Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Ik ben er ook nog hoor :)
Gewichten zijn iets lager als wat ik van je gewend ben, maar ik denk dat je gauw weer op je oude nivo zit en beter!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er ook nog hoor :)
Gewichten zijn iets lager als wat ik van je gewend ben, maar ik denk dat je gauw weer op je oude nivo zit en beter!

mijn loyale volgers :D
ik ga mijn best doen.

oh en dit nog...

fuuuuccck ik dacht ff lekker me haren weer kort, wegh met dat wintervachtje... is de tondeuse leeg.. dus een uur aan de oplader, weer aan de gang, binnen 5 minuten ding weer leeg.

dus ik een uur later weer proberen nadat hij dus weer een uur op de oplader had gelegen... weer na 5 minuten leeg :fuu:

dus dat ding is gelijk in de vuilnisbak gegaan en ik loop met een asymmetrisch kapsel..... k*t ding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe, verwarming alvast aangezet toen ik thuis kwam om 5 uur :) wat zal nu wel aangenamer zijn in de garage (homegym)

zo dadelijk rug biceps :D

t*ring wel spierpijn in me pecs van gisteren :roflol:

net weer getrained :D wel balen van dat kracht verlies. en zeker op de chins wat altijd echt mijn ding was :(

*doet een paar slokken nemen van mn whey shake*

eerst ff warm uppen want erg warm was het dus niet :(

clean and jerk
10*30
10*50 (10 sec rest and go)

chin up :mad:
10*bw
10*bw
8*bw
6*bw
sucks tits

BOR
10*50
8*50
6*50 +2
8*50 slechte form
allemaal goed diep

*doet nog een paar slokken nemen*

face rope pulls
10*30
10*40
8*40 ik voelde hem niet echt lekker in de traps, wat ik normaal altijd wel deed :S

t*ring typen met de onderarmen vol is echt kudt

BB shrugs
15*70
10*90

straight arm pull down
geen idee meer hoeveel, maar ik voelde hem ook niet lekker in de lats, eerder onderrug :S

ez curl
10*30
6*30 (5*30 negatief)

*slurpt shake leeg, 0,4 liter melk met 50 gr whey achter de kiezen :)*

incline hammer curl
10*12,5
8*12,5 ppppfff die was ff persen :D

dat was het...

Mooi dat er weer wat trainingen in je log te voorschijn komen, nou volhouden goed eten en dan ben je zo weer de oude;)

Mooi dat er weer wat trainingen in je log te voorschijn komen, nou volhouden goed eten en dan ben je zo weer de oude;)

eten is nog niet wat het geweest is :) ik morgen ofzo ff gaan shoppen bij de super :) ermm tegenover mijn huis :D

hebben jullie ooit mijn homegym gezien? (pics?)

hek in een bestandje opgeslagen voor op school :)

k weet ze niet uit mn kop onthoud ik toch niet xD

Aardige tijd in de garage gestaan of niet dan:o

hehe, verwarming alvast aangezet toen ik thuis kwam om 5 uur :) wat zal nu wel aangenamer zijn in de garage (homegym)

Fuuuuu, dan train je ook niet hard genoeg als je kou voelt :mad:
Btw goed bezig nu weer, nu even zorgen dat de macht van je rug weer terugkomt, denk eraan: chinnen is je leven.

Fuuuuu, dan train je ook niet hard genoeg als je kou voelt :mad:
Btw goed bezig nu weer, nu even zorgen dat de macht van je rug weer terugkomt, denk eraan: chinnen is je leven.

haha later in de training heb ik de trui uit gedaan en ben ik in me t-shirt verder gegaan :cool:

chin hard or die trying

• Like
Waarderingen: X.
nou jullie hebben alweer een tijdje niks van me gehoord. maar vrees niet ik ben er nog.

woensdag was een vrije dag en donderdag had ik kickbox training die werd afgelbazen -.-'.

nu zat ik te denken. volgens mij kan ik gewoon 's middags mn benen trainen en dan 's avonds kickboxen toch?

anyway gisteren werd het trainen ook niks omdat ik weer zo nodig moest blowen en ik bleef natuurlijk weer in me space hangen :)

dus vandaag word het hardcore squats, lunges en deadlifts :D

maar ik moet ook nog schouders en calfes doen... en maandag weer borst triceps... kan ik niet beter vandaag schouders en calfes doen? en morgen benen?

Terug
Naar boven