XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
ben je je al aan het voorberreiden op je shoot, depleten of iets in die richting om vervolgens te gaan laden?

heb zelf ook een beetje last van acné op me bovenbenen (dan spreken we van 4 puistjes 1 grotere die irriteert)

ik was nu al van plan te gaan carbladen. ik heb op een verklapte cut gezeten xD

iemand nog ideeën voor een beter resultaat op de foto?

ik weet ook nog niet hoe ik met zoveel mogelijk pomp op de foto kom zonder DB's mee hoeven te slepen :(

je ging toch met je vriendin op de foto, wat boeit je die pomp dan?

Kweenie man, als ik jou was zou ik gewoon es bij wedstrijdvoorbereiding kijken hiero. Zo kan je het wel een beetje zien toch, peak-conditie :)

zeau net ff een upperbody training erop zitten.

DB press
10*32,5
8*32,5
7*32,5
6*32,5

decline bank
15*50
2*10*60

chin up
10*bw+10
8*bw+10
10*bw

bb shrug
15*50
10*70
10*90

ez curl
10*30
8*35

front/side raise
10*10
10*10

skull crushers
3*10*30

Das niet mis :)

Wanneer is die fotoshoot precies? Ben bloedjebenieuwd.

Nou succes dan man :P

Wat doe je als voorbereiding Tymen?

Oh tijmen... ik dacht ik dump het hier want hier lees je het zowiezo (A)
zaterdag wou je misschien trainen als je tijd had, maar dan was ik op decibel :P
Doen we wel gewoon weer maandag of nie? :P

Wat doe je als voorbereiding Tymen?

ben nu aan het carbladen, maar thats it laat maar zeggen, qua voeding. wellicht nog een glas rode wijn voor de shoot om iets vasculairder uit te komen.

komt ook deels door het werk. gisteren was ik bij pas om half 10 thuis :(

iemand nog tips dan?

Oh tijmen... ik dacht ik dump het hier want hier lees je het zowiezo (A)
zaterdag wou je misschien trainen als je tijd had, maar dan was ik op decibel :P
Doen we wel gewoon weer maandag of nie? :P

maakt niet uit. maandag sowieso. wellicht dat ik de zaterdag alleen pak :D

Hm maakt die shit zoveel uit dan? Misschien een pomp proberen te pakken door schouders en armen goed te trainen maar voor de rest kun je niet veel doen toch?

Denk dat als je echt op je best uit wil zien dat je al langer van tevoren had moeten voorbereiden, namelijk een wedstrijdachtige cut.

Hm maakt die shit zoveel uit dan? Misschien een pomp proberen te pakken door schouders en armen goed te trainen maar voor de rest kun je niet veel doen toch?

Denk dat als je echt op je best uit wil zien dat je al langer van tevoren had moeten voorbereiden, namelijk een wedstrijdachtige cut.

ik zie wel waar het schip strand :)

Hoe is de shoot verlopen Tymen?

Pics? :P

Hoe is de shoot verlopen Tymen?

nou dat ging eigenlijk best wel goed.

met een beetje geluk kan ik je vanavond nog de pix laten zien, ander dinsdag ofzo :)

haha op zich wel grappig: tijdens de abd and tights shots kreeg ik kramp in mn lats. dus ik snel uitrekken (arm over het hoofd en overbuigen naar de andere kant. maakt die debiel een foto xD en hij was ook nog best wel goed :)

alleen mijn sport broek heeft alles verdoet :mad: hij flapt naar buiten en net eits te lang, waardoor mijn benen luciferhoutje leken :( en nu zijn ze al niet zo groot.

Mmmz, als je kuiten daardoor nog kleiner lijken is dat geen goede zaak nee, beetje superdude:P
Ben benieuwd!

Bruut. Ik hou sowieso van rugposes. Zo'n back double bicep maar dan half gedraaid en gekanteld vind ik gruwelijk. Zoiets;

arnold+wallpaper.jpg

Terug
Naar boven