Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies, wordt alleen maar lastiger hoor met werk en gezin etc. Kijk je staat ook zelf pas om half 11 op...waarom niet gewoon elke dag dezelfde tijd, dat zijn natuurlijk keuzes. Slaap je op zondag een keer een uurtje langer, krijg je toch nog zat kcal binnen door de junkmaaltijd haha.
Zo werkt een student niet.![]()
Ik zou eerder gewoon per dag kijken dus en niet in aantal uren rekenen, of reken in aantal uren vanaf de tijd dat je op bent... Maar vanwege een verschillend rooster neem ik aan dat je niet elke dag de zelfde tijd op bent

Impressive pic's weer Tymen. Je oogt al veel voller, nice!![]()

Zijn de tijden zo belangrijk dan? En je kan toch eten meenemen, eerste week rare blikken maar dan zijn ze het gewent. Ik eet op school nu ook gewoon 2x een bak met kip
Goede fotos man! Gaat echt goed!
Snap ook het probleem niet zo goed kwa tijden, ik maak s'ochtends gewoon al mijn eten klaar voor de dag en dan proberen het in een zo'n gunstig mogelijk tijdsbestek te eten.
Of er nu een keer 3u of 1.5u tussen een maaltijd is in mijn ogen geen ramp. Als student heb je het nog makkelijk kwa eten.
!Tymen, mooie foto's man. epic taille inderdaad.
Tot zaterdag bro![]()

Nee dat kan niet, want we moeten zaterdag nog daten!

Precies, wordt alleen maar lastiger hoor met werk en gezin etc. Kijk je staat ook zelf pas om half 11 op...waarom niet gewoon elke dag dezelfde tijd, dat zijn natuurlijk keuzes. Slaap je op zondag een keer een uurtje langer, krijg je toch nog zat kcal binnen door de junkmaaltijd haha.

maar ben al 3 dagen niet meer op dbb geweest xD maar ik zit in de eerste groep. dus ik moest om half 11Zo werkt een student niet.![]()
Ik zou eerder gewoon per dag kijken dus en niet in aantal uren rekenen, of reken in aantal uren vanaf de tijd dat je op bent... Maar vanwege een verschillend rooster neem ik aan dat je niet elke dag de zelfde tijd op bent

Tja, dat is het nadeel nou eenmaal van bodybuilding.
Je kan niet zomaar een gat in de dag slapen, want anders kom je weer slaap te kort als je het wilt gaan compenseren door laat te gaan eten en slapen.
Volgens mij is het sowieso gunstig voor je lichaam om een vast ritme te hanteren.
Je moet op je vrije dag ook gewoon bedtijds opstaan. Als ik uit ben geweest ga ik ook nog om 9 uur op om ff te eten. Daarna kan je desnoods gewoon weer doorpitten.
genoeg slap gelul. ik zal er idd gewoon ff uit moeten komen.Ik kan het wel begrijpen hoor, dat lijkt mij ook het moeilijkste om met de wekker elke dag te eten. Maar als je het systeem te pakken heb, dan wordt het denk ik alleen maar beter. het systeem gaat er wel komen, het moet je eigen worden. de een heeft dat zo onder de knie en anderen hebben daar langer de tijd voor nodig
Je resultaat mag er gewoon wezen, dus je bewijst al dat je zeker op de goede weg bent:0

al met al heb ik toch wat meer carbs erbij gekregen, waar ik erg blij mee ben 

okik heb vandaag van rene wel wat nuttige tips gekregen om het eten toch wat makkelijker te maken.
1. dagelijks proberen zoveel mogelijk rond dezelfde tijd opstaan.
2. zeggen dan je suikerziekte hebt en in de lessen eten op school!
3. vaste momenten kiezen om je meals te maken.
Ik vind het niet bepaald grappig, maar jij blijkbaar wel.
dus als het goed is, is dit de maand waar ik eindelijk eens een klap vlees erop ga zetten.Ik vrat altijd in de klas..doen ze daar tegenwoordig zo moeilijk over?

Maar het lekkerste is denk ik wel gewoon stampen. En dan wat heerlijke vleesjus eroverheen. Dan is het echt genieten en eet je het zo wel weg.
Ook al is 635 wel heftig zeg.
Hoezo heb je btw 635 nodig? toen ik 4000+ cal at zat ik niet eens aan de helft daarvan, heb je dan geen 6 maaltijden per dag?
Jezus, 600gr aardappels
Hoorde van berry ook al een keer verhalen over aardappels voor het slapen gaan van rene

geen groente shit.