- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo deadlift diep? Pak je hem van een verhoging bedoel je?
Oh en btw echt helemaal kwark is ook niet nodig denk ik, als ecto-tje mag het net zo goed volle melk zijn. Ben zelf een poosje terug met kwark gestopt, ik haatte het. En maakte sindsdien de gains van mijn leven![]()

ik vind kwark juist lekker, mad?
nee maar ik heb er geen problemen mee, wel gehad.
wanneer staat de volgende training op het programma tymen?
even pushen dat je je er wel aanhoudt![]()
als het me lukt aangezien ik weer laat klaar ben 
Kwark in combinatie met siroop![]()
En heb gelukkig geen moeite met monotoon eten. Al is mijn rijst koud, het moet en zal opgaan. Daarnaast heb ik het gewoon over kale rijst met water, ben te lui om er telkens leuke sausjes voor te maken![]()

Ik gooi altijd een scheutje halfvolle melk door mijn bakje kwark heen, dat maakt de kwark iets pappiger en minder wrang van smaak. Succes met die depressie man![]()
Hoe hard het ook kan gaan in de betere perioden, longtime dedication is key en dat is een van de moeilijkste aspecten van deze sport. Succes man.
Goddammit 8 jaar!anyway ik had vandaag weer gesprek en dat was een vieze tegenvaller.
hij zei: pak nou maar eens de jaren dat het al zo gaat, doe dat keer 2 en dat is de tijd die je ervoor nodig heb om het weer op de rails te krijgen... ****ing awesome, 8 ****ing jaar....

Goddammit 8 jaar!
Try to stay optimistic! Deel het door 4...![]()
8 jaar, wat een halve tamme dacht ik toen xD.
eerst maar stap voor stap proberen om een ritme te creëren en daar aan vast te houden.
haha mijn ideale ritme:
5 dagen in de week naar school gaan.
4 in week trainen (bb)
2 in de week trainen (yoseikan, kickboxen)
6-8 keer per dag eten
elke dag minimaal een uurtje huiswerk maken, indien nodig.
en elke doordeweekse dag om uiterlijk 12 uur op bed...
mooie doelen imo. ik moet nog leren om de kleine stapjes naar een groter doel te waarderen. of ze überhaupt te nemen.

Die doelen zeg ik al 3 jaar lang, en lukt nog steeds niet![]()
en kom zoals gewoonlijk te laat of helemaal niet...xD maar dat niet om 12 uur op bed liggen breekt me op. ik slaap te weinig en kom dan al helemaal niet het bed uiten kom zoals gewoonlijk te laat of helemaal niet...

elke dag minimaal een uurtje huiswerk maken, indien nodig.

En zo is hetzeau in ieder geval getrained terwijl ik helemaal geen zin had.
Ziet er goed uit man vooral omdat je zo lang niet meer geknalt heb, nou doorgaan he![]()

Ah 3 eieren, zelf neem ik maar 2 in de eiermaaltijd
Enne had ik het voor 1rm? Ik bedoelde reppen![]()