Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Kan je geen Ip ban aanvragen ?

Je front double biceps is je beste pose ! Je benen lopen echter wel een heel eind achter. keep up the good work !

• Topic Starter Topic Starter
zeau guess who's back:)

stiffed legged deadlift
10*80
10*90
10*100

BOR
10*70
8*70
6*70

chin up
10*bw
10*bw+5
8+2*bw+5

BB shrugs
3*12*90

DB curls
10*12,5
10*15

ez curl
10*30
10*30

Lekker :)
Toch niet al die tijd niks gedaan he ;)

ermmm... nja ik probeer weer een beetje in het ritme te komen. lukt nog niet echt :(

Evt. tip voor de volgende keer als je afwil van je DBB addict, zet forum.dutchbodybuilding.com in je hosts bestand. Volgens mij doe je iets in de ICT dus je weet toch wat ik bedoel ?

Evt. tip voor de volgende keer als je afwil van je DBB addict, zet forum.dutchbodybuilding.com in je hosts bestand. Volgens mij doe je iets in de ICT dus je weet toch wat ik bedoel ?

haha ik ben bijna niet meer op dbb sinds de ban :D

maar het schiet gewoon niet op :mad: ik moet gewoon weer eten, 6-8 keer op een dag. rijst vis kip pasta brinta melk choco maakt niet uit. gewoon stampen.

Zet ehm op dan Tymen!:D

aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD

maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot paste :o oh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden :D

edit: iets van 8 kilo kwijt op de weegschaal :eek:

Ja crap is dat burgervoedsel hè. Ik ben af en toe echt hopeloos op zoek naar eiwitten thuis.

aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD

maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot paste :o oh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden :D

Haha nice!

Ben ook zoveel gewicht kwijt + ik moet nu ook me eigen brood smeren :mad:

Ik houd het denk gewoon weer bij tafeltennis of dammen bij de lokale dorpsgek. Ben zo te zien niet gemaakt voor deze sport. Ecto's :(

Ja crap is dat burgervoedsel hè. Ik ben af en toe echt hopeloos op zoek naar eiwitten thuis.

ik heb nog iets van 800 gram panga klaar liggen om gebakken te worden met 200 gr zilvervlies rijst. maar dat is dan goed voor een dag xD

gewoon weer lekker simpel: veel boterhammen met kaas, pindakaas. kip. vis. rijst. 2x per dag brinta. 2 liter half volle melk. wat whey en caseine supps klaar is kees, owja bijna vergeten, trainen tot je neervalt :)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Haha nice!

Ben ook zoveel gewicht kwijt + ik moet nu ook me eigen brood smeren :mad:

Ik houd het denk gewoon weer bij tafeltennis of dammen bij de lokale dorpsgek. Ben zo te zien niet gemaakt voor deze sport. Ecto's :(

keep ya head up nigguuhh! ecto's zijn gemaakt voor de BB (met grenzen :))

altijd mooi droog, nauwe gewrichten/taille.

ik heb nog iets van 800 gram panga klaar liggen om gebakken te worden met 200 gr zilvervlies rijst. maar dat is dan goed voor een dag xD

gewoon weer lekker simpel: veel boterhammen met kaas, pindakaas. kip. vis. rijst. 2x per dag brinta. 2 liter half volle melk. wat whey en caseine supps klaar is kees, owja bijna vergeten, trainen tot je neervalt :)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

keep ya head up nigguuhh! ecto's zijn gemaakt voor de BB (met grenzen :))

altijd mooi droog, nauwe gewrichten/taille.

Ja nee dat mooi droog helpt ook als je 70kg weegt met een lengte van 185cm.
Wat wil je dan laten zien ? :p

Armen van 33cm, of bovenbenen die kleiner zijn dan menig onderarm uit de gym ?

Laatst bewerkt:
Ja nee dat mooi droog helpt ook als je 70kg weegt met een lengte van 185cm.
Wat wil je dan laten zien ? :P

ff door eten en werken tot je minimaal 80 weegt, wat goed te doen is volgens mij :) en dan is het Showtime! tijd voor de Gunshow.

waar ik nu zo sta heb ik 1,5/2 jaar over gedaan, want het laatste jaar kan ik nu niet echt mee tellen :mad:

Wat :eek:

hoezo ga je niet gewoon echt vreten

Terug
Naar boven