Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Mooi fysiek heb jij zeg. O_O

hoelaat moet je zaterdag?

Precies, wordt alleen maar lastiger hoor met werk en gezin etc. Kijk je staat ook zelf pas om half 11 op...waarom niet gewoon elke dag dezelfde tijd, dat zijn natuurlijk keuzes. Slaap je op zondag een keer een uurtje langer, krijg je toch nog zat kcal binnen door de junkmaaltijd haha.

Zo werkt een student niet. :roflol:

Ik zou eerder gewoon per dag kijken dus en niet in aantal uren rekenen, of reken in aantal uren vanaf de tijd dat je op bent... Maar vanwege een verschillend rooster neem ik aan dat je niet elke dag de zelfde tijd op bent

Ik zou eerder gewoon per dag kijken dus en niet in aantal uren rekenen, of reken in aantal uren vanaf de tijd dat je op bent... Maar vanwege een verschillend rooster neem ik aan dat je niet elke dag de zelfde tijd op bent

Tja, dat is het nadeel nou eenmaal van bodybuilding.
Je kan niet zomaar een gat in de dag slapen, want anders kom je weer slaap te kort als je het wilt gaan compenseren door laat te gaan eten en slapen.

Volgens mij is het sowieso gunstig voor je lichaam om een vast ritme te hanteren.

Je moet op je vrije dag ook gewoon bedtijds opstaan. Als ik uit ben geweest ga ik ook nog om 9 uur op om ff te eten. Daarna kan je desnoods gewoon weer doorpitten.

Ik kan het wel begrijpen hoor, dat lijkt mij ook het moeilijkste om met de wekker elke dag te eten. Maar als je het systeem te pakken heb, dan wordt het denk ik alleen maar beter. het systeem gaat er wel komen, het moet je eigen worden. de een heeft dat zo onder de knie en anderen hebben daar langer de tijd voor nodig:)
Je resultaat mag er gewoon wezen, dus je bewijst al dat je zeker op de goede weg bent:0

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.968
Impressive pic's weer Tymen. Je oogt al veel voller, nice! :D

dankje bro :)

Zijn de tijden zo belangrijk dan? En je kan toch eten meenemen, eerste week rare blikken maar dan zijn ze het gewent. Ik eet op school nu ook gewoon 2x een bak met kip :D

Goede fotos man! Gaat echt goed!

Snap ook het probleem niet zo goed kwa tijden, ik maak s'ochtends gewoon al mijn eten klaar voor de dag en dan proberen het in een zo'n gunstig mogelijk tijdsbestek te eten.

Of er nu een keer 3u of 1.5u tussen een maaltijd is in mijn ogen geen ramp. Als student heb je het nog makkelijk kwa eten.

ik heb vandaag van rene wel wat nuttige tips gekregen om het eten toch wat makkelijker te maken.
1. dagelijks proberen zoveel mogelijk rond dezelfde tijd opstaan.
2. zeggen dan je suikerziekte hebt en in de lessen eten op school :roflol:!
3. vaste momenten kiezen om je meals te maken.

Tymen, mooie foto's man. epic taille inderdaad.

Tot zaterdag bro :D

was leuk om je weer ff gezien en gesproken te hebben :)

Nee dat kan niet, want we moeten zaterdag nog daten!

nee hij kan sowieso niet stoppen want volgende maand is hij aan de beurt :roflol:

Precies, wordt alleen maar lastiger hoor met werk en gezin etc. Kijk je staat ook zelf pas om half 11 op...waarom niet gewoon elke dag dezelfde tijd, dat zijn natuurlijk keuzes. Slaap je op zondag een keer een uurtje langer, krijg je toch nog zat kcal binnen door de junkmaaltijd haha.

zie mijn reply op demain en killy.

Mooi fysiek heb jij zeg. O_O

dankje Paris :)
zal binnenkort eens kijken of ik wat beter materiaal online kan zetten ;)

hehehe beetje laat om te replyen :P maar ben al 3 dagen niet meer op dbb geweest xD maar ik zit in de eerste groep. dus ik moest om half 11

:roflol:

Tja, dat is het nadeel nou eenmaal van bodybuilding.
Je kan niet zomaar een gat in de dag slapen, want anders kom je weer slaap te kort als je het wilt gaan compenseren door laat te gaan eten en slapen.

Volgens mij is het sowieso gunstig voor je lichaam om een vast ritme te hanteren.

Je moet op je vrije dag ook gewoon bedtijds opstaan. Als ik uit ben geweest ga ik ook nog om 9 uur op om ff te eten. Daarna kan je desnoods gewoon weer doorpitten.

goede tip alleen houdt mijn bed mij erg goed vast in de morgen :P genoeg slap gelul. ik zal er idd gewoon ff uit moeten komen.

Ik kan het wel begrijpen hoor, dat lijkt mij ook het moeilijkste om met de wekker elke dag te eten. Maar als je het systeem te pakken heb, dan wordt het denk ik alleen maar beter. het systeem gaat er wel komen, het moet je eigen worden. de een heeft dat zo onder de knie en anderen hebben daar langer de tijd voor nodig:)
Je resultaat mag er gewoon wezen, dus je bewijst al dat je zeker op de goede weg bent:0

ik ga nog vooruit en elke dag begin ik met frisse moed!

vandaag weer op bezoek geweest met Jelmer bij Rene en Harry :)

mijn vet% was gestegen van 9,5 naar 11, wat ik echt heel raar vind aangezien ik het gevoel wat (kon het zien) dat ik gedropt was. 100 hele grammen spier erbij :P al met al heb ik toch wat meer carbs erbij gekregen, waar ik erg blij mee ben :)
het trainingschema is ook vernieuwd en nu wat meer gericht op kracht wat mij wel aanspreekt :D

ik heb vandaag van rene wel wat nuttige tips gekregen om het eten toch wat makkelijker te maken.
1. dagelijks proberen zoveel mogelijk rond dezelfde tijd opstaan.
2. zeggen dan je suikerziekte hebt en in de lessen eten op school :roflol:!
3. vaste momenten kiezen om je meals te maken.
ok

Ik vind het niet bepaald grappig, maar jij blijkbaar wel.

ow lawd dit is idd wat lomp tbh

• #3.974
Ik vrat altijd in de klas..doen ze daar tegenwoordig zo moeilijk over?

• #3.976
Ik vrat altijd in de klas..doen ze daar tegenwoordig zo moeilijk over?

mbo he :rolleyes:

nja komt wel goed.

vandaag weer getrained met het nieuwe schema. had echt nog teveel spierpijn in mn quads dus die training verplaats ik. borst en delts maar. helaas werkte mijn schouder weer tegen :mad:

ik dacht heel slim te zijn met mijn 635gr aardappelen voor mijn post wo. ik dacht, ik blend die shit! dus ik die piepers de blender in tieven. moohp mooohp en klaar! alleen werd die shit echt super smeuig en plakkerig. nog erger dan pap! dus na een halve schaal kreeg ik het echt niet meer wegh :roflol:
morgen weer gewoon normaal eten :P

Maar het lekkerste is denk ik wel gewoon stampen. En dan wat heerlijke vleesjus eroverheen. Dan is het echt genieten en eet je het zo wel weg.
Ook al is 635 wel heftig zeg.

Hoezo heb je btw 635 nodig? toen ik 4000+ cal at zat ik niet eens aan de helft daarvan, heb je dan geen 6 maaltijden per dag?

Jezus, 600gr aardappels :p

Hoorde van berry ook al een keer verhalen over aardappels voor het slapen gaan van rene

• #3.979

Maar het lekkerste is denk ik wel gewoon stampen. En dan wat heerlijke vleesjus eroverheen. Dan is het echt genieten en eet je het zo wel weg.
Ook al is 635 wel heftig zeg.

Hoezo heb je btw 635 nodig? toen ik 4000+ cal at zat ik niet eens aan de helft daarvan, heb je dan geen 6 maaltijden per dag?

ik heb 5 echte meals met een totaal van 3600 kcal. clean..... echt clean.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 23:28 ----------

Jezus, 600gr aardappels :p

Hoorde van berry ook al een keer verhalen over aardappels voor het slapen gaan van rene

die 600 is post work out. maar ik zit nu alweer met honger. ga denk ik beef jerky bestellen zodra ik weer geld heb :P

of weet iemand anders nog snacks die verantwoord zijn??? geen groente shit.

Komkommer met linzen en wat tomaatjes.... Mmmmmm en vocht afdrijvend

Terug
Naar boven