Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan gaat hij op internet trucjes opzoeken om zijn ip te wijzigen en is hij alleen maar meer tijd kwijt![]()

Evt. tip voor de volgende keer als je afwil van je DBB addict, zet forum.dutchbodybuilding.com in je hosts bestand. Volgens mij doe je iets in de ICT dus je weet toch wat ik bedoel ?

ik moet gewoon weer eten, 6-8 keer op een dag. rijst vis kip pasta brinta melk choco maakt niet uit. gewoon stampen.
oh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden 

aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD
maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot pasteoh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden
edit: iets van 8 kilo kwijt op de weegschaal![]()

Ja crap is dat burgervoedsel hè. Ik ben af en toe echt hopeloos op zoek naar eiwitten thuis.

Haha nice!
Ben ook zoveel gewicht kwijt + ik moet nu ook me eigen brood smeren
Ik houd het denk gewoon weer bij tafeltennis of dammen bij de lokale dorpsgek. Ben zo te zien niet gemaakt voor deze sport. Ecto's![]()
)ik heb nog iets van 800 gram panga klaar liggen om gebakken te worden met 200 gr zilvervlies rijst. maar dat is dan goed voor een dag xD
gewoon weer lekker simpel: veel boterhammen met kaas, pindakaas. kip. vis. rijst. 2x per dag brinta. 2 liter half volle melk. wat whey en caseine supps klaar is kees, owja bijna vergeten, trainen tot je neervalt
---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------
keep ya head up nigguuhh! ecto's zijn gemaakt voor de BB (met grenzen)
altijd mooi droog, nauwe gewrichten/taille.

Ja nee dat mooi droog helpt ook als je 70kg weegt met een lengte van 185cm.
Wat wil je dan laten zien ?![]()
en dan is het Showtime! tijd voor de Gunshow.
aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD
maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot pasteoh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden
edit: iets van 8 kilo kwijt op de weegschaal![]()