Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
ik heb delts en calfes afgeslacht

seated shoulder press
15*10
10*20
10*30
10*40 vanaf hier was het pas heavy
8*45
8*45

bent over side raises
3*10*7,5 dat is weer ff wennen

side raise
3*8*10

DB shoulder press
2*7*22,5

single calfe ext
3*15*bw+22,5

calfe ext
2*15*50

was wel lekker hoor :D

alleen die nightprot van xxl is echt niet te zuipen!!!!

vanavond squaten en deadliften :D

wellicht als ik weer geld dat ik glutamine en crea erbij ga kopen :)

Waarvoor koop je dan nightprotein?

Vraag gewoon kwark aan je ouders, je woont toch nog steeds thuis?

Ipv van dat kan je creatine en glutamine kopen.

omdat kwark ook ****ing vies is. en dan moet ik gelijk een halve liter weg weg eten. en anders 0,3l weg drinken...

als ik dadelijk weer heel veel geld heb :rolleyes: dan koop ik gewoon een paar kilo spier :)

omdat kwark ook ****ing vies is. en dan moet ik gelijk een halve liter weg weg eten. en anders 0,3l weg drinken...

als ik dadelijk weer heel veel geld heb :rolleyes: dan koop ik gewoon een paar kilo spier :)

Hehe kwark is ook vies, gooi er wat siroop overheen en het is heerlijk :D

Moeders neemt standaard 8 tot 10 bakken kwark per week mee.
9 liter melk, 20 pannenkoeken, 2 potten pindakaas, kilo rijst en het standaard liedje

Ideaal! :)

Hehe kwark is ook vies, gooi er wat siroop overheen en het is heerlijk :D

Moeders neemt standaard 8 tot 10 bakken kwark per week mee.
9 liter melk, 20 pannenkoeken, 2 potten pindakaas, kilo rijst en het standaard liedje

Ideaal! :)

en dan nog ..... :rolleyes:

ermmm moeder zegt dan.... ik word arm van jou.

t*ring squats vielen tegen :( maar je weet wat ze zeggen he:

NO SQUATS NO GLORY

full squats
15*50
10*70
10*80
8*80
6*80

single leg ext (plate loaded)
10*25
10*35
10*45

SLDL
10*50
10*70
10*70

ik kon het niet meer op brengen om nog lunges te doen... was helemaal stuk.

Dat gaat pijn doen Tymen! Al een tijdje niet gesquat toch?

Kwark moet je leren eten..net als dat je bier moet leren drinken..;) (hoewel ik daar geen ervaring mee heb..:o)

het lukt je goed zie ik met het trainen in je home gym .
ik ben trouwens ook een home gym'er , ik ben al niet meer alleen om te trainen er komt nog iemand mee trainen .

respect

Kwark moet je leren eten..net als dat je bier moet leren drinken..;) (hoewel ik daar geen ervaring mee heb..:o)

Kwark kan je gewoon een feest van maken hoor.. fruit doorheen gooien, schepje zoetstof, wat muesli, Je kan het zelfs shaken met chocomel.. zelfs dan is het lekker :) en je kan wel zeggen carbs voor het slapen gaan is niet goed.. maar die paar carbs moet geen probleem zijn, je bent geen Pro Bbér

Dan doe je toch volle yoghurt :D (net als ik dagelijks)... is hetzelfde als kwark maar dan + wat vet (maar voor ecto'tjes als jij en ik boeit dat niet).

Enne squats en DL in 1 training... HC!

Kort maar krachtig!

Dat gaat pijn doen Tymen! Al een tijdje niet gesquat toch?

dat deed het vandaag zeker. het was idd al een tijdje geleden ja.
vooral trappen lopen ging niet zo soepel :D

ik ben met bier groot gebracht :D
nja beetje jammer dat ik na mijn training heb vol laten lopen met bier. was niet helemaal de bedoeling.

het lukt je goed zie ik met het trainen in je home gym .
ik ben trouwens ook een home gym'er , ik ben al niet meer alleen om te trainen er komt nog iemand mee trainen .

respect

ja jho. beetje gezellig maken en altijd feest in me home gym. gelukkig best wel wat ruime dus ik kan genoeg doen.
ik heb ook een trainingsmaatje maar die is vaak een beetje bang voor mij en dan traint hij niet mee :)
alleen ik moet wel op tijd de kachel aanzetten anders vriezen mn handen vast aan het ijzer :roflol:

Kwark kan je gewoon een feest van maken hoor.. fruit doorheen gooien, schepje zoetstof, wat muesli, Je kan het zelfs shaken met chocomel.. zelfs dan is het lekker :) en je kan wel zeggen carbs voor het slapen gaan is niet goed.. maar die paar carbs moet geen probleem zijn, je bent geen Pro Bbér

ik zal eens kijken of ik kwark eten tot een feest kan maken.

Dan doe je toch volle yoghurt :D (net als ik dagelijks)... is hetzelfde als kwark maar dan + wat vet (maar voor ecto'tjes als jij en ik boeit dat niet).

Enne squats en DL in 1 training... HC!

yogurt is ook niet te vreten xD
ik ben hardcore!

gisteren morgen eerst naar de psycholoog. heeft me goed gedaan :) alleen ik was niet zo heel handig om 3 uur pas naar bed te gaan. ff wat drinken bij vrienden xD en om half 9 moest ik weer op staan.... en dan hebben de bus en treinen ook nog vertraging :fuu:
daarna kon ik 'leuk' in arnhem kerstkadoos kopen met mijn vriendin.

gisteren avond even gekickboxed bij iemand thuis.
daarna ff een exclusief biertje gedronken (patersvat). vandaag hoop ik toch weer te mogen trainen... borst triceps.

gisteren morgen eerst naar de psycholoog.

wat mankeert je

je mankeert zelf

Je bent zelf een mankeert.

Terug
Naar boven