Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

gewoon IF doen elke avond bier drinken :)

hahaha nice tymen, hoelang heb je niet gedronken?
wel lekker goedkoop, kort na 3 biertjes

ik had vorig weekend pre xmas party.
na 2 bier kon je me opvegen :P

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 20:52 ----------

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.604
gewoon IF doen elke avond bier drinken :)

ga denk ik vandaag overdag limited carbs eten maar wel me eiwitten en fatties binnen krijgen. dan komt dat wel goed.

hahaha nice tymen, hoelang heb je niet gedronken?
wel lekker goedkoop, kort na 3 biertjes

sinds eind juli ofzo :D
ik had aan het einde van de avond op: 6 Sol (soort van corona), goed glas wodka en 6 bier ofzo. en was gewoon een beetje dronken :D maar nog wel aanspreekbaar enzo.

wist dat waterpoloer er ook zou zijn dus mekaar ff opgezocht en de rest van de nacht samen gestapt, was erg gezellig! heb echt gelachen met die tank. sowieso leuk om met buffels te stappen, al die hoofdjes die omdraaien als je dan langs loopt hahaha

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 14:48 ----------

was ff vergeten hoe leuk stappen kan zijn. maar t bier beviel me goed. niet te vaak doen en dan zit ik wel goed.

kater?

Beviel de training met sensei ibo een btje?
Hier ook voor het eerst sinds 16 weken gisteren weer een biertje of wat gehad,die sloegen wel aardig in.
En dan hebben we nog wat feestdagen te gaan.

• #4.608
Beviel de training met sensei ibo een btje?
Hier ook voor het eerst sinds 16 weken gisteren weer een biertje of wat gehad,die sloegen wel aardig in.
En dan hebben we nog wat feestdagen te gaan.

ja prima. weer het een en ander geleerd! en gewoon leuk om mee te trainen met zo een atleet :)

ik vond eigenlijk wel dat ik het best goed deed na zo lange periode geen alcohol. was na het eerste biertje sceptisch. waarom alcohol drinken, welke toegevoegde waarde heeft het nou? 3 bier verder en ik wist het weer. blijft toch wel een leuk spul dat alcohol. je moet het gewoon niet te vaak doen en zeker niet teveel. houd het leuk!

Hahaha ik ken het tymen, de eerste 2 biertjes bevallen niet zo en je denkt ''wtf heeft het zin om bier te drinken, geef mij water of spa rood en I will keep my gainzzzz''.... maar tijdens het 4e biertje ga je beseffen dat het leven naast BB-en (op zijn tijd) ook aardig leuk kan zijn en dat biertjes eigenlijk best goed smaken :D. De dag erna voel je je voldaan en kan je er weer een tijdje tegen zonder alcohol/stappen ;)

groot gelijk. drink zelf ook af en toe eens een lekker biertje. absoluut niet te vaak maar zo nu en dan zal het echt niet een enorme slag op je lichaam zijn

• #4.611
Hahaha ik ken het tymen, de eerste 2 biertjes bevallen niet zo en je denkt ''wtf heeft het zin om bier te drinken, geef mij water of spa rood en I will keep my gainzzzz''.... maar tijdens het 4e biertje ga je beseffen dat het leven naast BB-en (op zijn tijd) ook aardig leuk kan zijn en dat biertjes eigenlijk best goed smaken :D. De dag erna voel je je voldaan en kan je er weer een tijdje tegen zonder alcohol/stappen ;)

groot gelijk. drink zelf ook af en toe eens een lekker biertje. absoluut niet te vaak maar zo nu en dan zal het echt niet een enorme slag op je lichaam zijn

bodybuilding is my life. but im living too

ja prima. weer het een en ander geleerd! en gewoon leuk om mee te trainen met zo een atleet :)

ik vond eigenlijk wel dat ik het best goed deed na zo lange periode geen alcohol. was na het eerste biertje sceptisch. waarom alcohol drinken, welke toegevoegde waarde heeft het nou? 3 bier verder en ik wist het weer. blijft toch wel een leuk spul dat alcohol. je moet het gewoon niet te vaak doen en zeker niet teveel. houd het leuk!

Dit had ik dus ook precies hetzelfde,dacht echt waarom eigenlijk drinken,maargoed na een paar is het toch wel weer gezellig.

Wat een stelletje zuipers zijn jullie toch ook.
Straks mogen jullie geen 1 druppel alcohol meer hoor :D

• #4.614
Dit had ik dus ook precies hetzelfde,dacht echt waarom eigenlijk drinken,maargoed na een paar is het toch wel weer gezellig.

yep, maar is wel leuk om het weer eens te ervaren na bijna een half jaar zonder. maar zal het niet vaker doen dan 1 keer in de 1-2 maanden. dem gaiinnnzzzz

ruim voor mn wedstrijd drink ik niks meer.

hadden jullie deze al gezien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dem veinzz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dem hamzzz

inb4 Rope

nice!

y u no squeeze them glutes? :(

Laatst bewerkt:

16 weken geen druppeltje gehad:(
Voelde me ook wel schuldig na 1 maar na nr 4 en 5 was dat ook wel weg:p

Mooie pics en idd goeie hams seperatie !

Word er ook nog getraind?

• #4.620
vandaag weer gas der op gehad!

sldl
6*100
6*110
3*6*120

lying leg curl
12*25
12*30
12*35

seated leg curl
12*70
12*75
12*80

standing calf press (legpress)
3*15-20*150

seated calf press (leg ext)
3*15-20*135 (fs)

db shoulder press
7*20
7*24
3*6*28

side raises (half ROM -full ROM)
12*12
12*14
10*16

rear delts raise
3*15*10

79,3 (had gisteren weer crappy gegeten...)

Terug
Naar boven