XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
k36ces.jpg

2isjl9d.jpg

2b7acy.jpg

ogrk9.jpg

ik snap er niks van waarom ik de wijdte niet in de front of back double bi krijg. op de latspread lijk ik genoeg wijdte te hebben?

anyway, 2 weken geleden had rene 11% gemeten, lol

brand los!

U fuking sick shredded c*nt:D

Je lijkt vooral weer een stuk droger te zijn geworden, je delts en die 2 bliksemgeleiders op je rug knallen er nu ook echt goed uit. Wijdte komt bij mij ook altijd belabberd uit op een back double biceps ten opzichte van een latspread. Keep it up!

Hoeveel weeg je nu? Ziet er goed uit.

• #4.007

Je lijkt vooral weer een stuk droger te zijn geworden, je delts en die 2 bliksemgeleiders op je rug knallen er nu ook echt goed uit. Wijdte komt bij mij ook altijd belabberd uit op een back double biceps ten opzichte van een latspread. Keep it up!

Hoeveel weeg je nu? Ziet er goed uit.

hahah zo schoon heb ik ook nog nooit gegeten. dus tja dan drop ik wel aardig in bf :P ook al heb ik nu volgens mij 550 gr kh's.

echt jammer dat ik die wijdte er niet in krijg. maar ik denk dat rene en harry mij hier vast wel mee kunnen helpen!

laatst gewogen, 72 kg.

dank voor jullie positieve commentaar, ook opbouwende kritiek is welkom

Netjes man, 7-8%? Obliques/onderbuik is iig heel droog, droger als bij mij.

Zie jij dwarsstrepen op de tricep btw?

Gewoon epic fysiek, denk dat op dit moment vooral zaak is extra massa op schouders, borst en lats te kweken (zegt rene dit ook?).

Idd wat jij zegt over de wijdte - je hebt een hele smalle taille, dus de V is goed, maar je lats op zich ogen niet heel erg rond. Als je die mooi rond krijgt zal de fdb en bdb knallen.

Laatst bewerkt:
  • #4.009
Netjes man, 7-8%? Obliques/onderbuik is iig heel droog, droger als bij mij.

Zie jij dwarsstrepen op de tricep btw?

Gewoon epic fysiek, denk dat op dit moment vooral zaak is extra massa op schouders, borst en lats te kweken (zegt rene dit ook?).

upload dadelijk wel ene triceps pic, die staan er namelijk ook erg goed bij.

ik moet met name werken aan mijn kuiten en hams. borst en quads kunnen ook nog wat hebben.

upload dadelijk wel ene triceps pic, die staan er namelijk ook erg goed bij.

ik moet met name werken aan mijn kuiten en hams. borst en quads kunnen ook nog wat hebben.

Ok. Vind op basis van je foto's benen (bovenbenen dus :p), biceps en taille (buik/zijkant/serratus) je sterkste punten.
En besides, schouders en lats kunnen nooit vol genoeg imo :D

Jezus tymen, de flexcup is pas in december he :p

Goed fysiek, wat ik niet snap is dat ze je niet keihard laten bulken. Dik zal je toch niet worden.

Je moet echt beter gaan eten wanneer je massa aan wilt zetten...geen maaltijden missen. Aan je fysiek te zien kun je dan aardig wat wegwerken zonder echt snel te vet te worden.

Dat word het Mc donalds dieet Tymen:D

nice fysiek man! dikke biceps koppen

• #4.016
Ok. Vind op basis van je foto's benen (bovenbenen dus :p), biceps en taille (buik/zijkant/serratus) je sterkste punten.
En besides, schouders en lats kunnen nooit vol genoeg imo :D

hahah klopt. wellicht ligt het gewoon aan mijn posing. hoop ik :rolleyes:

Jezus tymen, de flexcup is pas in december he :p

:roflol:

Goed fysiek, wat ik niet snap is dat ze je niet keihard laten bulken. Dik zal je toch niet worden.

ik zit op 3600 kcal met alleen maar verantwoord voedsel

Je moet echt beter gaan eten wanneer je massa aan wilt zetten...geen maaltijden missen. Aan je fysiek te zien kun je dan aardig wat wegwerken zonder echt snel te vet te worden.

daar zit het probleem. ik heb gewoon al moeite met vaak en veel eten en dan moet ik gewoon met die schema's van rene. dat zal jij inmiddels ook wel weten! vaak als ik dan een meal mis wil ik niet junken omdat ik dan bang ben om dik te worden.... en dan eet ik dus maar helemaal niks. en dat is natuurlijk ook vies waardeloos. maarja zal rene binnenkort even mailen over de huidige situatie :P

Dat word het Mc donalds dieet Tymen:D

slagroom en chocomelk dieet hehe

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 13:59 ----------

nice fysiek man! dikke biceps koppen

dankje hendrie :)

fuaark tymen je staat nu al shredded haha ziet er goed uit. pas maar op dat rene dadelijk niet boos wordt omdat je in vp bent gedaald :P

in b4 5000kcal dieet

• #4.018
Lees dus net dat het in december is? Dacht zelf september. Maar, wat is je doel dan tegen die tijd? Wil je nog echt flink massa pakken, of vooral zorgen dat je vp niet te hoog wordt? 72kg is niet veel natuurlijk..(Fysiek is verder top natuurlijk en ben een noob wat het podium betreft, dus misschien hele domme vraag.)

• #4.020
Lees dus net dat het in december is? Dacht zelf september. Maar, wat is je doel dan tegen die tijd? Wil je nog echt flink massa pakken, of vooral zorgen dat je vp niet te hoog wordt? 72kg is niet veel natuurlijk..(Fysiek is verder top natuurlijk en ben een noob wat het podium betreft, dus misschien hele domme vraag.)

mijn doel, 70k 4,5%

je hebt een C-klasse met daarin ook een 70K klasse. maar op zich moet je niet blind staren op die 70 kilo. als ik het niet had gezegd had je me waarschijnlijk nooit zo laag geschat?!

Terug
Naar boven