AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Blijkbaar moet je nog iets meer presteren als je niet zo breed bent als je denkt ;) Maar ik reageer er gewoon niet op als mensen dat soort dingen zeggen.

Haha, wtf man :p

Ze is gewoon gek op me en probeert mijn aandacht te krijgen.
Is meestal mijn ingesteldheid ;) Moet je ook een proberen ;) Indien het vrouwen zijn die dergelijke dingen zeggen.

Laatst bewerkt:
daag hem gewoon uit om een training met je mee te doen met dezelfde gewichten:thumbup:
of je zegt, laten we elkaars BDB vergelijken, gaan we naast elkaar staan en schieten we een pic.
(gezien dit je beste spiergroep is)

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar moet je nog iets meer presteren als je niet zo breed bent als je denkt ;) Maar ik reageer er gewoon niet op als mensen dat soort dingen zeggen.

nee ik voel me vaak minder breed dan ik ben.

ja idd, maar je voelt je wel enorm lullig en voor lul.

Ze is gewoon gek op me en probeert mijn aandacht te krijgen.
Is meestal mijn ingesteldheid ;) Moet je ook een porberen ;)

haha hoe the **** krijg jij het voor elkaar om dat zo te verdraaien.

daag hem gewoon uit om een training met je mee te doen met dezelfde gewichten:thumbup:
of je zegt, laten we elkaars BDB vergelijken, gaan we naast elkaar staan en schieten we een pic.
(gezien dit je beste spiergroep is)

het is een ze.... :sad:

ik heb dat een keer eerder gedaan met een jongen. hij ging grandioos onderuit hahaha :lol: en het maar gooien op een geblesseerde schouder xD

ik weet het! de volgende keer reageer ik met:
dankje voor je compliment. het feit dat jij denkt dat ik mijn best doe om breed te lijken vleit mij. aangezien ik niet mijn best doe :). conclusie: ik ben "breed".

het feit dat hun zoiets zeggen, zegt meer over hun dan over mij. desalniettemin voelde ik mij erg ongemakkelijk in dit soort situaties.

ik heb dat een keer eerder gedaan met een jongen. hij ging grandioos onderuit hahaha :lol: en het maar gooien op een geblesseerde schouder xD

dankje voor je compliment. het feit dat jij denkt dat ik mijn best doe om breed te lijken vleit mij. aangezien ik niet mijn best doe :). conclusie: ik ben "breed".

het feit dat hun zoiets zeggen, zegt meer over hun dan over mij. desalniettemin voelde ik mij erg ongemakkelijk in dit soort situaties.
anaal vernederen should do the trick:cool:
haha zo kun je het ook zeggen ja, of je zegt op het moment dat ze dat zegt excuseer mijn even mijn eiwit shakie nuttigen oog ik gelijk buffer:p

word het nog getraint

Wat een k*t wijf zeg.. idd anaal vernederen met een olympic barbell zou wel terecht zijn.

Ook k*t van je vriendin dat ze vreemd was gegaan.. m'n ex is ook vreemd gegaan kep dr toen gedumpt maar nu onderhand heb ik een nieuwe vriendin & vind 't maar moeilijk om dr te vertrouwen :S ook al is ze totaal verschillend van m'n ex. 't doet toch wat met je..

anaal vernederen should do the trick:cool:
haha zo kun je het ook zeggen ja, of je zegt op het moment dat ze dat zegt excuseer mijn even mijn eiwit shakie nuttigen oog ik gelijk buffer:p

word het nog getraint

vanavond :cool:

ik ben beurs bij mijn linker lat van het karten xD ook mijn binnenkant knieën vond het minder fijn. nog steeds spierpijn in mijn pecs :P

oh en minder dan 6 uur geslapen, het zal me benieuwen :P

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Wat een k*t wijf zeg.. idd anaal vernederen met een olympic barbell zou wel terecht zijn.

Ook k*t van je vriendin dat ze vreemd was gegaan.. m'n ex is ook vreemd gegaan kep dr toen gedumpt maar nu onderhand heb ik een nieuwe vriendin & vind 't maar moeilijk om dr te vertrouwen :S ook al is ze totaal verschillend van m'n ex. 't doet toch wat met je..

t*ring dat wijf wil ik niet eens naakt zien. vieze sloerie was het, bah.

tja shit happens zou ik maar zeggen. ik probeer het nu lekker achter mij te laten. en er sterker uit te komen saampjes. dadelijk toch ff bed scoren bij de ikea.

Oh verkeerd begrepen idd, excuses dan. Maar dan is 't toch alleen maar een compliment voor jou? Probeer het zo te zien dan.

Pics van haar posten mag altijd (:

ja idd, maar je voelt je wel enorm lullig en voor lul.

haha hoe the **** krijg jij het voor elkaar om dat zo te verdraaien.

Questie van een hoge eigendunk ;) Narcist tot in de kist :D

Als er maar tet*en zijn

pics waarin je poseert worden nooit gewaardeerd op hyves e.d.

Ik zou een relax pose als hyves pic nemen en een speciaal bodybuilding mapje maken voor de geinteresseerden...(noem dit mapje voor het gemak maar 'fitness' om gezeik te voorkomen..;))

Terug
Naar boven