Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.981
ik heb 5 echte meals met een totaal van 3600 kcal. clean..... echt clean.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 23:28 ----------

die 600 is post work out. maar ik zit nu alweer met honger. ga denk ik beef jerky bestellen zodra ik weer geld heb :P

of weet iemand anders nog snacks die verantwoord zijn??? geen groente shit.

Komkommer met linzen en wat tomaatjes.... Mmmmmm en vocht afdrijvend

...

Tymen, wat houdt 'echt clean' in.

Het is grappig dat het allemaal vetvrij moet zijn, maar dan is het opeens wel weer goed om in de avond noten te gaan vreten...

Om aan een gunstige e/k/v te komen voor gainen is het niet noodzakelijk om al te beperkend te zijn in keuze van je producten. (zolang de vits natuurlijk in de juiste mate aanwezig zijn ;))

dankje hendrie :)

ja gelukkig heb ik kleine taille. is soms wat onpraktisch maar is erg goed voor de wijdte in mn rug :D

de foto's zijn van buikhoogte geschoten. daardoor vallen mijn delts (en biceppieken) weg. heb nog wel veel moeite om echt goed wijdte in mijn lats te gooien :(

ja is lastig met broeken kopen idd. heb ook bijna altijd en riem om maar aan de bovenbenen knelt hij als een malle.

wat dacht je van blousjes kopen :sad:. door mijn lats/borst omtrek en armen heb ik eigenlijk een m of zelfs l nodig. maar door mijn smalle taille ziet dat er niet uit xD voor mijn taille heb ik een s of misschien zelfs een xs LOL

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 21:26 ----------

yes!!!! rene groenen en harry de jong mogen van mij een buffel maken!
jij had vorig jaar toch ook mee gedaan? hoe is je dat bevallen en hoe is het afgelopen?

Die blousjes kan je laten aanpassen, gewoon de overtollige stof op je onderrug dubbel plooien en laten vaststikken.

wordt er hier ook nog getraind?? :)

• #3.985
Tymen, wat houdt 'echt clean' in.

Het is grappig dat het allemaal vetvrij moet zijn, maar dan is het opeens wel weer goed om in de avond noten te gaan vreten...

Om aan een gunstige e/k/v te komen voor gainen is het niet noodzakelijk om al te beperkend te zijn in keuze van je producten. (zolang de vits natuurlijk in de juiste mate aanwezig zijn ;))

clean in de zin van er zit alleen maar in wat ik echt nodig heb op de juiste momenten. ya feel me?

Die blousjes kan je laten aanpassen, gewoon de overtollige stof op je onderrug dubbel plooien en laten vaststikken.

enig idee waar ik dit kan laten doen ik arnhem?

wordt er hier ook nog getraind?? :)

helaas heb ik het erg druk met school deze week. vrijdag word bepaald of ik mee mag doen aan het examen project (versnelt). maar hiervoor moet ik aan bepaalde eisen voldoen. en ik had de rommel nog niet helemaal voor elkaar. dus moet ik vandaag nog ff eraan trekken en dan kan ik weer rustig trainen :)

Yo tymen, gaat hier ook lekker lees ik.
Hoorde dat groep 1 in algemeen lekker ging.
Dipjes heeft iedereen, gewoon doorknallen!

groep 1 gaat idd lekker zo te horen in groep 3 zit er ook eentje die ik over een half jaar nog eens wil zien hahahahaha oja en dan ik nog eens kijken wat dat nog gaat geven de komende weken .

Je staat er goed bij kerel, vet dat je de flexcup gaat doen!

Jacky wie van groep 3 bedoel je?
Misschien heb ik iets gemist!

• #3.990
Yo tymen, gaat hier ook lekker lees ik.
Hoorde dat groep 1 in algemeen lekker ging.
Dipjes heeft iedereen, gewoon doorknallen!

groep 1 gaat idd lekker zo te horen in groep 3 zit er ook eentje die ik over een half jaar nog eens wil zien hahahahaha oja en dan ik nog eens kijken wat dat nog gaat geven de komende weken .

nou goe nieuws ik mag meedoen met het examenproject :)
helaas moet ik vanavond nog wel even een goede vriend helpen met het over verhuizen naar zijn eigen huisje.

Je staat er goed bij kerel, vet dat je de flexcup gaat doen!

dankje ezra :)
jammer dat jij niet meedoet, op de contest stond je er al wedstrijd klaar bij :P

• #3.991
vandaag maar weer begonnen met trainen. koste me wat moeite maar ben toch erg blij dat ik weer begonnen ben :)

lekker rug gedaan, felt good man!

dl (lekker rustig beginnen)
12*60
10*80
8*100
6*130 no problem

daarna goed de rug vol gejaagd hehe :P

en daarna nog kuiten gedaan, stond niet op het schema maar moest ze gewoon doen! en ze gingen lekker. ze stonden echt in vuur en vlam hahah

zal binnenkort weer wat pics uppen

gaat je gewicht omhoog?

Haha groep 1 is de beste groep want wij hebben onze "Richard"! zullen maar niet zen echte naam gaan posten want dan krijgen we vast klappen

vandaag maar weer begonnen met trainen. koste me wat moeite maar ben toch erg blij dat ik weer begonnen ben :)

lekker rug gedaan, felt good man!

dl (lekker rustig beginnen)
12*60
10*80
8*100
6*130 no problem

daarna goed de rug vol gejaagd hehe :P

en daarna nog kuiten gedaan, stond niet op het schema maar moest ze gewoon doen! en ze gingen lekker. ze stonden echt in vuur en vlam hahah

zal binnenkort weer wat pics uppen

Jaja lekkere kuitjes :D

Terug
Naar boven