- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
haha grappig.... vandaag weer een gesprek gehad bij de psycholoog...
echt helemaak kudt.
ik voel me echt dieper depressief worden met de dag. ik kaarte het aan dat ik gisteren een bijzondere goede training achter de rug had en dat het eten ook steeds beter ging. maar school in tegendeel. het kost me steeds meer moeite om naar school te gaan. zodoende kwamen we op het onderwerp bodybuilding. het kwam er op neer dat ik hier aan begonnen ben om mijn negatieve zelfbeeld te verdoezelen. aangezien ik eerder over mijzelf heb laten lopen en mij dat niet meer zou laten overkomen.
anyway waar het op neer kwam is dat ik (bij wijze van spreken) maar "kort" 120% geef. en daardoor kan ik veel minder geven op school. ya feel me? maar dan denk ik. ik heb het eerder een jaar volgehouden. waarom zou ik het niet kunnen?
ik ben naar de psycholoog gestapt om meer uit mijzelf te kunnen halen. en het enigste wat ik in mijn oren hoor is dat ik nu al op mijn max zit?! dat ik niet kan wat ik denk dat ik kan. dat doet zoveel pijn. en ik voel me nog minder dan ik in eerste instantie voelde.
het weerhoud me er niet van om gewoon zo strikt mogelijk aan me voeding te houden en gewoon aan mijn trainingschema te houden. ik moet gewoon een manier vinden hoe ik dit kan combineren (school/sport).
het verward mij heel erg, die psycho shit.

maar helaas blijk ik het willen zo in mijn hoofd te hebben geprent dat dat de enigste mogelijkheid is.
)
)

zo ongeveer gok ik