Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter

haha grappig.... vandaag weer een gesprek gehad bij de psycholoog...

echt helemaak kudt.
ik voel me echt dieper depressief worden met de dag. ik kaarte het aan dat ik gisteren een bijzondere goede training achter de rug had en dat het eten ook steeds beter ging. maar school in tegendeel. het kost me steeds meer moeite om naar school te gaan. zodoende kwamen we op het onderwerp bodybuilding. het kwam er op neer dat ik hier aan begonnen ben om mijn negatieve zelfbeeld te verdoezelen. aangezien ik eerder over mijzelf heb laten lopen en mij dat niet meer zou laten overkomen.

anyway waar het op neer kwam is dat ik (bij wijze van spreken) maar "kort" 120% geef. en daardoor kan ik veel minder geven op school. ya feel me? maar dan denk ik. ik heb het eerder een jaar volgehouden. waarom zou ik het niet kunnen?

ik ben naar de psycholoog gestapt om meer uit mijzelf te kunnen halen. en het enigste wat ik in mijn oren hoor is dat ik nu al op mijn max zit?! dat ik niet kan wat ik denk dat ik kan. dat doet zoveel pijn. en ik voel me nog minder dan ik in eerste instantie voelde.

het weerhoud me er niet van om gewoon zo strikt mogelijk aan me voeding te houden en gewoon aan mijn trainingschema te houden. ik moet gewoon een manier vinden hoe ik dit kan combineren (school/sport).

het verward mij heel erg, die psycho shit.

sounds confusing tbh.
enige waar ik mijn input over kan vertellen is hoe ik me aan me voeding hou zonder problemen (nu niet dat omdat ik ziekjes ben). ik heb totaal geen moeite om me aan me voeding te houden, wat ik eet op een dag zie ik gewoon als alledaagse voeding een gewoonte kun je het noemen.
zodra je dat zelf ook hebt standaard altijd min of meer het zelfde eten hoef je jezelf er ook niet op te controleren dat je alles binnen krijgt. en tuurlijk zijn er tijdstippen dat je weinig tot niks kan eten, dat compenseer je dan door je porties te verhogen. zo doe ik het dan.

en wie zegt dat je aan je max. zit, hun? laat me niet lachen - ik weet niet hoe het gezegde luid maar het klinkt als volgt: ''Champions win, quitters don't'' (in die richting)

All I have to say

Wat keun zegt. Zorgt ervoor dat alles een gewoonte word, met school heb ik ook moeite. Trainen en eten gaat daar in tegen wel goed. Als ik 2u niet eet heb ik moeilijk veel honger, en zal ik wel moeten eten.

Zeg gewoon tegen jezelf, vanaf die dag ga ik alles anders doen. Kamer opruimen, enzovoort en zorg gewoon dat je alles op orde krijgt!

Zo is het bij mij wel vaak gelukt, alleen school nog niet :')

sounds confusing tbh.
enige waar ik mijn input over kan vertellen is hoe ik me aan me voeding hou zonder problemen (nu niet dat omdat ik ziekjes ben). ik heb totaal geen moeite om me aan me voeding te houden, wat ik eet op een dag zie ik gewoon als alledaagse voeding een gewoonte kun je het noemen.
zodra je dat zelf ook hebt standaard altijd min of meer het zelfde eten hoef je jezelf er ook niet op te controleren dat je alles binnen krijgt. en tuurlijk zijn er tijdstippen dat je weinig tot niks kan eten, dat compenseer je dan door je porties te verhogen. zo doe ik het dan.

en wie zegt dat je aan je max. zit, hun? laat me niet lachen - ik weet niet hoe het gezegde luid maar het klinkt als volgt: ''Champions win, quitters don't'' (in die richting)

All I have to say

Wat keun zegt. Zorgt ervoor dat alles een gewoonte word, met school heb ik ook moeite. Trainen en eten gaat daar in tegen wel goed. Als ik 2u niet eet heb ik moeilijk veel honger, en zal ik wel moeten eten.

Zeg gewoon tegen jezelf, vanaf die dag ga ik alles anders doen. Kamer opruimen, enzovoort en zorg gewoon dat je alles op orde krijgt!

Zo is het bij mij wel vaak gelukt, alleen school nog niet :')

nja maar het lukt me niet om het vast te houden. en dat is wellicht omdat ik het gewoon niet in me hebt. ik zit constant met de twijfel: kan ik het gewoon echt niet, of doe ik er me best niet voor. het heeft geen zin om iets te streven boven je kunnen. maar aan de andere kant als je niks probeert dan kom je ook nergens.

ik moet uit zien te vinden wat ik kan en wat niet. en akkoord gaan met wat ik kan en niet met wat ik wil :) maar helaas blijk ik het willen zo in mijn hoofd te hebben geprent dat dat de enigste mogelijkheid is.

ik ben naar de psycholoog gestapt om meer uit mijzelf te kunnen halen. en het enigste wat ik in mijn oren hoor is dat ik nu al op mijn max zit?! dat ik niet kan wat ik denk dat ik kan. dat doet zoveel pijn. en ik voel me nog minder dan ik in eerste instantie voelde.

Zet het om in: "Ik zal ze bewijzen dat ik er meer uit kan halen en dat zal ik laten zien!"

Kun je niet een trainingsmaatje vinden die ook wil.. die gewoon 3x per week er is, dan stel je niet zo stel trainingen uit enz. Verslagen en andere dingen op school doen.. tuurlijk is het k*t maar als het werkt moet het he

Damn bro, diepe shit gelijk.

Als ik het goed begrijp heb je er moeite mee om bodybuilden en school te combineren? En dan met name de voeding? Zoals Keun terecht opmerkt moet je voeding gewoon zien als een normaal onderdeel van je dag. Hoewel het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Probeer ergens die motivatie uit te halen wat je aanzet om te eten, waar die motivatie vandaan komt maakt niet uit; muziek, vrienden, familie, gym noem het maar. Als je eenmaal de motivatie hebt om te eten wordt het na verloop van tijd een gewoonte.

Damn bro, diepe shit gelijk.

Als ik het goed begrijp heb je er moeite mee om bodybuilden en school te combineren? En dan met name de voeding? Zoals Keun terecht opmerkt moet je voeding gewoon zien als een normaal onderdeel van je dag. Hoewel het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Probeer ergens die motivatie uit te halen wat je aanzet om te eten, waar die motivatie vandaan komt maakt niet uit; muziek, vrienden, familie, gym noem het maar. Als je eenmaal de motivatie hebt om te eten wordt het na verloop van tijd een gewoonte.

diep kun je wel stellen xD

maar, zoals de psycholoog het bracht (en ik snap het ook nog niet helemaal) je hebt maar beperkte "energie" op je dag te steden. nu heb ik het niet over fysieke energie maar psychologische energie. normaal was ik ook niet zo van die zweverige onzin. het kost mij schijnbaar heel veel energie om op het niveau waarop ik wil functioneren in deze sport. zoveel dat ik weinig over hou voor school.... of-zo-iets.

anyway it sucks tits. het komt er uiteindelijk op neer dat ik minder kan dan ik mijn hoofd heb gezet. hoe ik eraan kom? geen idee. hoe ik eraf kom vind ik nu belangrijker. ik moet op een of andere manier leren wat ik daadwerkelijk kan.

het is zo zwaar omdat ik naar die lulhannes toe ga om meer te kunnen dan ik kon, omdat ik het gevoel had dat ik zwaar onder mijn kunnen presteer. vertel die eikel dat ik veel minder kan dan ik wellicht nu al doe... en aan de ene kant zegt hij je moet meer moeite doen en aan de andere kant zegt hij je moet minder moeite doen. ik vind het zo moeilijk waar en wanner ik wat moet toepassen....

dadelijk weer ff eten en dan vanmiddag of vanavond weer lekker trainen :)
rug - bi's

Mmm, een lastig verhaal. Ik weet er niet veel van, maar my 2 cents; Waarschijnlijk heb jij het gevoel dat je momenteel onder je kunnen presteert omdat jouw psychologische energie het niet toe laat. Waar je dan, denk ik, de focus om moet leggen is ofwel het goed investeren van je tijd of de reden achterhalen waarom je psychologische energie het af laat weten. Als ik het me goed herriner van de paar arbeidspsychologie college's die ik gehad heb heeft je gemoedstoestand een hele grote invloed op. Stress, gehaastheid, hoe zit je in je vel e.d. I.p.v je dood te staren op de psychologische energie probeer te achterhalen hoe het komt dat je te weinig psychologische energie hebt. /psycholoog off

Succes met je training straks!

Laatst bewerkt:
Exercise Name Lifting Logs

Barbell Deadlift 90.0x10, 100.0x6, 90.0x10, 90.0x12 (grip fail bij de 100k)

Pullups 65.0x10, 65.0x10, 65.0x80 (na de eerst set werd ik erg misselijk en mijn evenwicht was ook helemaal wegh =S, na 5 minuutjes trok ik weer bij :))

Face Pulls 30.0x10, 40.0x8, 40.0x8

V Bar Pull Down 40.0x10, 50.0x10 (cables zijn te lang nog ff inkorten :) en ik moet mijzelf zwaarder maken anders ik zweven :D)

EZ-Bar Curl 30.0x10, 30.0x8 (laatste was nogal extreem gecheat :rolleyes:)

Alternate Incline Dumbbell Curl 8.5x10, 10.0x10 (dat viel ff tegen :()

deze training komt ook zo uit JEFIT rollen :) tijdens de training voer ik al mijn resultaten in. en deze worden mooi gesync met de JEFIT servers dus kan ik op de pc zo mijn training overzien. daarnaast word alles mooi in grafieken bij gehouden echt super handig :)

dat was het weer ging erg lekker. en ik heb nog een verrassing voor jullie :)

Laatst bewerkt:
Opzich nog een net fysiek, en aardig droog!

Wat meten je armen?

Netjes toch, daar zit ik nu ook in de buurt ongeveer.

Pullups 65.0x10

Betekent dit... 65kg BW? :(

Btw de pic ziet er nog goed uit voor je activiteit laatste tijd, goed droog ook.

Pullups 65.0x10

Betekent dit... 65kg BW? :(

Btw de pic ziet er nog goed uit voor je activiteit laatste tijd, goed droog ook.

ja :treuren: zo ongeveer gok ik :(

ja een beetje minder massa en stukje vasculairder/droger :)

ik vond mijn onderarmen echt super groot lijken :)

Naja, hoe de **** krijg je dat nou weer voor elkaar.

Zo'n fysiek met 65kg. Als je postcount 3 was, had ik je allang voor gek verklaard.

Nu trouwens ook een klein beetje, ik denk dat je wel iets meer weegt ;)

Weeg dan bijna 17kg zwaarder en zoveel groter zie ik er niet eens uit :roflol:

Terug
Naar boven