XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
http://www.gogaminggiant.com/wp-content/uploads/2010/07/facepalm.jpg

:)

oh dude ik begreep je verkeerd. had net ff dutje gedaan en was dus duidelijk nog niet helemaal helder xD

ermm ja, daar ben ik nu om dat uit te zoeken. maar het lijkt erop dat ik te hogen eisen aan mezelf stel :S. no shit....

in wat voor opzicht hoge eisen

Ondertussen nog wel getraind hoop ik?

hoe laat ga je morgen trainen mss dak weer s een keer op kom dagen :D

:trollfacex:

gisteren morgen eerst naar de psycholoog. heeft me goed gedaan :) alleen ik was niet zo heel handig om 3 uur pas naar bed te gaan. ff wat drinken bij vrienden xD en om half 9 moest ik weer op staan.... en dan hebben de bus en treinen ook nog vertraging :fuu:
daarna kon ik 'leuk' in arnhem kerstkadoos kopen met mijn vriendin.

gisteren avond even gekickboxed bij iemand thuis.
daarna ff een exclusief biertje gedronken (patersvat). vandaag hoop ik toch weer te mogen trainen... borst triceps.

Zonder kwade bedoelingen, maar als je doel is een redelijk groot lichaam. Heb al paar foto's hier voorbij zien komen, zal je toch keer keuzes moeten maken.

Vaak genoeg 'smoesjes' hier voorbij zien komen dat je niet kan trainen. En dan log je tijdje niet, ga je weer loggen. Komen weer dit soort post en stop je weer met loggen.

Bedoel zal mij een zak wezen wat je doet, valt me alleen op. Wie weet put je er motivatie uit, zo niet is het slap gelul :)

in wat voor opzicht hoge eisen

doelen
de manier hoe ik een doel moet bereiken
ik heb ook geen realistisch zelfbeeld van mij zelf (en van de rest van de wereld)

dus vandaar dat ik zo met mijzelf in de knoop raakte.

Ondertussen nog wel getraind hoop ik?

nee :huil:

hoe laat ga je morgen trainen mss dak weer s een keer op kom dagen :D

:trollfacex:

jaa goed plan morgen om 14:00 uur!!!!

Zonder kwade bedoelingen, maar als je doel is een redelijk groot lichaam. Heb al paar foto's hier voorbij zien komen, zal je toch keer keuzes moeten maken.

Vaak genoeg 'smoesjes' hier voorbij zien komen dat je niet kan trainen. En dan log je tijdje niet, ga je weer loggen. Komen weer dit soort post en stop je weer met loggen.

Bedoel zal mij een zak wezen wat je doet, valt me alleen op. Wie weet put je er motivatie uit, zo niet is het slap gelul :)

het is dat ik nu even genoegen probeer te nemen met de dingen die ik wel haal. ik hoop binnen afzienbare tijd het weer op orde heb en ik op mijn eigen manier mijn haalbare doelen kan stellen.

ik ben ook helaas niet meer zo dedicated als ik voorheen was.het komt nu met vlagen. het is dus nu ook de kunst om weer net zo dedicated te kunnen worden. is gewoon weer even zoeken. en dat word zeker niet makkelijker als je je zelf tegen komt constant.

ya feel me brah?

maar het lijkt erop dat ik te hogen eisen aan mezelf stel :S. no shit....

"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars"

Raak niet gedemotiveerd als je de gestelde doelen niet binnen no-time haalt.
Stel je doelen anders in kleine stappen om dit te verkomen.
(^dit geld voor alles, niet alleen trainen)

:thumbs:

"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars"

Raak niet gedemotiveerd als je de gestelde doelen niet binnen no-time haalt.
Stel je doelen anders in kleine stappen om dit te verkomen.
(^dit geld voor alles, niet alleen trainen)

:thumbs:

dat is nu de kunst. ik blijkt erg goed te zijn in een bepaalde gedachte/visie vast te houden...

Stel inderdaad korte termijn doelen! Geen 100kg bij 6% das toch niet haalbaar binnen korte tijd..

Idd ik weet nog dat ik een x zei dat ik geen pics. meer zou posten allereer ik 80kg weeg, dikke lul 3 bier!
Zoals marv zegt korte termijn doelen vaststellen en daar naartoe werken, ook al gaat het niet zo snel als gewenst (bb gezien en algemeen)

oke het is weer eens tijd om wat ballen te laten zien (figuurlijk)

ik heb nu weer meer dan 2 weken stil gezeten... afgelopen donderdag had ik kickbox training, gaat erg goed! maar de volgende dag had ik gewoon spierpijn.. dat kan toch niet!

*verhaal*

ik ga proberen weer gewoon te loggen en gewoon te trainen :)

jullie motivatie kan ik best wel gebruiken! word dus zeker gewaardeerd!

:trollface:

ermmmm... ik word er steeds vaker op gewezen dat ik sterke trekken heb van iemand die depressief is.... het zou me eigenlijk ook niet meer verbazen.

vorige week was helemaal kudt! zelfs mijn vader wist niet meer of hij mij geloven moest, dat kwam redelijk hard aan bij mij. anyway overmorgen weer psycholoog hopen dat hij mij weer een houvast kan geven.

ik probeer nog wel goed te eten en te trainen wanneer het lukt maar op het moment is dat bar weinig. en dan heb ik natuurlijk ook geen zin om te posten wat er allemaal mis is gegaan. aan de andere kant hebben jullie wellicht oplossingen voor mijn issues die wellicht bruikbaar zijn voor mij.

ik weet dat ik veel groter kan worden dan ik nu ben (naturel) en houd de moed bij mij erin om elke week weer te blijven proberen :D

nah, dat was mn updatetje :) wel cool van je dennis dat je de moeite hebt genomen om e ff op te zoeken en te posten ;) word gewaardeerd!

Pretty ****ed up Tymen! Sterkte met alles en hopelijk kom je hier bovenop!

Over al die problemen in je hoofd, durf/doe ik geen uitspraken over.

Misschien ben ik daar te simpel voor, maar ik denk dat alles op te lossen valt. Zo niet dan ben je echt gewoon gek. Met in de zin dat je niet normaal kan leven.

Hoop dat het reuze mee valt, en weer kan doen waar je zin in hebt ipv van waar je zin voor maakt!

Heb je het soms te druk met school/sporten/vriendin etc. ?
Iig sterkte broski

Pretty ****ed up Tymen! Sterkte met alles en hopelijk kom je hier bovenop!

komt allemaal goed zo niet dan toch!

Over al die problemen in je hoofd, durf/doe ik geen uitspraken over.

Misschien ben ik daar te simpel voor, maar ik denk dat alles op te lossen valt. Zo niet dan ben je echt gewoon gek. Met in de zin dat je niet normaal kan leven.

Hoop dat het reuze mee valt, en weer kan doen waar je zin in hebt ipv van waar je zin voor maakt!

natuurlijk is dit op te lossen. alleen het vervelende is niemand kan mij vertellen incl mijzelf, hoe lag dat gaat duren.

als je je been breekt dan is het simpel. je kan niet lopen. je krijgt 6 weken gips en klaar. niemand kan mijn beperkingen zien, en daarbij mijn beperkingen zijn niet echt makkelijk te begrijpen.

het is nu zaak dat ik manieren ga vinden om mijzelf weer in balans te krijgen. doen wat ik moet doen en doen wat ik leuk vind. en daarbij gelukkig zijn/blijven

Heb je het soms te druk met school/sporten/vriendin etc. ?
Iig sterkte broski

ik heb het druk met geen van allen. k heb het druk met mijzelf, mijn hoofd. anyway ik was eerst ook niet zo into deze zweverige shit. je moet het zelf eerst ervaren voordat je je gaat realiseren dat het leven nou eenmaal niet zo eenvoudig in elkaar steekt.

thanx allemaal

en dan nog een verrassing:
ook al wou het niet zo vandaag toch nog ff getrained :)
en netjes mijn bakje kwark weer gegeten

wat heb ik dat NIET gemist zeg :rolleyes:

deadlift (diep)
10*90
10*90
8*90
6*90

Hoezo deadlift diep? Pak je hem van een verhoging bedoel je?

Oh en btw echt helemaal kwark is ook niet nodig denk ik, als ecto-tje mag het net zo goed volle melk zijn. Ben zelf een poosje terug met kwark gestopt, ik haatte het. En maakte sindsdien de gains van mijn leven :)

ik vind kwark juist lekker, mad?:roflol:
nee maar ik heb er geen problemen mee, wel gehad.

wanneer staat de volgende training op het programma tymen?
even pushen dat je je er wel aanhoudt;)

Kwark in combinatie met siroop :heart:

En heb gelukkig geen moeite met monotoon eten. Al is mijn rijst koud, het moet en zal opgaan. Daarnaast heb ik het gewoon over kale rijst met water, ben te lui om er telkens leuke sausjes voor te maken :D

Terug
Naar boven