erbij plakken?

nog zo snel mogelijk nog zoveel mogelijk erbij pakken. maar het schiet niet echt op :mad:

bank:
20*leeg
2*15*40

5*80
6*80
6*80
5*80
5*80

incline DB press
10*20

10*26
8*26
10*24

incline cable fly
10*20
10*22,5
10*22,5 (chest behoorlijk opgeblazen met de vorige oefeningen)

machine chest press
10*70
8*70

machine dips
15*40
10*60
10*80

triangle push down
10*70
6*85 (FS)
10*70

72.0
wtf is dit shit, ik probeer echt meer te eten. en ik eet ook meer, maar ik heb ook steeds meer honger :mad: en ik blijf nu afvallen :mad::mad::mad:

je blijft afvallen? advies: volume terugschroeven. als je massa wilt winnen of uberhaupt aan wilt komen moet jij wat minder doen - dat blijkt wel uit je meer eten, eetlust en toch afvallen. klinkt irritant en is erg frustrerend, maar als je ervoor in bent kun je het wellicht voor een paar weken proberen.

• #3.335
je blijft afvallen? advies: volume terugschroeven. als je massa wilt winnen of uberhaupt aan wilt komen moet jij wat minder doen - dat blijkt wel uit je meer eten, eetlust en toch afvallen. klinkt irritant en is erg frustrerend, maar als je ervoor in bent kun je het wellicht voor een paar weken proberen.

ik draai al niet meer dan 10 reppers, hooguit op de warm up. en max 4 werksets, meestal 3. muv de 5*5 op de main-oefeningen.

jazeker frustrerend :mad:

haha - frustrerend is het zeker :p maar als je qua eten 'alles geprobeerd hebt' moet je het in je trainingen gaan zoeken. ik gaf maar een voorbeeld hoor, maar volume terugschroeven kan positief werken - bijvoorbeeld bart's tactiek met insane volume zou bij jou alleen maar meer verbranding teweeg brengen. daarom gok ik op terugschroeven van volume.

• #3.338
Jammer:( Ik ben karma geil.....

:rolleyes: naaaaaaa

Lekkere training weer Tymen.

hahah karmarukker :P

zeker :)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 21:54 ----------

haha - frustrerend is het zeker :p maar als je qua eten 'alles geprobeerd hebt' moet je het in je trainingen gaan zoeken. ik gaf maar een voorbeeld hoor, maar volume terugschroeven kan positief werken - bijvoorbeeld bart's tactiek met insane volume zou bij jou alleen maar meer verbranding teweeg brengen. daarom gok ik op terugschroeven van volume.

ik zal eens kijken of ik wat meer 6-8 repper kan draaien. weer crea gaan doen en toch proberen wat meer kcals binnen te krijgen... eet nu:

500 ml melk
80 gr brinta
200 ml melk
30 gr whey

1l chocomelk
6 boterhammen met vanalles en nog wat (probeer ik op te schroeven tot 10)

warm eten (probeer altijd echt stevig te eten)

400 ml melk
50 gr brinta
300 ml melk
30 gr whey

2 eetlepel pindakaas
400 ml melk
40 gr night prot.

hoe vaak train je eigenlijk per week tymen? voor mij was op 20 jarige leeftijd 4x per week ideaal. als ik vaker ging had ik echt de macdonalds en de turk nodig om op gewicht te blijven/grammetjes aan te komen. nu is mijn verbranding ook niet zo snel meer.
overigens train ik nu naturel ook liefst 4a5..alles meer komt gewoon omdat ik het niet kan laten...en thnx voor de Karma

• #3.340
hoe vaak train je eigenlijk per week tymen? voor mij was op 20 jarige leeftijd 4x per week ideaal. als ik vaker ging had ik echt de macdonalds en de turk nodig om op gewicht te blijven/grammetjes aan te komen. nu is mijn verbranding ook niet zo snel meer.
overigens train ik nu naturel ook liefst 4a5..alles meer komt gewoon omdat ik het niet kan laten...en thnx voor de Karma

ik pak meestal de week zo aan:

ma:
lats traps
kuiten
biceps

di:
quads
hams

wo:
delts
kuiten

do: