Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Hmm dan kun je ze er toch op zetten? Ik ben best benieuwd :)

Hmm dan kun je ze er toch op zetten? Ik ben best benieuwd :)

ik heb de foto's nog niet. nog helemaal niet.

zijn zoon zou ze gister avond brengen omdat zijn vriendinnetje in het zelfde dorp woont als ik. maar die is niet langs gekomen :mad:

uiterlijk dinsdag heb ik ze. hoop ik.

hehe:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een paar betere shots

nu dat ik de foto's in het groot heb gezien vind ik ze tegen vallen. de lijnen zijn volledig verdwenen in de foto's :( geen spiervezel zie je lopen, terwijl ze vaak wel goed te zien waren irl...

ook het volume viel volledig weg, vooral op de borst :mad:

Kun je ze niet ff draaien en dan weer uploaden? dit kijkt k*t :roflol:

Die BDB ziet er in ieder geval al goed uit :)

Geen pics samen met je vriendin ?

J/K. Tja wat moet ik ervan zeggen. Armen zien er nog solide uit, maar je weet zelf dat het minder is dan je eerst was en het allemaal nog veel groter kan.

Ach zie het als leuke reminder en over 1 jaar minimaal 10kg erbij!

Geen pics samen met je vriendin ?

J/K. Tja wat moet ik ervan zeggen. Armen zien er nog solide uit, maar je weet zelf dat het minder is dan je eerst was en het allemaal nog veel groter kan.

Ach zie het als leuke reminder en over 1 jaar minimaal 10kg erbij!

Wellicht dat ik nog een keer een fotootje post als mijn vriendin dan goed vind....:rolleyes:

Lol, ik zit hier niet op het ellegirl forum :p Maakt mij die foto nou uit.

Enige waar je me blij mee kan maken is een brutale training!

xD

morgaahh.. ik ga weer splitten. ben vandaag ook begonnen met de powercage in elkaar te zetten, wat een puzzel xD

jezus is dat ding nog steeds niet af

ga gvd trainen jongen, nu!!!!

ja man xD wat een rampending

maare is goed ga nu trainen want me ...... gf is tijdens het typen van deze zin wakker geworden. dat ik maar bed moet -.-'
Epic fullbody workout!:doggy:

@Foto's..ziet er goed uit al Tymen! zeker je armen..rug gaat ook al goed, maar daar moet nog wel wat beef op om je echt schandilig wijdt te maken!

Wat betreft lijnen en spierstructruren herken ik een hoop! Ik was tijdens mijn shoot ook zeker niet zo vasculair en hard als ik er soms weleens bij sta..wel balen opzich, want je wilt graag je beste shape vastleggen!:D

Keep on going!:rocknana:

je FDB, BDB, Latspread zijn duidelijk je betere poses die voorlaatste met je obliques ziet er ook nice uit met een zwoelle blik - ziet er goed uit nu weer vreten jong!

Mooi mooi, alleen denk ik dat je irl groter oogt.

Nu terug knallen!

Epic fullbody workout!:doggy:

@Foto's..ziet er goed uit al Tymen! zeker je armen..rug gaat ook al goed, maar daar moet nog wel wat beef op om je echt schandilig wijdt te maken!

Wat betreft lijnen en spierstructruren herken ik een hoop! Ik was tijdens mijn shoot ook zeker niet zo vasculair en hard als ik er soms weleens bij sta..wel balen opzich, want je wilt graag je beste shape vastleggen!:D

Keep on going!:rocknana:

hhmm echt vreemd dat ook op de foto's de wijdte verdwijnt :( idem de lijnen. zo kwam bijv de borst heel slecht. ook de abs en delts laten het zo afweten :( next time betere voorbereiding en olie :D

je FDB, BDB, Latspread zijn duidelijk je betere poses die voorlaatste met je obliques ziet er ook nice uit met een zwoelle blik - ziet er goed uit nu weer vreten jong!

algemeen bekend. ik heb wat meer respect gekregen voor jou foto's want desondanks dat je gecut had stond je er nog goed bij :)

ik ben een hele zwoele jongen :D

Mooi mooi, alleen denk ik dat je irl groter oogt.

Nu terug knallen!

irl oog ik iets gedetailleerder en buffer.

nu is het weer splitten en vol laden met gezonde voeding > brinta melk rijst vis kip chocomelk boterhammen enz

de komende dagen/weken ben ik minder/niet online aangezien ik nog heel erg druk krijg op school (lees, im ****ed :))

sterker nog ik vraag ff een weekban aan :) dan weet ik zeker dat ik niet onzinnige dingen kan gaan doen ipv aan me toekomst te werken.

thanx allemaal voor jullie commentaar :D

op je thuis camera kan je soms toch net iets groter ogen dan op een shoot, wat ik heb ondervonden dan.
thanks bro, hoeveel woog je precies op je shoot?

me like!

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

kan dat, een week ban opvragen? had ik moeten doen deze vakantie (ook moeten leren nu nog)
of je zorgt gewoon dat je een weekban krijgt:cool:

wat kijk je zwoel op die 1na laatste foto :lick:

nee grapje :$

Ja ken het :( op de foto zie je er soms toch net iets kleiner uit als je je soms in de spiegel ziet, dan denk je later had ik maar met die houding een foto genomen met dat licht :(

Vind fdb en bdb erg mooi uitkomen omdat je v-shape en armen je sterkste punten zijn.

Enne weekban, dan kun je toch nog gewoon als gast meelezen? Dat helpt ook niet zoveel denk ik.

Terug
Naar boven