Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

wat een bazen fysiek, streef voor mij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.024

is zeker mogelijk hoor. ja natuurlijk is het dan hardcore cutten. maar ik heb de genen goed mee om goed droog te komen staan.
neem bryan withacre http://www.brianwhitacre.net/Contest History.html

wat een bazen fysiek, streef voor mij

thanx martyn, er is nog veel te verbeteren aan mijn fysiek hoor!
ik kan je maar een tip geven om je streven te halen, be willing to pay the price, and get whatever you want.

Droogheid is netjes man zoals gezegd daar heb je geen problemen mee. Alleen het word nu echt tijd om hard te bulken en naar de 80kg te gaan anders sta je straks met 65kg op de flex. Herken veel van mezelf in jou. Ik ben ook keiharde ecto etc. ik heb zelf ook echt een periode gehad van 7 maanden ofzo waarin ik geen reet vooruit ging door niet goed genoeg te eten. Sinds januari echt super strict gaan eten en binnen no time 9kg zwaarder. Je moet gewoon koste wat het kost je voeding eten dan word het vanzelf een routine en dan word het makkelijker. En je hoeft echt niet bang te zijn om dik te worden bij ons ecto gaat dat vet er al af als we 3000kcal eten

Dus strict eten en echt gaan knallen!!

True words in de post hier boven ^^^^...

Maar ik herken het allemaal Tymen wat betreft je hoeveelheid voedsel die soms niet makkelijk weg te werken is als ecto zijnde. :D

Hehe je staat goed droog. Zaterdag was ik wel jelly op je onderarmen.

Is je voeding al weer oke?

Mooie jongen die tymen haha,

Ben benieuwd hoe de meting volgende week eruit zal zien maatje!, en ben vooral benieuwd hoe we er beiden bij komen te staan op de wedstrijd zelf!

• #4.029
Hehe je staat goed droog. Zaterdag was ik wel jelly op je onderarmen.

Is je voeding al weer oke?

hehehe lekker vasculair :)

gisteren was lastig eten vandaag wel weer redelijk gegeten, had alleen geen tijd om mijn eten te maken :(

Mooie jongen die tymen haha,

Ben benieuwd hoe de meting volgende week eruit zal zien maatje!, en ben vooral benieuwd hoe we er beiden bij komen te staan op de wedstrijd zelf!

we zullen zien.

Geen tijd?
Uurtje eerder opstaan luilak :mad:

• #4.031
Geen tijd?
Uurtje eerder opstaan luilak :mad:

had feestje gehad in rotterdam. was 10 uur smorgens pas in bed bij een maat. om 3 uur werd ik pas wakker. toen ben ik daar gebleven tot 7 uur. half 8 was ik pas thuis en moest direct door naar een verjaardag van mijn vriendin, bleef daar ook slapen overigens. de volgende dag moest ik om half7 alweer op en had daar geen eten liggen dat ik moest maken/hebben. vandaar...

had feestje gehad in rotterdam. was 10 uur smorgens pas in bed bij een maat. om 3 uur werd ik pas wakker. toen ben ik daar gebleven tot 7 uur. half 8 was ik pas thuis en moest direct door naar een verjaardag van mijn vriendin, bleef daar ook slapen overigens. de volgende dag moest ik om half7 alweer op en had daar geen eten liggen dat ik moest maken/hebben. vandaar...

JE was in rotterdam? :mad::mad::mad:
We hadden kunnen meeten :(

• #4.033
Oeh, was ook bijna daar heen geweest.... Dan waren er weer naakt foto's van mij op dbb gekomen met een zyzz pose :p

• #4.035
Oeh, was ook bijna daar heen geweest.... Dan waren er weer naakt foto's van mij op dbb gekomen met een zyzz pose :p

je had er echt moeten zijn man. was echt ultra dik! Z1000 was er ook ;)

ik hoor babbels. in oktober is er weer een editie, gewoon komen dan!

Kom je 15 april nog naar het nk?

Google is your friend :p
15 april in schiedam (rotterdam) kaartjes zijn 32.50 volgens mij

Yobro, als je nog steeds moeite hebt met t eten waarom focus je dan niet op makkelijk weg te werken eten ipv zo clean mogelijk?

Terug
Naar boven