Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aangezien mijn moeder geen brood meer voor mij smeert moet ik het zelf doen. niet echt ideaal want ik ben het gewoonweg niet gewend xD
maar dan toch. 4 boterhammen met pindakaas en 1 met hazelnoot pasteoh en 2 appels. om weer in het ritme te komen van 6-8 maaltijden
edit: iets van 8 kilo kwijt op de weegschaal![]()
.Ja crap is dat burgervoedsel hè. Ik ben af en toe echt hopeloos op zoek naar eiwitten thuis.
.
) heb ik besloten om het trainen weer op te pakken. wel eens waar in combinatie met 1 dag in de week yoseikan en een dag in de week kickboxen.Toch nog nette bench, voor zo weinig trainings uren de laatste tijd.

't keumt wel geut met jou, zodra je alles weer terug oppakt zal je binnen een maand weer op oud niveau zitten.
hoelang heb je nu niet meer getraint en hoe zit het met je bw?

Nais dat je er weer bent kerel!
Bevalt dat kickboxen een beetje, zit er ook aan te denken dat erbij te gaan doen...
edit: Doe anders toch even een update van je coïtusleven met wat plaatjes en filmpjes van de afgelopen tijd...![]()

Af en toe flink zuipen moet kunnen Tymen! Doe je bestmutty word vanacht 50 dus ik ben nog wel ff onder de pannewel zo min mogelijk alcohol proberen te nuttigen
![]()