- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
hoeveel weeg je momenteel? Trainingen gaan goed, qua voeding zou ik nog 1 a 2 meals adden.
die meals die komen wel weer
ja toch. je weet toch!jaaaaaaaaaaaa

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel weeg je momenteel? Trainingen gaan goed, qua voeding zou ik nog 1 a 2 meals adden.
ja toch. je weet toch!
Neen..

- Henry Rollins"“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds.”
Wederom succes Tymen, niet vergeten dat je nu een combi moet maken qua training en kickboxen.
Mooie video Dennisik, de woorden van Arnold vind ik persoonlijk een betere motivatie dan het filmpje zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=player_embedded
+
The iron never lies.
- Henry Rollins"
Gewoon gaan!
Ik ben nu ook weer bezig na tientallen dips en dergelijke, het is gewoon een sport die je niet kan loslaten. Als je er op terug kijkt is het om te janken dat je tijdelijk bent gestopt. Het is heerlijk om weer ouderwets te beesten en Pr's te maken!
Wederom succes Tymen, niet vergeten dat je nu een combi moet maken qua training en kickboxen.
Mooie video Dennisik, de woorden van Arnold vind ik persoonlijk een betere motivatie dan het filmpje zelf.
kan ik er lekker tegen aan. 
ben ik extra niet gaan trainen omdat ik op je foto aan het wachten was

ontmaagd op je 7e
negert:
vrouwelijke kandidaten:
Eddy Zoey:![]()