Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

wat is je bw nu dan?

Goed te lezen dat het allemaal lekker gaat bro! keep it up!

strong chins!

lukt mij maar net met BW :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.926
Goed te lezen dat het allemaal lekker gaat bro! keep it up!

he bart :) zeker zeker, no pain no gain :P

strong chins!

lukt mij maar net met BW :(

hehe met mijn 72.5 kilo hoef ik ook minder te trekken :P ben ook best wel sterk in de rug, al heb ik wel het gevoel dat de wijdte in mijn rug wat minder geworden is :(

vandaag alleen ff kuiten doen omdat ik geen tijd heb om benen helemaal te doen. pak ze morgen of overmorgen wel :)

dat heb ik met borst :P lijkt wel met de helft gekrompen, echt raar.
of de rest is gegroeid natuurlijk :roflol:

succes met je benen training morgen, ik ben net klaar en zal vanavond goed slapen denk :)

dat heb ik met borst :P lijkt wel met de helft gekrompen, echt raar.
of de rest is gegroeid natuurlijk :roflol:

succes met je benen training morgen, ik ben net klaar en zal vanavond goed slapen denk :)

Precies dat heb ik ook met me borst =( maar train nu wel extra veel rug dus idd misschien lijkt het doordat de rest groeit de borst krimpt haha

• #3.929
voila, wat update foto's. feel free to comment

vfvbzn.jpg

x368ah.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kdtz5i.jpg

Goed fysiek gast top

Serieus gozer jij staat er gewoon goed bij.
Een waist waar je u tegen zegt en waardoor je V-shape nog meer impressive overkomt.

Goede basis. Flink oefenen met poseren en werken aan je schoudermassa.

Jij hebt echt een mini waist, kan me niet voorstellen hoe k*t het voor jou moet zijn om broeken te kopen :p

Heb er nu zelf al last van

Stoer dat je de Flex Cup gaat doen! Heb je begeleiding?

• #3.935

dankje hendrie :)

Serieus gozer jij staat er gewoon goed bij.
Een waist waar je u tegen zegt en waardoor je V-shape nog meer impressive overkomt.

ja gelukkig heb ik kleine taille. is soms wat onpraktisch maar is erg goed voor de wijdte in mn rug :D

Goede basis. Flink oefenen met poseren en werken aan je schoudermassa.

de foto's zijn van buikhoogte geschoten. daardoor vallen mijn delts (en biceppieken) weg. heb nog wel veel moeite om echt goed wijdte in mijn lats te gooien :(

Jij hebt echt een mini waist, kan me niet voorstellen hoe k*t het voor jou moet zijn om broeken te kopen :p

Heb er nu zelf al last van

ja is lastig met broeken kopen idd. heb ook bijna altijd en riem om maar aan de bovenbenen knelt hij als een malle.

wat dacht je van blousjes kopen :sad:. door mijn lats/borst omtrek en armen heb ik eigenlijk een m of zelfs l nodig. maar door mijn smalle taille ziet dat er niet uit xD voor mijn taille heb ik een s of misschien zelfs een xs LOL

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 21:26 ----------

Stoer dat je de Flex Cup gaat doen! Heb je begeleiding?

yes!!!! rene groenen en harry de jong mogen van mij een buffel maken!
jij had vorig jaar toch ook mee gedaan? hoe is je dat bevallen en hoe is het afgelopen?

• #3.936
vandaag weer een lekkere training erop zitten :) ging echt lekker!

dadelijk nog ff koken en shit :(

Super kwijl, haha mooi hoor. Nul.nul argumenten.

whahahaha gaat goed met je Tymen en idd echt een smalle taille ...koken moet ik ook nog gaan doen oja en eten ook nog pffffff mijn moeilijkste maaltijd is dit .

Ziet er goed uit Tymen! Epische taille ook!:D

Pff nice man, rug komt erg goed uit met zo'n smalle taille. Die armen lijken ook weer goed gegroeid en ze waren al groot:cool:.

Terug
Naar boven