AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

laatste trainingslog: 31-08-10

kom op jong niet afdwalen! :lifter:

aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD

maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot paste :o oh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden :D

edit: iets van 8 kilo kwijt op de weegschaal :eek:

Damn dat suckt Tymen... 8kg jezus , ik zou weer ecto zijn haha :D.

Ja crap is dat burgervoedsel hè. Ik ben af en toe echt hopeloos op zoek naar eiwitten thuis.

Ja ik ken het , in de week op kot is het perfect, niet normaal wat ik daar allemaal binnenspelen aan clean voedsel. Dan kom ik sweekends thuis en dan is het echt weer helemaal niets.

Zit dan soms maar koeken en brol te eten om toch kcals binnen te hebben :P.

Herken het wel met voedsel nu ik weer op school zit. Let nu eigenlijk niet meer op me voeding. Eet alleen nog wat vis en kwark 's avonds en over de hele dag gewoon wat brood en shit.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben mezelf gewoon aan het uithongeren omdat ik vergeet te eten en te lui om wat te maken :o

• Like
Waarderingen: X.
toch blijven doen man.
heb het zelf ook met school. kook wel elke ochtend maar af en toe back to back 6 collgeges gewoonweg geen tijd om te vreten. of je vergeet het.

Ik ben ook lui.
Melk bro, melk.

Te lui is alleen het moment voor het koken.

Als je eenmaal bezig bent gaat het wel...

Wat ook kan is gewoon roerei maken. Dus 2-3 eieren in een pannetje en gewoom met een spatel roeren. Dat is binnen 90seconden klaar. Lassie minuutje erbij. En je hebt supersnel een redelijke maaltijd.

Kom op man, je ging zo goed! :(

juist. nadat ik samen met mijn pa mijn cables heb geinstalleerd (wat overigens fantastisch werkt :D) heb ik besloten om het trainen weer op te pakken. wel eens waar in combinatie met 1 dag in de week yoseikan en een dag in de week kickboxen.

vandaag weer getrained:

bankdruk:
15*30
10*60
10*65
8*65

decline cable fly:
10*15
3*20 (echt te zwaar, harde faal)
10*17,5
8*17,5

incline DB press
8*22,5
8*22,5
6*22,5

skull crusher
10*30
8*30

upper hand bar pushdown
10*15 (veelste licht)
10*20
8*30
8*30

klaar, heerlijk gewoon. ik moet gewoon weer lekker gaan trainen dan kom het eten ook vanzelf weer.

alles is minder geworden kracht, vormen, massa, kilo's. en dat vind ik jammer. het is mooie sport en ik kan nog veel verder komen.

Toch nog nette bench, voor zo weinig trainings uren de laatste tijd.

't keumt wel geut met jou, zodra je alles weer terug oppakt zal je binnen een maand weer op oud niveau zitten.

hoelang heb je nu niet meer getraint en hoe zit het met je bw?

het ijzer is 'stonecold' als je het verwaarloosd!

't keumt wel geut met jou, zodra je alles weer terug oppakt zal je binnen een maand weer op oud niveau zitten.

hoelang heb je nu niet meer getraint en hoe zit het met je bw?

geen idee maar ik gok dat het nu zon 2 maanden min of meer niet trainen is en meer dan een half jaar slecht trainen/eten.

bw, heb al tijden niet meer op de weegschaal gestaan uit vrees geconfronteerd te worden met de teleurstellende cijfers, true story. ik gok iets van 67 ofzo of nog minder

Heb nu moeite met 3x5x75kg.

Kon eerst 3x5x90kg :o

ben jij er ook een tijde uit geweest dan?

het ijzer is 'stonecold' als je het verwaarloosd!

merkt wel dat ik een beetje last heb van me schouders nadat ik nu gelijk zo zwaar heb getrained. beter een weekje lekker "rustig" aan en de week erop al wat zwaarder, (gewoon geen faal) en daarna weer met faal.

moet nog wel een tactisch passen en meten met die 2 trainingsdagen (yoseikan en kickboxen, wat mij overigens prima bevalt)

Yes, ongeveer heel de zomervakantie.

Nais dat je er weer bent kerel!:D

Bevalt dat kickboxen een beetje, zit er ook aan te denken dat erbij te gaan doen...

edit: Doe anders toch even een update van je coïtusleven met wat plaatjes en filmpjes van de afgelopen tijd...:rolleyes:

Nais dat je er weer bent kerel!:D

Bevalt dat kickboxen een beetje, zit er ook aan te denken dat erbij te gaan doen...

edit: Doe anders toch even een update van je coïtusleven met wat plaatjes en filmpjes van de afgelopen tijd...:rolleyes:

ja nu is het gewoon weer volhouden. moet toch geen probleem zijn. en ohja, eten....

kickboxen is zoveel moeilijker dan je denk. na de 2de les deed ik mee met sparren. ik kreeg zwaar klappen van een kerel van 16... wel eens een 14 jarige klappen gegeven :D

ik ben door mijn zwager uitgenodigd om eens mee te gaan kijken. en dat beviel me. de 3de les ging ik tegen hem sparren > bloedlip, blauwe schenen. 2 x kreeg ik een high kick tegen mn longen, de 2de keer begaven ze het :roflol:

is gooeeeddd :D

mutty word vanacht 50 dus ik ben nog wel ff onder de panne :) wel zo min mogelijk alcohol proberen te nuttigen :D

Terug
Naar boven