Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

whahahaha gaat goed met je Tymen en idd echt een smalle taille ...koken moet ik ook nog gaan doen oja en eten ook nog pffffff mijn moeilijkste maaltijd is dit .

Pff nice man, rug komt erg goed uit met zo'n smalle taille. Die armen lijken ook weer goed gegroeid en ze waren al groot.

Damn, die V-shape knalt.
Eerste foto lijkt een beetje op dickneck![]()
komt door de pose. zie je vaker bij de mm 
en deze keer hopelijk de carbs 

dankje hendrie
ja gelukkig heb ik kleine taille. is soms wat onpraktisch maar is erg goed voor de wijdte in mn rug
de foto's zijn van buikhoogte geschoten. daardoor vallen mijn delts (en biceppieken) weg. heb nog wel veel moeite om echt goed wijdte in mijn lats te gooien
ja is lastig met broeken kopen idd. heb ook bijna altijd en riem om maar aan de bovenbenen knelt hij als een malle.
wat dacht je van blousjes kopen. door mijn lats/borst omtrek en armen heb ik eigenlijk een m of zelfs l nodig. maar door mijn smalle taille ziet dat er niet uit xD voor mijn taille heb ik een s of misschien zelfs een xs LOL
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 21:26 ----------
yes!!!! rene groenen en harry de jong mogen van mij een buffel maken!
jij had vorig jaar toch ook mee gedaan? hoe is je dat bevallen en hoe is het afgelopen?
Die buffel worden moet je toch echt zelf doen haha. Goed de tips van Rene opvolgen, weet ik zeker dat je vooruit zal gaan. Ik heb inderdaad toen aan de Challenge en de Flex Cup meegedaan, is me prima bevallen. Foto's in log nooit gezien? Succes verder!

hehehe, thanx
just kidding, i know. opzich gaat het allemaal ook best goed. alleen zoals altijd is het eten wel een moeilijk punt. probeer echt zo goed mogelijk te eten (alles wat op het schema staat, niet meer niet minder).
heb je foto's ff bekeken, zal er dik uit manlekker ingevallen bekkie hahah

consequent, day in, day out. netjes elke meal klaar maken en gewoon op eten. daar komt het eigenlijk wel op neer![]()
Ja precies moet echt een vaste structuur zijn, anders werkt t niet...en een beetje handigheid krijgen in wat makkelijk en toch goed is. Zal van de week eens aan Rene vragen of je je netjes aan je schema houdt! hahaha.
wel balenSnap ook het probleem niet zo goed kwa tijden, ik maak s'ochtends gewoon al mijn eten klaar voor de dag en dan proberen het in een zo'n gunstig mogelijk tijdsbestek te eten.
Of er nu een keer 3u of 1.5u tussen een maaltijd is in mijn ogen geen ramp. Als student heb je het nog makkelijk kwa eten.