Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

je ontwijkt me vraag brah..

Train je die 2 jaar serieus zeg ma? :P

• Topic Starter Topic Starter
update

oke het is weer eens tijd om wat ballen te laten zien (figuurlijk)

ik heb nu weer meer dan 2 weken stil gezeten... afgelopen donderdag had ik kickbox training, gaat erg goed! maar de volgende dag had ik gewoon spierpijn.. dat kan toch niet!

dus ik ga gewoon weer trainen, welliswaar met vallen en opstaan. het wil allemaal ff niet zo. ik merk het met heel veel dingen. school, trainen, hobbies. ik bereid me altijd goed voor en ga er echt voor. maar als het even tegen zit of het word wat moeilijker dan gedacht dan kap ik ermee. ik loop nu ook bij gg net om dit probleem op te lossen. maar onder tussen kan ik ook zelf het probleem te bevechten. want ten slotte zal ik zelf moeten veranderen!

nadat mijn "vrienden" me gisteravond hebben genaaid door mij te niet te bellen of ik mee wou stappen ben ik boos. dit is al de 2de keer. en ik weet een prima manier om deze frustratie kwijt te raken en weer te kalmeren, namelijk ijzer aanraken. koud en zwaar ijzer. put my mind in the muscle. helaas ben ik nu bij mijn schoonouders en moet ik wachten op mijn vriendin om naar huis te kunnen. eenmaal thuis word het trainen!

ik ga proberen weer gewoon te loggen en gewoon te trainen :)

jullie motivatie kan ik best wel gebruiken! word dus zeker gewaardeerd!

http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=player_embedded

+

The iron never lies.
“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds.”
- Henry Rollins"

Gewoon gaan!
Ik ben nu ook weer bezig na tientallen dips en dergelijke, het is gewoon een sport die je niet kan loslaten. Als je er op terug kijkt is het om te janken dat je tijdelijk bent gestopt. Het is heerlijk om weer ouderwets te beesten en Pr's te maken!

Wederom succes Tymen, niet vergeten dat je nu een combi moet maken qua training en kickboxen.

Mooie video Dennisik, de woorden van Arnold vind ik persoonlijk een betere motivatie dan het filmpje zelf.

Wederom succes Tymen, niet vergeten dat je nu een combi moet maken qua training en kickboxen.

Mooie video Dennisik, de woorden van Arnold vind ik persoonlijk een betere motivatie dan het filmpje zelf.

Klopt die woorden, dat zegt hij in de eerste minuut. Vooral hoe hij dat zo rustig vertelt, echt een nice filmpje/motivatie!

http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=player_embedded

+

The iron never lies.
- Henry Rollins"

Gewoon gaan!
Ik ben nu ook weer bezig na tientallen dips en dergelijke, het is gewoon een sport die je niet kan loslaten. Als je er op terug kijkt is het om te janken dat je tijdelijk bent gestopt. Het is heerlijk om weer ouderwets te beesten en Pr's te maken!

thanx bro's!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

helaas. toch niet kunne trainen. mijn schoonfamilie besloot uit eten te gaan. jawel in een kip-restaurant. een oud en vertrouwd maaltijdje dus: gebraden kipfilet met witte rijst en appelmoes xD. daarna besloot mijn vriendin met mij mee te gaan. wel lief van der alleen kon ik dan niet trainen.

morgen ben ik gelukkig de hele dag vrij :) kan ik er lekker tegen aan.

ik ga het gewoon weer relaxed proberen op te voeren tot het oude niveau qua voeding en training.

i know i've got the genetics to get big. only my mind is ****ing me.

misschien nu nog ff wat eten en dan weer in bedje kruipen (bij me vriendin)

zeau net weer getrained. erg lekker!

bank
10*40
10*50
10*60
8*65 (met moeite en pijn)
9*60

incline DB press
10*22,5
10*22,5
8*25

decline cable fly
8*15
6*15
10*10
8*12,5

skullcrusher
10*30
10*30
10*32,5 (direct erna CGBP iets van 5 reps )

bar push down
10*20
7*30 (strak)
8*30 (iets mider strak)
15*20 (im on fireee)

nou dat was lekker

nu ff gauw douchen. misschien nog een pic schieten speciaal voor jullie, zodat jullie snappen waarom ik gewoon weer moet trainen :')

daarna eten :)

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=6pMQLoVR6h4

ben ik extra niet gaan trainen omdat ik op je foto aan het wachten was
:orly:

ben ik extra niet gaan trainen omdat ik op je foto aan het wachten was
:orly:

haha u mirrin bro?

nooh man ik vond het echt niet post waardig, schaamde me rot toen ik in de spiegel keek. zoals vaker.

ik hoop stiekem binnen een maand weer een heel eind terug te zijn op top niveau... of is dat iets te ambitieus?

oh wel een filmpje van mij:
http://www.dumpert.nl/mediabase/915991/b2a9f653/ontmaagd_op_je_zevende_.html

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

mn followers zijn ook niet meer wat het geweest was :)
had ik maar alle andere logs niet moeten verwaarlozen :D

ontmaagd op je 7e
negert: :trollface:
vrouwelijke kandidaten: :eek:
Eddy Zoey: :fuu:

Mooi begin weer! En nu echt doorzetten!:mad:

Terug
Naar boven