Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar moet je nog iets meer presteren als je niet zo breed bent als je denktMaar ik reageer er gewoon niet op als mensen dat soort dingen zeggen.
Ze is gewoon gek op me en probeert mijn aandacht te krijgen.
Is meestal mijn ingesteldheidMoet je ook een porberen
![]()
daag hem gewoon uit om een training met je mee te doen met dezelfde gewichten
of je zegt, laten we elkaars BDB vergelijken, gaan we naast elkaar staan en schieten we een pic.
(gezien dit je beste spiergroep is)

en het maar gooien op een geblesseerde schouder xD
. conclusie: ik ben "breed".anaal vernederen should do the trickhet is een ze....
ik heb dat een keer eerder gedaan met een jongen. hij ging grandioos onderuit hahahaen het maar gooien op een geblesseerde schouder xD
ik weet het! de volgende keer reageer ik met:
dankje voor je compliment. het feit dat jij denkt dat ik mijn best doe om breed te lijken vleit mij. aangezien ik niet mijn best doe. conclusie: ik ben "breed".
het feit dat hun zoiets zeggen, zegt meer over hun dan over mij. desalniettemin voelde ik mij erg ongemakkelijk in dit soort situaties.

anaal vernederen should do the trick
haha zo kun je het ook zeggen ja, of je zegt op het moment dat ze dat zegt excuseer mijn even mijn eiwit shakie nuttigen oog ik gelijk buffer
word het nog getraint

Wat een k*t wijf zeg.. idd anaal vernederen met een olympic barbell zou wel terecht zijn.
Ook k*t van je vriendin dat ze vreemd was gegaan.. m'n ex is ook vreemd gegaan kep dr toen gedumpt maar nu onderhand heb ik een nieuwe vriendin & vind 't maar moeilijk om dr te vertrouwen :S ook al is ze totaal verschillend van m'n ex. 't doet toch wat met je..
nee ik voel me vaak minder breed dan ik ben.
ik heb dat een keer eerder gedaan met een jongen. hij ging grandioos onderuit hahahaen het maar gooien op een geblesseerde schouder xD
dankje voor je compliment. het feit dat jij denkt dat ik mijn best doe om breed te lijken vleit mij. aangezien ik niet mijn best doe. conclusie: ik ben "breed".
het feit dat hun zoiets zeggen, zegt meer over hun dan over mij. desalniettemin voelde ik mij erg ongemakkelijk in dit soort situaties.
ban!
nee ik voel me vaak minder breed dan ik ben.
ja idd, maar je voelt je wel enorm lullig en voor lul.
haha hoe the **** krijg jij het voor elkaar om dat zo te verdraaien.
het is een ze....
Narcist tot in de kist 
me pecs. zijn epic ik weet het, vandaar dat ik 110kg doe ''bankdrukkeren'', bankdrukker is me favorieten oefening, van bankdrukker krijg je grote tet*en!Nja.. ik vind je eigenlijk wat te gespierd worden wijfie van me :$:$
pics waarin je poseert worden nooit gewaardeerd op hyves e.d.