XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Gewoon keihard counteren. Iets als "Jij komt minder slim over dan je denkt" ofzo. Heb wel eens een spijkerbroek met een gat op mn knie aan. Als ze daar bijdehand over gaan doen gaat t altijd zo:

"Dr zit een gat in je broek"
"Dr zitten twee gaten in je neus, daar hoor je me toch ook niet over zeiken?"

• Topic Starter Topic Starter
pics waarin je poseert worden nooit gewaardeerd op hyves e.d.

Oooh.. nou kan me genoeg sixpack warriors herinneren die loads of respect krijgen voor een hun abs show voor de spiegel

het verschil ligt aan het feit dat je spieren hebt. en dan ben je een macho. ben je eckto dan ben je een superdude :)

Ik zou een relax pose als hyves pic nemen en een speciaal bodybuilding mapje maken voor de geinteresseerden...(noem dit mapje voor het gemak maar 'fitness' om gezeik te voorkomen..;))

nja, het is gewoon crap dat mensen nadenken....

Gewoon keihard counteren. Iets als "Jij komt minder slim over dan je denkt" ofzo. Heb wel eens een spijkerbroek met een gat op mn knie aan. Als ze daar bijdehand over gaan doen gaat t altijd zo:

"Dr zit een gat in je broek"
"Dr zitten twee gaten in je neus, daar hoor je me toch ook niet over zeiken?"

hahah die is wel hard :)

haha keiharde counters. maar vergeet niet, je hebt altijd van eindeloze gevallen die altijd een woord terug hebben. het ene woord nog dommer dan de andere.... dat is echt hopeloos.

BACK OT:

mijn pupiel doet het goed. hij heeft nu al redelijk de technieken door op de grote compounds. ik heb hem bor nog niet laten doen. omdat zijn onderrug te zwak is. kom met de tijd. hypers FTW!

dl:
15*50
10*90
10*100
10*100

DB press
10*32,5
8*32,5
6*32,5

Chin up
15*bw
12*bw
10*bw

MP
12*30
10*40
10*40

side raises, moest ff wat voor doen.

EZ curl
15*30
10*35

skulls liggend
12*30
8*40

gaat weer wat beter :)

Lekkere workout Tymen!:D...maar waarom geen BOR's laten doen...gewoon light weight beginnen..

Lekkere workout Tymen!:D...maar waarom geen BOR's laten doen...gewoon light weight beginnen..

thanx bro

omdat hij zijn recht niet recht kan houden.

hij leerde het wel erg snel met de deadlifts. ik ga het gewoon nog een keer laten proberen morgen. eerst lege stang en dan langzaam opschroeven. maar zijn lengte werkt niet echt mee :(

Sommigen kunnen gewoon hun (onder)rug recht/hol maken. 'k heb het ook al bij mij gezien in de gym! Wel nice dat hij de deadlift zo rap onder de knie heeft!

Sommigen kunnen gewoon hun (onder)rug recht/hol maken. 'k heb het ook al bij mij gezien in de gym! Wel nice dat hij de deadlift zo rap onder de knie heeft!

ik hamer echt op zn rug. als hij zn rug bol laar komen sla ik er met de platte hand op :) en hard :roflol:

het is denk nog wel ff wennen dat je zon gay stand moet aannemen. reet naar achter borst naar voor.

ik hamer echt op zn rug. als hij zn rug bol laar komen sla ik er met de platte hand op :) en hard :roflol:

het is denk nog wel ff wennen dat je zon gay stand moet aannemen. reet naar achter borst naar voor.

No pain no gain zulle we maar zegge dan:P

lekkere training hoor, vooral die chin ups 15 keer :eek:
Volgende keer gewichtje tussen je benen? :P

Laat je em toch yates rows doen?

haha no been no gain, geweldig.
gaat lekker hier trainignwise, poosje niet gekeken maar top man
veel plezier at the qontinent!

Haha no been no gain! :roflol:

Nette chin ups, waarom doe je ze niet weighted als je 15 x bw kan?

Je zou hem DB row kunnen laten doen.. minder zwaar voor onderrug

2nk8e4h.jpg

gisteren nog ff lekker getrained hoor :)

Squat:
15*40
10*90
8*90
8*90

incline bank
15*leeg
15*50
10*60
10*60

BOR
10*50
10*60
8*70 (verkracht)

side raise
10*12,5 (verkracht)
10*10
10*10

EZ curl
2*10*30

en voor de triceps wat overhead db en ez extentions.

mijn pupil heeft de techniek van het banken ook steeds beter onder de knie. als hij dadelijk echt de technieken onder de knie heeft kunnen we wat zwaarder gaan.

over mij: ik heb er weer zin in. de trainingen zijn lekker! voeding is een verklapte cut.

gisteren kwam een vriend van me pa op bezoek... hij was net ontslagen uit het ziekenhuis. je vraagt je nu vast af. uhm ja dus.

nou hij heeft een erg hardcore mentaliteit :D
hij is een hardloop fanaat eerste klas. alleen hij eet er niet naar. hij weegt "gok ik" 60 kilo en is iets van 1,80 groot. dagelijks loopt hij iets van 15 km?! maar daarbij drinkt en eet hij veel te weinig. hij is al een keer opgenomen met een longembolie maar nu is hij weer de fout ingegaan en was hij opgenomen met acute lever falen. ik snap echt niet dat als je zo graag goed wilt zijn in je sport het zo slecht kunt gaan doen :S....

ik bedoel je leest je toch in, laat je informeren. en probeert dus zo goed mogelijk te leven naar je sport. dat mensen zon plaat voor de kop kunnen hebben.

ik was dus druk aan het trainen in de garage. kom tie binnen zegtie: ja jongens pas maar op! hahah ik moest er wel om lachen. maar aan de andere kant wilde ik hem een portie smeer geven!

hij is een hardloop fanaat eerste klas. alleen hij eet er niet naar. hij weegt "gok ik" 60 kilo en is iets van 1,80 groot. dagelijks loopt hij iets van 15 km?! maar daarbij drinkt en eet hij veel te weinig. hij is al een keer opgenomen met een longembolie maar nu is hij weer de fout ingegaan en was hij opgenomen met acute lever falen. ik snap echt niet dat als je zo graag goed wilt zijn in je sport het zo slecht kunt gaan doen :S....
Wat een idioot:eek::o

Doe je nu fullbody? Hehe back to the basics dus.
Enne voeding: doe gewoon net als mij.

Ik had er ook even schijt van, elke dag van die vieze koolvis:mad: en kwark:mad:.
Ok nu eet ik gewoon heerlijke vruchtenyoghurt ipv. kwark, is heel erg lekker, goedkoper, en ik neem de suikerloze variant er zit haast evenveel eiwit in.
Verder gewoon lekker wat warm eten over de rest van de dag, ik neem gewoon 's middags een bordje rijst+groenten en dat is erg smakelijk.

En dan nog MELK:eek: gewoon er in gieten, het is niet vies, goedkoop, goede voedingswaarden en makkelijk.
Zo kun je toch met een redelijk relaxt schema 4000 redelijk nette calorie"en pakken, ik zit zelf nu rond de 3700 gok ik, ik ga binnenkort weer verhogen om toch eindelijk gewoon die 4000+ vast te houden.
Brute gains zullen het gevolg zijn :) (vet bestaat voor ons ecto's toch niet ;))

Ik had er ook even schijt van, elke dag van die vieze koolvis:mad: en kwark:mad:.
Ok nu eet ik gewoon heerlijke vruchtenyoghurt ipv. kwark, is heel erg lekker, goedkoper, en ik neem de suikerloze variant er zit haast evenveel eiwit in.
Verder gewoon lekker wat warm eten over de rest van de dag, ik neem gewoon 's middags een bordje rijst+groenten en dat is erg smakelijk.

En dan nog MELK:eek: gewoon er in gieten, het is niet vies, goedkoop, goede voedingswaarden en makkelijk.
Zo kun je toch met een redelijk relaxt schema 4000 redelijk nette calorie"en pakken, ik zit zelf nu rond de 3700 gok ik, ik ga binnenkort weer verhogen om toch eindelijk gewoon die 4000+ vast te houden.
Brute gains zullen het gevolg zijn :) (vet bestaat voor ons ecto's toch niet ;))

melk zijn geen nette calorieën :P veeel vet
al werkt het wel goed om te groeien

Melk en kwark zijn echt cheap cals. Man, wat een mafkees is die maat van je, wijs hem eens op de stickies hiero over voeding :P

ja maar ik moet gewoon vaker eten. en meer dus.... ik drink al bijna 2,5 liter melk :roflol:

melk zijn geen nette calorieën :P veeel vet
al werkt het wel goed om te groeien

melk is het beste voor ecto's :) ik drink al tijden volle melk :P

Melk en kwark zijn echt cheap cals. Man, wat een mafkees is die maat van je, wijs hem eens op de stickies hiero over voeding :P

haha ik heb zijn schema :) zal ff kijken....

noooh ik heb hem niet meer. ik heb geadviseerd om een logje te starten op dbb. hij heeft al wat stickys gelezen. hij is gemotiveerd dat is het belangrijkste. ik stuur hem steeds minder in zijn oef. leuk om te zien dat ze gaan inzien dat veel meer is dan een gewicht optillen. maar dat als je je hoofd gebruikt je veel meer kunt tillen.

Terug
Naar boven