XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Chocomelk dan maar!!...:rolleyes:

YEAH:rocknana: Dirty bulking mode on..;)

• Topic Starter Topic Starter
zeau net terug van de qontinent in belgië.

was erg geslaagd

crap..... ik krijg sinds vorige week allemaal puistjes op mijn bovenbeen :( wat kan ik hier tegen doen?!

Dat heb ik ook een tijdje gehad. Sinds ik zink gebruik(60mg per dag) nergens last meer van.

Helpt dat ook tegen die strepen op je schouders van t squatten?

Haha damn wat een timing :p

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Nog getraind? :(

Helpt dat ook tegen die strepen op je schouders van t squatten?

denk het niet. gewoon bodylotion

Haha damn wat een timing :p

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Nog getraind? :(

ja echt crap! anders dan maar superdude en alleen upperbody :(...

ik weet sowieso niet wat ik ga aantrekken xD en of en waarmee ik ga oliën.

Herstel voor je huid? Dus tegen puisten enzo

je hebt heel internet tot je beschikking lui varken, ga zoeken!

Ik denk dat zoiets misschien langetermijn kan zijn, ik heb ook 1 zo'n ding op mijn been, maar hij blijft echt jaren lang hangen (ondanks dat ik al een hele poos aan de roa zit ook nog, het sterkste middel tegen puisten), het hangt er dus net maar vanaf wat voor type puist het is of hij optijd weg gaan, andere soorten puisten bij mij blijven maar enkele dagen hangen.

Ik denk dat zoiets misschien langetermijn kan zijn, ik heb ook 1 zo'n ding op mijn been, maar hij blijft echt jaren lang hangen (ondanks dat ik al een hele poos aan de roa zit ook nog, het sterkste middel tegen puisten), het hangt er dus net maar vanaf wat voor type puist het is of hij optijd weg gaan, andere soorten puisten bij mij blijven maar enkele dagen hangen.

ik heb ook al jaren last van acne in het gezicht. niet heel zware ofzo (gelukkig) ben nu al een tijdje bezig met een lokale antibiotica, die geen ruk helpt. dus binnenkort ga ik ff fixxen dat ik zon pil shit ding krijg. een stk zwaarder.

O :( Zelf ook jaren last gehad, ik zou inderdaad zorgen dat je zo gauw roaccutane voorgeschreven krijgt, dat is echt het enige dat werkt. Die antibioatica shit kun je net zo goed in de vuilnisbak deponeren. Hoe vroeger je roa krijgt voorgeschreven hoe vroeger je van de acne afraakt.

O :( Zelf ook jaren last gehad, ik zou inderdaad zorgen dat je zo gauw roaccutane voorgeschreven krijgt, dat is echt het enige dat werkt. Die antibioatica shit kun je net zo goed in de vuilnisbak deponeren. Hoe vroeger je roa krijgt voorgeschreven hoe vroeger je van de acne afraakt.

roa is gewoon pillen bikken :D

ik merk wel nu dat ik dus naar belgie ben geweest en weer veel in in de zon dat mijn gezicht velen malen beter is.

zonlicht doet mijn gezicht erg goed :)

En t is ook wel leuk als je niet zo wit als een zombie bent voor die shoot :D

ben je je al aan het voorberreiden op je shoot, depleten of iets in die richting om vervolgens te gaan laden?

heb zelf ook een beetje last van acné op me bovenbenen (dan spreken we van 4 puistjes 1 grotere die irriteert)

En t is ook wel leuk als je niet zo wit als een zombie bent voor die shoot :D

ik ben aardig bij gekleurd op the qontinent.

oke komtie, zo na een zwaar weekend he!

dl
15*50
10*100
10*100
1*110
1*120
1*130
1*140 (vrij easy maar zo krom als een banaan zoals mijn pupil het zei :D)

Bank (hheeeeeeel iets incline, om mijn arch te compenseren)
10*65
10*65
8*65 (allemaal heel erg netjes uitgevoerd, uit het boekje, vond ik :P)

chins
12*bw
12*bw
10*bw (allemaal weer uit het boekje :))

upright rows (lang niet meer gedaan)
10*20
10*30

nog wat DB curls
en wat ez overhead ext...

nog 5 dagen voor de schoot. nog tips betreft last day's of minute prep?

Terug
Naar boven