Ik ken de situatie idd niet. Ik ben het ook niet eens met de DBB-visie van meteen dumpen en shit. Als het diep zit is het allemaal zo simpel niet.
2de kans ok maar geen 3rde Tymen , laat gewoon niet met je spelen, hoe moeilijk dat soms ook is.
yeah dat realiseer ik me maar al te goed. en smsen met een andere jongen is voor mij nu al genoeg
Lol @ de kat van je zus. En manmanman wat is t leven af en toe weer klote. Respect voor je keuze inderdaad, als ik de coïtus en relatie topics af en toe lees denk ik dat je een van de weinige ben die niet meteen helemaal loco gaat en dr platmept. Goeie zaak.
oke het hele verhaal dan:
ik zat op het werk. inmiddels iets van 3 uur. mn gf zou mij ophalen bij een station waar ik zou zijn zodra ik van het werk afkwam om vervolgens naar mijn huis te rijden.
werd ik ineens gebeld door mijn beste maat. hij zei: heb je ff? ik heb nog al pijnlijk nieuws voor je. ..... je gf heeft zich niet zo netjes gedragen in spanje. bla bla bla bla vertel nou maar. ze heeft met een jongen gezoend. ja wat moet je dan zeggen he.
dus ik ging weer verder met werken. het was 4 uur dus op naar huis. ik zat al helemaal te bedenken hoe ik haar tot de bekentenis zou dwingen. nja.
daar kwam ze aan. ik de auto in, trek de handrem aan en zeg: je hebt 5 minuten te vertellen wat je allemaal het uitgespookt in spanje. zij natuurlijk eerst doen alsof ze van niks wist. ze was verrast. ik zei: na 5 minuten stap ik de auto uit en ik hoef je nooit meer te zien. daar kwam het verhaal. ik: ik wil het hele verhaal horen.
dus we reden ff naar een rustige spot. ik werd boos! ik sloeg onmundig hard tegen haar deur, ze schrok zich de pl**ris en barsten in tranen uit. ze was echt bang dat ik haar een pak rammel ging geven

. maar hell no! ik sla geen vrouwen in die situatie, nooit niet.
het hele verhaal kwam. en ik was weer redelijk gerust gesteld. dat ze gezoent heeft die jongen vond ik nog het aller ergste maar dat ze tegen mij heeft gelogen. dat viel me zwaar. wel bij elkaar geslapen die avond. en goeie coïtus

de volgende dag begon ik aan mijn keuze te twijfelen. die middag heeft ze mij 30 keer gebeld, ik niet opgenomen. haar gevraag of ze s avonds naar mij kwam. ik heb uiteindelijk de keuze aan haar gelaten. zij wou verder dus vandaar dat ik het opnieuw probeer. maar bij het minste is over en uit.
lang verhaal i know