XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
maar dan is de vraag: Of ze het ooit op ging biechten of hield ze het voor haar zelf (met een schuld gevoel)

Anyway, je hebt de juiste keuze gemaakt Tijmen!
*hellaas afwezig op msn:(*

ze wou het wel vertellen alleen ze zocht het juiste moment. maarja dat is er natuurlijk nooit :D

Inderdaad heavy verhaal Tymen, maar denk een goede keus om het een tweede kans te geven...

Volgend jaar misschien gewoon samen op vakantie:rolleyes:..

Inderdaad heavy verhaal Tymen, maar denk een goede keus om het een tweede kans te geven...

Volgend jaar misschien gewoon samen op vakantie:rolleyes:..

ik hoop het xD
we wouden binnenkort weekendje weg. maar we weten nog niet waarheen.
en in de winter op wintersport vakantie :D

nu hadden we van morgen weer een beetje mot aan de telefoon. ik ben vaak impulsief.... ik dacht vanmorgen, laat ik eens iets leuks doen met der, lekker simpel, we gaan naar de dierentuin, scoort altijd dacht ik. maar nee hoor dat had ze al op een andere dag ingeplant als verrassing ........ en het weer zit niet mee.

nou oke prima dan gaan we karten ook leuk :D maar nee hoor, dat is niet geplant of georganiseerd dus keurde ze ook al af... kwam zij met een voorstel: kom laten we naar de ikea gaan... wtfok.

OT: spierpijn in mijn pecs en tri's

:roflol: Misschien toch even investeren en naar de IKEA :o

Haha, nou kopen zou ik persoonlijk niet doen maar als je met er naar de IKEA gaat laat je dr wel zien dat je echt nog voor haar wil gaan. Dus misschien zo'n verkeerd idee nog niet (al is het natuurlijk aan haar om iets goed te maken en niet andersom).

En je vriendin had veel vervelendere dingen kunnen eisen :roflol:

Haha, nou kopen zou ik persoonlijk niet doen maar als je met er naar de IKEA gaat laat je dr wel zien dat je echt nog voor haar wil gaan. Dus misschien zo'n verkeerd idee nog niet (al is het natuurlijk aan haar om iets goed te maken en niet andersom).

En je vriendin had veel vervelendere dingen kunnen eisen :roflol:

:roflol:

2persoonsbed altijd goed.
meer ruimte fooooor da sekzzz

ga naar de ikea, daar heb je van die balletjes vlees = eiwit = anabool

Das ook nog zo! dikke beefburger, sate..etc etc..;)

2persoonsbed altijd goed.
meer ruimte fooooor da sekzzz

+1...koop een driepersoonsbed..kan die gozer ook langskomen...:rolleyes::o

Just kidding mate:p

ga naar de ikea, daar heb je van die balletjes vlees = eiwit = anabool

Ikea kan je best goed eten voor weinig hoor.

Das ook nog zo! dikke beefburger, sate..etc etc..;)

ik kom nu ook wel aan mijn trekken met een 1pers bed. maarja voor de pikante standjes is een 2 beter :)

kuuuutttt.

rijden we naar de ikea. (me GF had nog op da internetz gechecked of hij los was) kome we daar aan. geen enkele auto op de parkeerplaats xD... alleen a'dam en delft waren los xD.

dus wij ff eisje scoren bij de mac :) ik een grote milkshake choco (goed voor 440 kcal (12/78/11 waarvan 59 suikers xD) zij: mc flurrie kitkat, 480 kcal :roflol:

nja op naar de kartbaan. erg leuk. niet erg beste tijden gezet maar wel 12 vd dag. blaren op mijn handen staan :eek:

nu het verhaal. wij hadden de eerste heat erop zitten dus ff drinken chillen in de kantine terwijl wij een ander stel zagen rijden. reed daar toch een chick met volle vaart daar de banden in! Wat een klapper! :roflol:! ze werd na de heat van baan gedragen op een stoel. ik en me gf de 2de heat doen. daarna de auto in. zat die andere meid al in de auto en haar hoofd werd vast gehouden :S. wij rijden weg, staat de ambulance der al. dus dat ging niet helemaal goed. daarna ff naar de mac natuurlijk

maar wel weer een leuke zondag :)

Laatst bewerkt:
karten, levensgevaarlijk.

Heb vorige week in de regen gekart, is ook vet hoor;)

een paar dagen geleden zat ik bij een vriend. zegt zon geit: tijmen, ik vind die foto van juo op hyves echt macho (er staat een latspread op en een prog pic).

wtf hoe moet ik hier op reageren. ik ben van mening dat ik toch ook mag laten zien wat ik gepresteerd heb?! als ik actie foto tijdens een potje voetbal van mij erop zet datn hoor je niemand.

we zaten met zn alle op een bank (wat vrienden van mij). best krapjes allemaal. even later zegt een ander dom k*tje: kerel jij bent minder breed dan je denkt.... watthe**** moet ik hier dan op zeggen. ik vind dit zo irritant. want ik deed nog niet eens mijn best om breed te lijken :cool:

Terug
Naar boven