Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha nice tymen, hoelang heb je niet gedronken?
wel lekker goedkoop, kort na 3 biertjes

maar nog wel aanspreekbaar enzo.ik had vorig weekend pre xmas party.
na 2 bier kon je me opvegen![]()
Beviel de training met sensei ibo een btje?
Hier ook voor het eerst sinds 16 weken gisteren weer een biertje of wat gehad,die sloegen wel aardig in.
En dan hebben we nog wat feestdagen te gaan.

. De dag erna voel je je voldaan en kan je er weer een tijdje tegen zonder alcohol/stappen 
Hahaha ik ken het tymen, de eerste 2 biertjes bevallen niet zo en je denkt ''wtf heeft het zin om bier te drinken, geef mij water of spa rood en I will keep my gainzzzz''.... maar tijdens het 4e biertje ga je beseffen dat het leven naast BB-en (op zijn tijd) ook aardig leuk kan zijn en dat biertjes eigenlijk best goed smaken. De dag erna voel je je voldaan en kan je er weer een tijdje tegen zonder alcohol/stappen
![]()
groot gelijk. drink zelf ook af en toe eens een lekker biertje. absoluut niet te vaak maar zo nu en dan zal het echt niet een enorme slag op je lichaam zijn
ja prima. weer het een en ander geleerd! en gewoon leuk om mee te trainen met zo een atleet
ik vond eigenlijk wel dat ik het best goed deed na zo lange periode geen alcohol. was na het eerste biertje sceptisch. waarom alcohol drinken, welke toegevoegde waarde heeft het nou? 3 bier verder en ik wist het weer. blijft toch wel een leuk spul dat alcohol. je moet het gewoon niet te vaak doen en zeker niet teveel. houd het leuk!
Dit had ik dus ook precies hetzelfde,dacht echt waarom eigenlijk drinken,maargoed na een paar is het toch wel weer gezellig.
Wat een stelletje zuipers zijn jullie toch ook.
Straks mogen jullie geen 1 druppel alcohol meer hoor![]()
Wat een stelletje zuipers zijn jullie toch ook.
Straks mogen jullie geen 1 druppel alcohol meer hoor![]()

16 weken geen druppeltje gehad
Voelde me ook wel schuldig na 1 maar na nr 4 en 5 was dat ook wel weg
Mooie pics en idd goeie hams seperatie !

.