XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
zeau vandaag mijn eerst training erop zitten met mijn puppil :P

meet frank. frank is 1.95 meter and about 75 kilo. so you can imagen xD

SQ
15*40
12*80
10*85
8*90

BP
15*40
12*60
10*65
10*65

Chin (wide ofc)
3*10*bw+5 (wel lekker strikt!)

MP
10*40
10*40 (meeh)

BB curl
3*10*20 (meeh) (wel strikt)

incline skull crusher
10*20
8*30 (slechte uitvoering)

conclusie: ik ben wel het een en ander kwijt aan kracht. maandag komt de volgende training. het is nu nog ff investeren in frank, ik hoop dat hij later iets kan toevoegen in mijn trainingen :)

Flink veel reps. Puur op massa dus? Nu weer lekker kmallen :thumbs: Hows life verder dude?

Wel goed idee om iemand mee te laten trainen, miss kan hij ook voor wat extra motivatie zorgen. Is je je voeding de laatste tijd ook weer wat beter?

Flink veel reps. Puur op massa dus? Nu weer lekker kmallen :thumbs: Hows life verder dude?

das lekkaaahh :) allicht op massa :P

nou misschien dat je het "wat heb je te klagen" topic volg. dan weet je meer. mijn vriendin is vreemd gegaan (zoenen) op haar vakantie. ik was wel ff flink ****ed up over how to handle. ik heb besloten om haar een 2de kans te geven aangezien ze erg veel spijt van bleek te hebben. maja blijft gewoon kudt.

Wel goed idee om iemand mee te laten trainen, miss kan hij ook voor wat extra motivatie zorgen. Is je je voeding de laatste tijd ook weer wat beter?

nu is het nog een last maar wellicht word het later een voordeel hoop ik.

ik moet hem nu nog heel veel uitleggen, begeleiden en zo maarja opzich is dat ook best leuk. alleen het wisselen van de gewichten is kudt xD

Ik vind je stats vrij matig voor iemand die al 2 jaar traint.. Maargoed, ik wens je alle succes om deze dus keihard omhoog te krikken;)

I'll follow you:thumbs:

Stats zijn matig idd vanderlinden maar zijn fysiek is zeker aardig. Het is hier geen PL-sectie :).

Beetje terug op gang komen he Tymen. Erg k*t van je gf.. Zelf zou ik anders handelen maar natuurlijk respect voor jouw keuze ook.

Tymen je bent echt zwak ga naar dutchfitness.com of zo???

kudt van je vriendin man, zal je vandaag/morgen of zo wel even op msn aanspreken.
heb topic doorgenomen vanaf de 1e post daarover.

Ik vind je stats vrij matig voor iemand die al 2 jaar traint.. Maargoed, ik wens je alle succes om deze dus keihard omhoog te krikken;)

I'll follow you:thumbs:

haha klopt ik ben vrij "zwak" zelfs voor een BB'er. maar vergeet niet. wat boeien mij die powerstats??? zolang ik er maar buff uit zie.

jay hoor je ook niet klagen over dat hij te weinig deadlift :)

bodystats maar ik me drukker om

thanx en welcome though :D

Stats zijn matig idd vanderlinden maar zijn fysiek is zeker aardig. Het is hier geen PL-sectie :).

Beetje terug op gang komen he Tymen. Erg k*t van je gf.. Zelf zou ik anders handelen maar natuurlijk respect voor jouw keuze ook.

ja het word tijd dat ik mijn poten echt ga laten groeien totdat ik er striae van krijg :P

mwa, je kent de situatie niet. niet dat ik het goed praat wat ze heeft gedaan maar.... je snapt het wel denk ik ;)

Tymen je bent echt zwak ga naar dutchfitness.com of zo???

kudt van je vriendin man, zal je vandaag/morgen of zo wel even op msn aanspreken.
heb topic doorgenomen vanaf de 1e post daarover.

wat een goed idee koen :) daar heb je wel veel meer sletjes :D

aight ook jij thanx voor je medeleven ;)

me zus is vandaag 22 geworden dus ik moet weer katabole dingen doen. en de kat van me andere zus is nu iets aan het afbreken in de gang :D.

:D

Ik ken de situatie idd niet. Ik ben het ook niet eens met de DBB-visie van meteen dumpen en shit. Als het diep zit is het allemaal zo simpel niet.

2de kans ok maar geen 3rde Tymen , laat gewoon niet met je spelen, hoe moeilijk dat soms ook is.

Lol @ de kat van je zus. En manmanman wat is t leven af en toe weer klote. Respect voor je keuze inderdaad, als ik de coïtus en relatie topics af en toe lees denk ik dat je een van de weinige ben die niet meteen helemaal loco gaat en dr platmept. Goeie zaak.

Ik ken de situatie idd niet. Ik ben het ook niet eens met de DBB-visie van meteen dumpen en shit. Als het diep zit is het allemaal zo simpel niet.

2de kans ok maar geen 3rde Tymen , laat gewoon niet met je spelen, hoe moeilijk dat soms ook is.

yeah dat realiseer ik me maar al te goed. en smsen met een andere jongen is voor mij nu al genoeg :)

Lol @ de kat van je zus. En manmanman wat is t leven af en toe weer klote. Respect voor je keuze inderdaad, als ik de coïtus en relatie topics af en toe lees denk ik dat je een van de weinige ben die niet meteen helemaal loco gaat en dr platmept. Goeie zaak.

oke het hele verhaal dan:

ik zat op het werk. inmiddels iets van 3 uur. mn gf zou mij ophalen bij een station waar ik zou zijn zodra ik van het werk afkwam om vervolgens naar mijn huis te rijden.

werd ik ineens gebeld door mijn beste maat. hij zei: heb je ff? ik heb nog al pijnlijk nieuws voor je. ..... je gf heeft zich niet zo netjes gedragen in spanje. bla bla bla bla vertel nou maar. ze heeft met een jongen gezoend. ja wat moet je dan zeggen he.

dus ik ging weer verder met werken. het was 4 uur dus op naar huis. ik zat al helemaal te bedenken hoe ik haar tot de bekentenis zou dwingen. nja.

daar kwam ze aan. ik de auto in, trek de handrem aan en zeg: je hebt 5 minuten te vertellen wat je allemaal het uitgespookt in spanje. zij natuurlijk eerst doen alsof ze van niks wist. ze was verrast. ik zei: na 5 minuten stap ik de auto uit en ik hoef je nooit meer te zien. daar kwam het verhaal. ik: ik wil het hele verhaal horen.

dus we reden ff naar een rustige spot. ik werd boos! ik sloeg onmundig hard tegen haar deur, ze schrok zich de pl**ris en barsten in tranen uit. ze was echt bang dat ik haar een pak rammel ging geven :cool:. maar hell no! ik sla geen vrouwen in die situatie, nooit niet.

het hele verhaal kwam. en ik was weer redelijk gerust gesteld. dat ze gezoent heeft die jongen vond ik nog het aller ergste maar dat ze tegen mij heeft gelogen. dat viel me zwaar. wel bij elkaar geslapen die avond. en goeie coïtus ??? de volgende dag begon ik aan mijn keuze te twijfelen. die middag heeft ze mij 30 keer gebeld, ik niet opgenomen. haar gevraag of ze s avonds naar mij kwam. ik heb uiteindelijk de keuze aan haar gelaten. zij wou verder dus vandaar dat ik het opnieuw probeer. maar bij het minste is over en uit.

lang verhaal i know :D

Shit, en die autodeur?

Pff
Heavy verhaal. Iedereen maakt wel eens fouten, komt relatie vaak sterker uit. Maar toch even balen. Eenmaal kan een foutje, maar geen tweemaal.
Succes nog met je trainingen

een uurtje later toch ff gechecked, blijkbaar ben ik echt weak :P hij was nog helemaal heel :D

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Pff
Heavy verhaal. Iedereen maakt wel eens fouten, komt relatie vaak sterker uit. Maar toch even balen. Eenmaal kan een foutje, maar geen tweemaal.
Succes nog met je trainingen

jah zeg dat wel. nu is het af en toe nog wel eens ongemakkelijk als we eraan herinnerd worden. en zeker omdat ik wel een goede dosis humor heb. want ik wil er nog wel eens een sarcastische opmerking over maken :roflol:

ik ben voor een 2de kans. een 2.1de kans krijgt ze niet.

thanx en welkom in me log :)

Kan me er wel in vinden :). Het was ook zoenen en geen coïtus, scheelt alweer een hoop ( maakt het eigenlijk ingewikkelder).

Succes man, hou ons op de hoogte. En het is zoals je zegt 2de kans ook maar 2.1 niet.

Kan me er wel in vinden :). Het was ook zoenen en geen coïtus, scheelt alweer een hoop ( maakt het eigenlijk ingewikkelder).

Succes man, hou ons op de hoogte. En het is zoals je zegt 2de kans ook maar 2.1 niet.

coïtus zou sowieso exit zijn. maar natuurlijk wel op een originele manier dumpen :D

Kunnen we dan wel leuk over brainstormen :D

Hm 1 moment van zwakte en dan kan zoiets dus wel gebeuren op een gezellige vakantie, hoeft niks te betekenen denk ik. Als je vriend het niet had verteld had je het nooit geweten en was er niets aan de hand geweest.

Maarja heb zelf geen vriendin dus misschien onderschat ik dit dan, maar dit is mijn kijk erop.

Hm 1 moment van zwakte en dan kan zoiets dus wel gebeuren op een gezellige vakantie, hoeft niks te betekenen denk ik. Als je vriend het niet had verteld had je het nooit geweten en was er niets aan de hand geweest.

Maarja heb zelf geen vriendin dus misschien onderschat ik dit dan, maar dit is mijn kijk erop.
maar dan is de vraag: Of ze het ooit op ging biechten of hield ze het voor haar zelf (met een schuld gevoel)

Anyway, je hebt de juiste keuze gemaakt Tijmen!
*hellaas afwezig op msn:(*

Terug
Naar boven