- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.gogaminggiant.com/wp-content/uploads/2010/07/facepalm.jpg
![]()
gisteren morgen eerst naar de psycholoog. heeft me goed gedaanalleen ik was niet zo heel handig om 3 uur pas naar bed te gaan. ff wat drinken bij vrienden xD en om half 9 moest ik weer op staan.... en dan hebben de bus en treinen ook nog vertraging
daarna kon ik 'leuk' in arnhem kerstkadoos kopen met mijn vriendin.
gisteren avond even gekickboxed bij iemand thuis.
daarna ff een exclusief biertje gedronken (patersvat). vandaag hoop ik toch weer te mogen trainen... borst triceps.

hoe laat ga je morgen trainen mss dak weer s een keer op kom dagen
![]()
Zonder kwade bedoelingen, maar als je doel is een redelijk groot lichaam. Heb al paar foto's hier voorbij zien komen, zal je toch keer keuzes moeten maken.
Vaak genoeg 'smoesjes' hier voorbij zien komen dat je niet kan trainen. En dan log je tijdje niet, ga je weer loggen. Komen weer dit soort post en stop je weer met loggen.
Bedoel zal mij een zak wezen wat je doet, valt me alleen op. Wie weet put je er motivatie uit, zo niet is het slap gelul![]()
maar het lijkt erop dat ik te hogen eisen aan mezelf stel :S. no shit....
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars"
Raak niet gedemotiveerd als je de gestelde doelen niet binnen no-time haalt.
Stel je doelen anders in kleine stappen om dit te verkomen.
(^dit geld voor alles, niet alleen trainen)
![]()
oke het is weer eens tijd om wat ballen te laten zien (figuurlijk)
ik heb nu weer meer dan 2 weken stil gezeten... afgelopen donderdag had ik kickbox training, gaat erg goed! maar de volgende dag had ik gewoon spierpijn.. dat kan toch niet!
*verhaal*
ik ga proberen weer gewoon te loggen en gewoon te trainen
jullie motivatie kan ik best wel gebruiken! word dus zeker gewaardeerd!
Zonder kwade bedoelingen, maar als je doel is een redelijk groot lichaam. Heb al paar foto's hier voorbij zien komen, zal je toch keer keuzes moeten maken.
Vaak genoeg 'smoesjes' hier voorbij zien komen dat je niet kan trainen. En dan log je tijdje niet, ga je weer loggen. Komen weer dit soort post en stop je weer met loggen.
Bedoel zal mij een zak wezen wat je doet, valt me alleen op. Wie weet put je er motivatie uit, zo niet is het slap gelul![]()

wel cool van je dennis dat je de moeite hebt genomen om e ff op te zoeken en te posten
word gewaardeerd!Pretty ****ed up Tymen! Sterkte met alles en hopelijk kom je hier bovenop!
Over al die problemen in je hoofd, durf/doe ik geen uitspraken over.
Misschien ben ik daar te simpel voor, maar ik denk dat alles op te lossen valt. Zo niet dan ben je echt gewoon gek. Met in de zin dat je niet normaal kan leven.
Hoop dat het reuze mee valt, en weer kan doen waar je zin in hebt ipv van waar je zin voor maakt!
Heb je het soms te druk met school/sporten/vriendin etc. ?
Iig sterkte broski