XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

met volume doel ik niet zozeer op de reps maar je gehele training.
als je 4x traint met een standaard split zou je misschien eens terug moeten gaan naar niet meer dan 4 oefeningen per trainingen ofzo...het kan nooit kwaad zoiets te proberen. ik deed dit na m'n fotoshoot bij de contest van anderhalf jaar terug en kwam in no time veel aan. ik een tijdje 3x p/w - ma: benen, wo: borst/schouders, vr: rug - prima off season - alleen staat het haaks op de populaire bodybuilding trainingen met supersets, high volume en zo

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
met volume doel ik niet zozeer op de reps maar je gehele training.
als je 4x traint met een standaard split zou je misschien eens terug moeten gaan naar niet meer dan 4 oefeningen per trainingen ofzo...het kan nooit kwaad zoiets te proberen. ik deed dit na m'n fotoshoot bij de contest van anderhalf jaar terug en kwam in no time veel aan. ik een tijdje 3x p/w - ma: benen, wo: borst/schouders, vr: rug - prima off season - alleen staat het haaks op de populaire bodybuilding trainingen met supersets, high volume en zo

ik vind principes sowieso overrated. ik moet iets hebben waarop ik groei :D
wat deden je kuiten en armen met dat schema dan? krijgen die wel genoeg?
ik moet natuurlijk ook rekening houden mijn achterlopende onderdelen. zoals borst, hams en KUITEN!!!

ik vind principes sowieso overrated. ik moet iets hebben waarop ik groei :D
wat deden je kuiten en armen met dat schema dan? krijgen die wel genoeg?
ik moet natuurlijk ook rekening houden mijn achterlopende onderdelen. zoals borst, hams en KUITEN!!!
mijn armen trainde ik niet en kuiten deed ik bij benen een paar sets. dit was puur om overall wat massa aan te zetten. als je al langere tijd minimaal 5x p/w traint, waarin alles aan bod komt zoals bij jou en zoals bij mij dus ook in de periode voor de fotocontest kun je daarna best een paar weken wat minderen en juist groeien. met een achterlopende borst kun je prima uit de voeten met wat ik aangaf en hams vallen onder benen, plus deadlift stond bij mij toen bij rug.

een heel kort voorbeeld van toen:
Ma: Squats, Front Squat, Romanian Deads, calf raise
Wo: Bench, MP, Incline db, Flyes
Vr: Deadlifts, Chins/Pullups, BORs, abs

zoiets was het geloof ik en dan trainde ik op m'n gemak in anderhalf uur ofzo, maar wel zo zwaar mogelijk met een reprange van 3-10 ofzo, afhankelijk van de oefeningen

daarnaast zeg je zelf al dat principes overrated zijn en dat je iets moet hebben waar jij op groeit...daarom kan dit wat ik net allemaal typte ook complete onzin zijn voor jou. het enige wat ik bedoel te zeggen is dat minder doen, absoluut niet ten nadele van je gains zou zijn, vooral niet als je een hardgainer bent zoals jij dus

• #3.345
mijn armen trainde ik niet en kuiten deed ik bij benen een paar sets. dit was puur om overall wat massa aan te zetten. als je al langere tijd minimaal 5x p/w traint, waarin alles aan bod komt zoals bij jou en zoals bij mij dus ook in de periode voor de fotocontest kun je daarna best een paar weken wat minderen en juist groeien. met een achterlopende borst kun je prima uit de voeten met wat ik aangaf en hams vallen onder benen, plus deadlift stond bij mij toen bij rug.

een heel kort voorbeeld van toen:
Ma: Squats, Front Squat, Romanian Deads, calf raise
Wo: Bench, MP, Incline db, Flyes
Vr: Deadlifts, Chins/Pullups, BORs, abs

zoiets was het geloof ik en dan trainde ik op m'n gemak in anderhalf uur ofzo, maar wel zo zwaar mogelijk met een reprange van 3-10 ofzo, afhankelijk van de oefeningen

daarnaast zeg je zelf al dat principes overrated zijn en dat je iets moet hebben waar jij op groeit...daarom kan dit wat ik net allemaal typte ook complete onzin zijn voor jou. het enige wat ik bedoel te zeggen is dat minder doen, absoluut niet ten nadele van je gains zou zijn, vooral niet als je een hardgainer bent zoals jij dus

zier er wel simpel uit. niet dat het niet werkt maar krijg een beetje het gevoel erbij dat het niet voldoende is... ja maar jou schema is niet gebaseerd op bb principes, maar op ervaring. daar hou ik wat meer van. vaak zie je op dbb van die broscience die gebaseerd is op principes, en die gaan zoals bij mij dus niet op :P

klinkt interessant, ik ga dat schema deze week nog ff verder uitdenken en volgende week mee starten :D samen met de crea en wat hoger in compl carbs :) thanx for the effort :)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 22:40 ----------

altijd! zo niet, dan toch!

Even wat je creatine betreft en je afvallen. Creatine is meer energie, betekent dat je meer kunt > betekent dat je meer moet eten om te herstellen. Wat je al niet lukt, zou je dan niet even die creatine ook laten?

Yo Tymen, ik ben ook groot voorstander van het schema zoals Grote sjaak beschrijft (push, pull benen).
Het is inderdaad anders (lijkt weinig) maar ik zou het zeker aanraden eens te proberen!
Back to basics

• #3.348
Even wat je creatine betreft en je afvallen. Creatine is meer energie, betekent dat je meer kunt > betekent dat je meer moet eten om te herstellen. Wat je al niet lukt, zou je dan niet even die creatine ook laten?

crea is toch prima om plateaus mee te door breken, icm met hoger in kcal en korter schema zou dit toch een win moeten worden.

Yo Tymen, ik ben ook groot voorstander van het schema zoals Grote sjaak beschrijft (push, pull benen).
Het is inderdaad anders (lijkt weinig) maar ik zou het zeker aanraden eens te proberen!
Back to basics

mmm ik ga hem uitdenken en volgende week nog implementeren :D want zoals ik het nu doe kom ik nergens.

nou vanmorgen weer naar de fysio. en het leek allemaal behoorlijk goed te gaan, afspraak voor 2 weken later gemaakt.

dus ik vol vertrouwen vandaag delts en calfs doen.

ik was nog niet begonnen en mijn linker delt begon al te b**chen. dus na 1 oefening gestopt.

db shoulder press
15*10

10*16
10*18
8*22
6*22

calfs
seated calf press (in de smith)
20*70
20*110

4*20*150

calf press (legpress)
3*15*150

72.1

Aardig volume op die kuiten brah, zal je wel gaan voelen denk ik.:p

Aaah had er over heen gelezen dat je meer ging eten. :P

****ed up van je delt, even je rust pakken dan. En anders tot de pijn trainen en niet verder! :D

• #3.351
Aardig volume op die kuiten brah, zal je wel gaan voelen denk ik.:p

ik vind hoog volume op de calves altijd wel lekker :)

Aaah had er over heen gelezen dat je meer ging eten. :P

****ed up van je delt, even je rust pakken dan. En anders tot de pijn trainen en niet verder! :D

er is geen touw aan vast te knopen, dan weer links, en dan weer rechts. dan gaat het een weekje goed. en zo is het weer knudde

Is het dan wel je schouder? Niet iets in je nek..

mooie training you dry roasted stuiterballeke

• #3.354
Het kan een zenuw in je nek zijn, dat heb ik geleerd op school!!!!!!!

uploadfromtaptalk1323454720085.png

uploadfromtaptalk1323454730466.jpg

K*t van je schouder man:(:(

• #3.357
  • #3.358
vandaag gewoon lekker de woensdag gedaan :P

incline bench press
15*leeg
10*60
10*70
8*65
10*60

mp
15*leeg
10*35
10*40
8*45
6*45

incline db
10*20
10*24
8*26

dippen ging niet met de schouder, dus wat iso's gedaan voor triceps

73,3 mmmm

Apart schema, benieuwd of het werkt voor je.;)

Wat is hier raar aan?

Terug
Naar boven